Wat is het geval? Nou, de flamingo's die hier normaal gesproken vrijelijk rondlopen moesten worden getransporteerd via een niet nader te noemen transportmiddel (het enige wat ik erover kwijt wil is dat hij hele kwalitatief goede posts hier op Fok! heeft) naar een ander verblijfsomgeving. Maar iedereen weet dat scharrelflamingo's daar niet tegen kunnen. Duh.
Nadat ze weer teruggeplaatst zijn bleek het onvermijdelijke waarheid te worden. Jazeker, en ik refereer hier naar de topictitel. Mijn baas hardstikke en bovenal ontiegelijk pissig. Vooral vanwege de reden van de verplaatsing. Maar daar kan ik vanwege mijn beroepsgeheim weinig over zeggen. Ik wil Bush ook niet persoonlijk aanvallen enzo.
Dus, iemand anders ervaringen hiermee? Wat moet ik doen?
quote:Dierenbescherming?
Op zondag 23 november 2003 12:37 schreef Sidekick het volgende:
Ik zit met een lastige kwestie, maar daarnaast zit ik ook nog eens met het probleem van traumatisische flamingo's hier op me werk.Wat is het geval? Nou, de flamingo's die hier normaal gesproken vrijelijk rondlopen moesten worden getransporteerd via een niet nader te noemen transportmiddel (het enige wat ik erover kwijt wil is dat hij hele kwalitatief goede posts hier op Fok! heeft) naar een ander verblijfsomgeving. Maar iedereen weet dat scharrelflamingo's daar niet tegen kunnen. Duh.
Nadat ze weer teruggeplaatst zijn bleek het onvermijdelijke waarheid te worden. Jazeker, en ik refereer hier naar de topictitel. Mijn baas hardstikke en bovenal ontiegelijk pissig. Vooral vanwege de reden van de verplaatsing. Maar daar kan ik vanwege mijn beroepsgeheim weinig over zeggen. Ik wil Bush ook niet persoonlijk aanvallen enzo.
Dus, iemand anders ervaringen hiermee? Wat moet ik doen?
Ik heb je post drie keer gelezen, maar kan er geen touw aan vastknopen.
quote:http://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article6053411.ece
Op zondag 23 november 2003 12:54 schreef ElisaB het volgende:
Enkeltje onzin? Slok te veel op?Ik heb je post drie keer gelezen, maar kan er geen touw aan vastknopen.
Goh hebben jullie nog MEER van die afgelebberde , afgedankte topics?
quote:Wel 's nagedacht over wat de betekenis is van het woord onzin?
Op zondag 23 november 2003 13:00 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Tsss... lijkt wel een afvalbak hier in #ONz...Goh hebben jullie nog MEER van die afgelebberde , afgedankte topics?
En er ook wel's over nagedacht wat je hier dan doet?
quote:Nee ik post altijd in de verkeerde fora.
Op zondag 23 november 2003 13:02 schreef kapstok11 het volgende:[..]
Wel 's nagedacht over wat de betekenis is van het woord onzin?
En er ook wel's over nagedacht wat je hier dan doet?
quote:Zoals het hoort.
Op zondag 23 november 2003 13:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:[..]
Nee ik post altijd in de verkeerde fora.
quote:De kiwi is trouwens een ondergewaardeerde vogelsoort.
Op zondag 23 november 2003 13:11 schreef tvlxd het volgende:
Het toeval wil dat mijn broer, die een vrij belangrijke functie uitoefent, net terug is gekomen van een werkbezoek. Hij vond de lokatie erg mooi, zo zei hij mij, maar hij had nogal last van vogels tussen de wieken.
Normaal hebben wij hier, waar wij leven, wel eens last van meeuwen tussen de motoren van vliegtuigen, maar daar, een kennelijk exotisch land, scheen men in het bezit te zijn van roze vogels met lange snavels en lopend op dunne sprietjes. Dit klinkt erg, wel, raar, en nu heeft mijn broer zich vroeger wel eens bezondigd aan geestverruimende middelen, maar daar was dit keer geen sprake van. Zijn woord heb ik.
Goed, dit alles kwam mij gewoon erg toevallig over.
quote:Het lijkt wel dat jij overal opduikt waar ik ook ben. Toeval of niet? Of beide voorgaande opties niet?
Op zondag 23 november 2003 13:11 schreef tvlxd het volgende:
Het toeval wil dat mijn broer, die een vrij belangrijke functie uitoefent, net terug is gekomen van een werkbezoek. Hij vond de lokatie erg mooi, zo zei hij mij, maar hij had nogal last van vogels tussen de wieken.
Normaal hebben wij hier, waar wij leven, wel eens last van meeuwen tussen de motoren van vliegtuigen, maar daar, een kennelijk exotisch land, scheen men in het bezit te zijn van roze vogels met lange snavels en lopend op dunne sprietjes. Dit klinkt erg, wel, raar, en nu heeft mijn broer zich vroeger wel eens bezondigd aan geestverruimende middelen, maar daar was dit keer geen sprake van. Zijn woord heb ik.
Goed, dit alles kwam mij gewoon erg toevallig over.
quote:Je hoeft niet te posten hier als je het niks vindt. Er is een centraal topicje in ONZ waar je feedback kwijt kan..
Op zondag 23 november 2003 13:49 schreef CybErik het volgende:
Wat een kuttopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |