en jerruhhhuuhhh... doe jij arch op de uni? Dan heb ik nl een medestudent van je gezien (geen idee hoe groot die opleiding is)
quote:jupz, vertel
Op zondag 23 november 2003 23:25 schreef Waxxer het volgende:
hoi vanuit zwolle weeren jerruhhhuuhhh... doe jij arch op de uni? Dan heb ik nl een medestudent van je gezien (geen idee hoe groot die opleiding is)
quote:jongen met een beetje elvis-achtig haar (grote bakkebaarden) en werkt bij een tankstation en heeft een stel oorbellen in een oor?
Op zondag 23 november 2003 23:29 schreef Jerruh het volgende:[..]
jupz, vertel
.
quote:blond en klein?
Op zondag 23 november 2003 23:46 schreef Waxxer het volgende:[..]
jongen met een beetje elvis-achtig haar (grote bakkebaarden) en werkt bij een tankstation en heeft een stel oorbellen in een oor?
quote:1.80, 1.85 ong
Op zondag 23 november 2003 23:47 schreef Jerruh het volgende:[..]
blond en klein?
. dan kenk m wel van gezicht
.
quote:mogguh
Op maandag 24 november 2003 09:13 schreef onetouch het volgende:
mogguh
Gaat snel hier he?
quote:druk-druk-druk
Op maandag 24 november 2003 10:05 schreef onetouch het volgende:
hoooooi, goed weekend gehad?nog 3 dagen
vrijdagmiddag naar huis, interview gedaan, toen met de auto naar Zwolle, want zaterdagmiddag geholpen bij het coc bij de open dag van Cafe Oké (is de activiteit voor verstandelijk en lichamelijke gehandicapten - die kunnen 'het' ook zijn ). Toen gelijk door naar Maastricht voor een feestje (verjaardag van een vriendin). Daar blijven slapen, vlg dag weer met de auto naar Dplo en toen wéér een interview, toen weer met de trein naar Zwolle en vandaag aan school werken, maar ik voel me nu alsof ik ieder moment neer kan vallen van vermoeidheid
ga zo maar ff naar huis denk ik...
Maar nog maar drie dagen!!! dan ben je er mooi vanaf!! Ga je nog trakteren enz? Of doe je je ding, en dan is het doei adieu?
quote:kinderen hebben het drúk
Op maandag 24 november 2003 10:24 schreef Waxxer het volgende:druk-druk-druk
vrijdagmiddag naar huis, interview gedaan, toen met de auto naar Zwolle, want zaterdagmiddag geholpen bij het coc bij de open dag van Cafe Oké (is de activiteit voor verstandelijk en lichamelijke gehandicapten - die kunnen 'het' ook zijn
). Toen gelijk door naar Maastricht voor een feestje (verjaardag van een vriendin). Daar blijven slapen, vlg dag weer met de auto naar Dplo en toen wéér een interview, toen weer met de trein naar Zwolle en vandaag aan school werken, maar ik voel me nu alsof ik ieder moment neer kan vallen van vermoeidheid
ga zo maar ff naar huis denk ik...
Maar nog maar drie dagen!!!
dan ben je er mooi vanaf!! Ga je nog trakteren enz? Of doe je je ding, en dan is het doei adieu?
[sub]nog 3 dagen idd en dan heb ik mijn relaxdagen weer en ik ga alleen m'n directe collega's trakteren, hoewel er dat al 18 zijn... maar ik houd de eer natuurlijk aan mezelf door "netjes" weg te gaan
quote:Mja eigenlijk wel, ik kan hier sowieso moeilijk werken met al die studenten om mij heen die naarstig op zoek zijn naar een computer (uiteraard allemaal eerstejaars - die hebben van dat bepaalde gedrag). Word dus wel een beetje weggekeken hier als ik géén word-scherm open heb staan, maar ik krijg echt amper wat uit m'n vingers
Op maandag 24 november 2003 10:36 schreef onetouch het volgende:[..]
kinderen hebben het drúk
nou eignelijk heb je dus geen weekend gehad, dus geen bezwaar als je vandaag eerder naar huis gaat en een relaxdagje neemt.
nog 3 dagen idd en dan heb ik mijn relaxdagen weer
en ik ga alleen m'n directe collega's trakteren, hoewel er dat al 18 zijn... maar ik houd de eer natuurlijk aan mezelf door "netjes" weg te gaan
ah joh, neem je ff wat oliebollen mee in de Tigra, zijn die administrateureren ook weer tevree!
quote:eerstejaars... hmmm da's lang geleden dat ik da was
Op maandag 24 november 2003 10:53 schreef Waxxer het volgende:Mja eigenlijk wel, ik kan hier sowieso moeilijk werken met al die studenten om mij heen die naarstig op zoek zijn naar een computer (uiteraard allemaal eerstejaars - die hebben van dat bepaalde gedrag). Word dus wel een beetje weggekeken hier als ik géén word-scherm open heb staan, maar ik krijg echt amper wat uit m'n vingers
ah joh, neem je ff wat oliebollen mee in de Tigra, zijn die administrateureren ook weer tevree!
het worden chocoladeletters
quote:Ja dat zijn deze ook, met boze blikken als je iets doet dat niet voor school is, en dan zie je de een heel erg bij de ander hangen omda hij/zij erbij wil horen
Op maandag 24 november 2003 11:01 schreef onetouch het volgende:[..]
eerstejaars... hmmm da's lang geleden dat ik da was
maar toen was ik nog wel ijverig en druk met projectgroepjes enzo
het worden chocoladeletters
18 zei je he? E-N-S-T-I-K-E-R-A-L-L-E-M-A-A-L-I-N?
jeuh gebak, er is weer eens iemand jarig geweest ofzo carameltaart
en het is niet zo dat ik me de tering verveel ofzo....
van die 18 letters zal ik eens kijken of ik een zin kan maken
quote:eeeej béb
Op maandag 24 november 2003 11:34 schreef Jerruh het volgende:
mogguh!.
.
*bouwrecht er maar weer bij pak*
quote:maar eentje, maar tis bouwrecht
Op maandag 24 november 2003 11:35 schreef onetouch het volgende:[..]
eeeej béb
tentamens?
hey touch! .
quote:whehehe, recht is ook mijn discipline... gij moet gewoon creatief zijn
Op maandag 24 november 2003 11:44 schreef Jerruh het volgende:maar eentje, maar tis bouwrecht
. en ik haaaaaat bouwrecht
. dus da wordt weer verknallen
.
hey touch!
.
quote:hoi
Op maandag 24 november 2003 11:58 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh,
Nou mijn eerste dagje als werkloze
Net gezellig bij Start geweest, maar daar word je ook niet vrolijk van
Misschien toch maar eens een schriftelijke cursus gaan volgen
sta je alleen bij start ingeschreven? of bij nog meer UZ-bureaus
quote:Ik sta bij meer ingeschreven hoor. Je moet nooit op 1 paard wedden
Op maandag 24 november 2003 12:02 schreef onetouch het volgende:[..]
hoi
sta je alleen bij start ingeschreven? of bij nog meer UZ-bureaus
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:03 schreef Andyvie het volgende:Ik sta bij meer ingeschreven hoor. Je moet nooit op 1 paard wedden
er komt vast weer wat en nu even lekker genieten van de decembermaand
quote:zeg dat tegen me leraar
Op maandag 24 november 2003 12:01 schreef onetouch het volgende:[..]
whehehe, recht is ook mijn discipline... gij moet gewoon creatief zijn
quote:350 blz is peanuts, ik loop al 1200 pagina's achter met strafrecht
Op maandag 24 november 2003 12:06 schreef Jerruh het volgende:zeg dat tegen me leraar
.
maar ja, k moet nog rond de 350 blz. lezen, dus da komt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |