quote:Dan zou ik hem een mooi egaal kleurtje geven ipv de halve nederlandse vlag
Op dinsdag 25 november 2003 08:27 schreef DaFan het volgende:[..]
De keus is ook redelijk beperkt als je net bezig bent. Zonder level 3 paint mis je al heel erg veel
quote:Dank je.
Op dinsdag 25 november 2003 08:27 schreef DaFan het volgende:[..]
De keus is ook redelijk beperkt als je net bezig bent. Zonder level 3 paint mis je al heel erg veel
quote:Ales op hard, rond race nummer 50 nu.
Op zondag 23 november 2003 18:40 schreef WattaFakka het volgende:
Spelen jullie op Easy, Medium of Hard. En welk level zijn jullie?
.
Ik speel meestal Medium op level 40 ofzo..
Wat een enorm fijn spel is het trouwens
quote:na event 90 ongeveer, is hard echt niet meer leuk hoor
Op dinsdag 25 november 2003 08:49 schreef Rieuwert het volgende:[..]
Ales op hard, rond race nummer 50 nu.
Wat een enorm fijn spel is het trouwens
owjah, ik weet niet of dit voor veel mensen van toepassing is maar: schakel aub met de hand! dat maakt het spel een stuk leuker..,
[Dit bericht is gewijzigd door flappiewappie op 25-11-2003 08:52]
quote:Ikke altijd alles op Hard. Dan verdien je het meeste en is het veel leuker. Ben nu bij level 30 volgens mij.
Op zondag 23 november 2003 18:40 schreef WattaFakka het volgende:Spelen jullie op Easy, Medium of Hard . En welk level zijn jullie? .
Ik speel meestal Medium op level 40 ofzo..
quote:Hm.. maar tot 90 wel alles op hard gedaan? En in die auto die je net post?
Op dinsdag 25 november 2003 08:51 schreef flappiewappie het volgende:[..]
na event 90 ongeveer, is hard echt niet meer leuk hoor
dan lijkt mijn autotje wel een fiat panda
Wat een verslaving zeg, vind dat drift gedoe wel geestig. In het begin vaak op medium gespeeld, nu vaak op hard. Soms wel eens moeten restarten hoor, jesus rij je 3 x achter elkaar in zo'n stomme bestelbus ofzo, stom verkeer. Of met drag race tegen zo'n trein aan ![]()
Begonnen met een Mazda (rx7?) die met lvl1 parts helemaal blits gemaakt, en nu overgestapt in een Hyundai Tiburon (europese benaming: Tuscani).
Nu nog de betere parts krijgen uiteraard, turbo kit, vettere NOS etc. etc.
Wel een lachen spel. Maar zelfs de intro filmpjes enzo, ow zo 2F2F
quote:Misschien moet je ff je auto inruilen voor een auto met een betere acceleration.
Op dinsdag 25 november 2003 08:51 schreef flappiewappie het volgende:[..]
na event 90 ongeveer, is hard echt niet meer leuk hoor
dan lijkt mijn autotje wel een fiat panda
owjah, ik weet niet of dit voor veel mensen van toepassing is maar: schakel aub met de hand! dat maakt het spel een stuk leuker..,
quote:My thoughts exactly, ik heb nu de Mazda Miata MX-5 en die is nu haast al beter
Op dinsdag 25 november 2003 08:58 schreef DaFan het volgende:[..]
Misschien moet je ff je auto inruilen voor een auto met een betere acceleration.
quote:Heb ik ook idd...ik vind t niet zo'n mooie auto, maar totdat je de Skyline GT-R unlocked kan je het wel vergeten volgens mij.
Op dinsdag 25 november 2003 09:15 schreef Rieuwert het volgende:[..]
My thoughts exactly, ik heb nu de Mazda Miata MX-5 en die is nu haast al beter
![]()
Het is volgens mij de beste en (iig minimaal tot level 50 de duurste) wagen trouwens, ik heb er nu net een die sneller is maar die boet weer in aan acceleratie en handling.
quote:cool, ga ik vanavond effe uitproberen!
Op maandag 24 november 2003 22:09 schreef DaFan het volgende:[..]
Iemand in dit topic zei vierkantje als je in het 'hoofdvinylmenu' bent. Dus waar je de 4 layers naast elkaar ziet, dan staan op degeen die je wil kleuren, en dan vierkantje.
quote:Tjah dat idee had ik ook, maar dat vind ik toch ook weer zonde... In het echte leven zou ik dat ook niet doen
Op dinsdag 25 november 2003 08:58 schreef DaFan het volgende:[..]
Misschien moet je ff je auto inruilen voor een auto met een betere acceleration.
Ik blijf wel bij mijn Golf GTI...
quote:damn vette wagens, welke vinyls zijn dat?
Op dinsdag 25 november 2003 13:40 schreef -DeathBlade- het volgende:
dit is mijn skyline waar ik heb mee heb uitgespeeld, ander is civic waar ik nu bij 70 ben ofzo... ver van af dus
pics zijn van xbox met digi-cam, dus b-tje daar maar goed!

-= edit: fout urletje
=-
quote:Uurtje of 7/8 op Easy. Medium wel wat langer denk ik...nog niet helemaal uitgespeeld.
Op dinsdag 25 november 2003 15:30 schreef Nealz het volgende:
Vraagje voor de mensen die hem hebben uitgespeeld, 111 race's dus... hoelang in uren zijn jullie bezig geweest?
ik ben nu voor mn gevoel al lang bezig en zit op race 36
quote:Gaaf! Misschien moet je ff stock hood proberen om die unique vinyl helemaal door te laten lopen (dus ook op de hood). Al gaat je reputation daar wel iets van achteruit.
Op dinsdag 25 november 2003 15:53 schreef Coolfire het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 15:30 schreef Nealz het volgende:
Vraagje voor de mensen die hem hebben uitgespeeld, 111 race's dus... hoelang in uren zijn jullie bezig geweest?
ik ben nu voor mn gevoel al lang bezig en zit op race 36
quote:zonde dat je m op easy speelt
Uurtje of 7/8 op Easy. Medium wel wat langer denk ik...nog niet helemaal uitgespeeld.
draggen op medium met traffic en construction suxt een beetje :/
net als endurance races...
quote:Inderdaad, niet moeders mooiste
Op dinsdag 25 november 2003 09:41 schreef DaFan het volgende:[..]
Heb ik ook idd...ik vind t niet zo'n mooie auto, maar totdat je de Skyline GT-R unlocked kan je het wel vergeten volgens mij.
En ohja, tot race 50 komen op niveau "hard" heeft mij tot nu toe een uurtje of 5-6 gekost denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |