quote:Zeker, ik heb hier de laatste aflevering die ik zo ga bekijken
Op zaterdag 22 november 2003 21:15 schreef pc-fr34k het volgende:[..]
kut want will & grace ownt !
quote:grrrrr
Op zaterdag 22 november 2003 21:22 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Zeker, ik heb hier de laatste aflevering die ik zo ga bekijken
.
quote:Jerruh!!!
Op zaterdag 22 november 2003 21:28 schreef Jerruh het volgende:
naj!!!!!!!!!!!vlarp! kurgari! mexo! en bezoeker!
.
quote:Goed nieuws????
Op zaterdag 22 november 2003 20:37 schreef Tizmo het volgende:
Jerruh, Patser.
quote:....
Op zaterdag 22 november 2003 21:28 schreef Jerruh het volgende:
naj!!!!!!!!!!!vlarp! kurgari! mexo! en bezoeker!
.
Ergens zou ik graag willen dat ik over een kleine duizend jaar wakker word, om te zien of mensen slimmer zijn geworden en meer inzicht hebben in politieke en religieuze stromingen binnen de maatschappij. Het niveau nu laat te wensen over.
quote:Ik denk dat je teleur gestelt zal zijn wat je over 1000 jaar zal vinden op onze aarde.
Op zaterdag 22 november 2003 21:31 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
....
Ergens zou ik graag willen dat ik over een kleine duizend jaar wakker word, om te zien of mensen slimmer zijn geworden en meer inzicht hebben in politieke en religieuze stromingen binnen de maatschappij. Het niveau nu laat te wensen over.
als er figuren zoals Kozzmic nog steeds rondlopen over 1000 jaar maak ik mezelf doodleuk van kant. Ik walg van mensen die zich... nee correctie... ik walg van mensen.
Ik walg van hun zielige gebrekige interpretie-mogelijkheden en hun onkunde wat betreft relfectie en zelf-evaluatie.
quote:Evalueer jezelf een keer, en dan zie je mischien dat jij niet het opperwezen bent die je denkt te zijn.
Op zaterdag 22 november 2003 21:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik walg van hun zielige gebrekige interpretie-mogelijkheden en hun onkunde wat betreft relfectie en zelf-evaluatie.
Waarom snapt niemand dat mensen feilbaar zijn en helden altijd mensen zijn?
quote:Het verschil is dat ik inzie dat ik mens ben, maar ik begrijp dat het weten van een val de eerste stap is om het te ontwijken.
Op zaterdag 22 november 2003 21:37 schreef Naj_Geetsrev het volgende:Evalueer jezelf een keer, en dan zie je mischien dat jij niet het opperwezen bent die je denkt te zijn.
quote:Gelukkig hebben we de foto's nog
Op zaterdag 22 november 2003 21:36 schreef Cybart het volgende:
*dit was het nieuws*
quote:zo komen we toch nog een zaterdagavond zonder uitgaan door
Op zaterdag 22 november 2003 21:40 schreef pc-fr34k het volgende:[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
ik ga heeel lang slapen
quote:'t Is sáááái.
Op zaterdag 22 november 2003 21:36 schreef Cybart het volgende:*dit was het nieuws*
*wegzap naar Wyatt Earp op RTL5*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |