quote:
Op zondag 23 november 2003 19:35 schreef Thomas B. het volgende:[..]
oww kewl
Ja schakelen... tis maar een spelletje weet je
quote:Je krijgt je auto's naarmate je een bepaalde hoeveelheid stylepoints hebt gehaalt. Dus jij hebt waarschijnlijk met een mindere voorsprong gewonnen, minder powerslides gemaakt en minder rondes op kop gelegen.
Op zondag 23 november 2003 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Waar kan ik Paint level 3 gebruiken?En waarom heeft mijn klasgenoot een dikke Skyline en ik nog maar net een S2000?? We zijn bijde bij race 73
quote:Voorkant en achterkant wit :S? Gewoon wit verven?
Op zondag 23 november 2003 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoe kun je bv de voorkant van je auto nou wit, en de achterkant van je auto nou wit maken, is dat een speciaal vinyl ofzo, want ik heb alle 3 de paints al
quote:Bedoelde wit-zwart
Voorkant en achterkant wit :S? Gewoon wit verven?
[Dit bericht is gewijzigd door -Mzraki- op 23-11-2003 19:50]
quote:met stickers?
Op zondag 23 november 2003 19:48 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
quote:Ik heb tegen auto's geraced die 2 kleuren als base paint hadden. Zo leek het iig, ik wil dat ook, maar kan het ook, of heb ik me gewoon ZWAAR verkeken, wat ik me niet kan voorstellen
Op zondag 23 november 2003 19:49 schreef WattaFakka het volgende:[..]
met stickers?
quote:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
Op zondag 23 november 2003 19:57 schreef WamP het volgende:
iemand enig id waar op je pc games je save games staan????
quote:hmm das een goeie... der zit geen saved games folder ofzo in de NFS map.
Op zondag 23 november 2003 19:57 schreef WamP het volgende:
iemand enig id waar op je pc games je save games staan????
quote:thanks dat wou ik ook effe weten.
Op zondag 23 november 2003 20:05 schreef bojaaper het volgende:[..]
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
quote:dan moet je veel stylepoints verdienen. Dit kan je doen om bijvoorbeeld quickrace te doen en dan drift en hier drift track 2 te kiezen je zet het op tien ronden en racen maar. Hoe vaker je dit doet hoe meer style points je krijgt. Op den duur word er bij vynil (of hoe je het ook schrijven mag) base geunlocked. Hier kan deze verschillende kiezen.
Op zondag 23 november 2003 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik heb tegen auto's geraced die 2 kleuren als base paint hadden. Zo leek het iig, ik wil dat ook, maar kan het ook, of heb ik me gewoon ZWAAR verkeken, wat ik me niet kan voorstellen
![]()
quote:tellen de stylepoints die je bij quickrace verdient ook voor underground mode
Op zondag 23 november 2003 20:18 schreef trance_fan het volgende:[..]
dan moet je veel stylepoints verdienen. Dit kan je doen om bijvoorbeeld quickrace te doen en dan drift en hier drift track 2 te kiezen je zet het op tien ronden en racen maar. Hoe vaker je dit doet hoe meer style points je krijgt. Op den duur word er bij vynil (of hoe je het ook schrijven mag) base geunlocked. Hier kan deze verschillende kiezen.
quote:ook wel geil
Op zondag 23 november 2003 20:25 schreef -Xaer0- het volgende:
En dit is mijn autotje:
Dit is mijn pimpbak, maar ik heb ook veel met de 206 gereden, want die ligt als een kart op de baan.
.
groetjes,
Kreator
belangrijk
quote:Ja, ook als je online races rijdt. Erg raar eigenlijk.
Op zondag 23 november 2003 20:43 schreef -Mzraki- het volgende:
tellen de stylepoints die je bij quickrace verdient ook voor underground modebelangrijk
quote:?
Op zondag 23 november 2003 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Waar kan ik Paint level 3 gebruiken?En waarom heeft mijn klasgenoot een dikke Skyline en ik nog maar net een S2000?? We zijn bijde bij race 73
quote:heb hier al antwoord op gegeven (deels dan):
Op zondag 23 november 2003 20:58 schreef Geqxon het volgende:[..]
?
quote:paint 3 kun je gewoon overal op gebruiken net als de andere 2 paints
Je krijgt je auto's naarmate je een bepaalde hoeveelheid stylepoints hebt gehaalt. Dus jij hebt waarschijnlijk met een mindere voorsprong gewonnen, minder powerslides gemaakt en minder rondes op kop gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |