quote:Redelijke club ja. Middenveld en aanval kan er mee door. De verdediging is een beetje een zooitje.
Op zondag 23 november 2003 18:09 schreef MiepMuts het volgende:[..]
Een nieuwe game beginnen is wel eens lastig.
Is Liverpool een goeie club om eme te beginnen?
quote:daar kan je wat aan doen natuurlijk
Op zondag 23 november 2003 18:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Redelijke club ja. Middenveld en aanval kan er mee door. De verdediging is een beetje een zooitje.
quote:Zal ik de volgende keer ook eens beginnen dan, kijken wat ik er van kan maken. Maar eerst even met PSV wat wennen aan alles.
Op zondag 23 november 2003 18:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Redelijke club ja. Middenveld en aanval kan er mee door. De verdediging is een beetje een zooitje.
quote:Wees er alleen snel bij, want hij is zo naar een grotere club, en dan kost ie veel.
Op zondag 23 november 2003 19:19 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Nog een tip: Fredy William Thompson van Comunicaciones
Die bug van de interlands en Europese wedstrijden is dus terug. Zal eens comtroleren of daar al melding van is gemaakt op SI.
--EDIT--
Ik zie dat je er zelf al melding van hebt gemaakt.
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:03 schreef pekel het volgende:
*terugvindpost*
Als je rond 2005 zit, kijk dan maar eens naar Richard Blonk, Mark van den Boogaart, Kelvin Potuyt, Timon van Leeuwen en (vooral!) Labinot Harbuzi...
quote:Ik zal er eens gaan rondneuzen
Op zondag 23 november 2003 21:51 schreef Sloggi het volgende:
Feyenoord heeft een paar leuke talenten vind ik zelf.Als je rond 2005 zit, kijk dan maar eens naar Richard Blonk, Mark van den Boogaart, Kelvin Potuyt, Timon van Leeuwen en (vooral!) Labinot Harbuzi...
PSV trouwens ook:
- Janssen
- Janse
- Huntelaar
- Haznadar
- Paridaans
Moet nog even kijken hoe ze zich gaan ontwikkelen.
Maar Harbuzi, als je die stats bekijkt als 'ie 24 is ofzo, zie je bijna alleen maar felgele cijfers om aan te geven dat ie daar in uitblinkt
quote:Van den Boogaart is inderdaad een goede speler... vaste basiskracht in mijn Feyenoord elftal... al sinds het eerste seizoen.
Op zondag 23 november 2003 21:51 schreef Sloggi het volgende:
Feyenoord heeft een paar leuke talenten vind ik zelf.Als je rond 2005 zit, kijk dan maar eens naar Richard Blonk, Mark van den Boogaart, Kelvin Potuyt, Timon van Leeuwen en (vooral!) Labinot Harbuzi...
Het heeft er ook inderdaad alle schijn van dat Harbuzi erg goed is / gaat worden... diverse Europese topclubs proberen hem al voor weinig geld over te nemen...
Donny de Groot en Paulus Roiha doen het super samen voorin, beide iets van 15 goals gemaakt.
Maar dit is mijn team bij cm03-04
GK: Lehmann
Def: Thuram, Campbell, Mexes
Mid: Ljungberg, Gilberto, R. Baggio , Viera, Pires
Att: Romario, Henry
Wissels: Taylor, Cole, Numan , Hierro, Aghahowa, Bergkamp
quote:Netjes gedaan, ik sta na 10 wedstrijden eerste met PSV. In de CL loopt het voor geen meter, dus het is wel heel realistisch
Op maandag 24 november 2003 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik sta 4e na 13 competitiewedstrijden met Utrecht, ben doorgedrongen tot de 3e ronde in de UEFA Cup waarin ik Manchester City al heb uitgeschakeld.Donny de Groot en Paulus Roiha doen het super samen voorin, beide iets van 15 goals gemaakt.
Topaankoop bij mij iig.
Kon juist alleen van transvervrije aantrekken
Sergio de Windt
Sandor van der Heide
Max Houttuin
en nog een of andere Oekrainer (Sadjaya, of iets dergelijks)
Stef Bergmans (Groene Ster, ama)
Cliff Hamers heb ik weten te verkopen aan Willem II
Opvallend is wel dat de helft van mijn team gewild is door verschillende clubs. Zo heeft de halve subtop al een bod gedaan op van der Hoeven
Ik speel met:
1 keeper (duh)
4 verdedigers
1 verdedigende middenvelder
3 middenvelders
1 aanvallende middenveld (scuift soms naar voor als extra spits)
1 spits
Waterreus
Ooijer - Hofland - Bouma - Lee
Rommedahl - Bommel - Vogel - Robben
Kezman - Vonlanthen
Vooral Vonlanthen heeft bij mij in de afgelopen drie maanden een waanzinnige ontwikkeling doorgemaakt. Ik heb Bosnjak aangetrokken voor het eertse team, de rest van het transfergeld heb ik besteed aan jonge spelers.
--EDIT--
quote:Voordat ik het doorhad was ie al weg naar Celta, daar heeft ie ook een minimum fee release maar dan van 9,5 miljoen
Eerste wat je moet doen is Mike Zonneveld kopen
[Dit bericht is gewijzigd door MiepMuts op 24-11-2003 13:41]
quote:die kan ik niet betalen, of ik moet mijn halve selectie verkopen
Op maandag 24 november 2003 13:38 schreef Sloggi het volgende:
Eerste wat je moet doen is Mike Zonneveld kopen
GK Rene Ponk
DR Michael Lamey
DC Djordje Jokic
DC Bas vd Brink
DL Joost Broerse
AML Dave vd Bergh
AMR Stefaan Tanghe