quote:Uhuh. En misschien ga ik een schriftelijke cursus Basiskennis boekhouden doen
Op maandag 24 november 2003 12:05 schreef onetouch het volgende:[..]
er komt vast weer wat en nu even lekker genieten van de decembermaand
quote:recht is niet leren, maar gevoel.... zegt mijne leraar tenminste
Op maandag 24 november 2003 12:11 schreef Jerruh het volgende:
. das ook veel
.
mjwa, das maar 1 klein vakje eiglik...
1200 paginas is LOTR formaat.
ik voel meestal voor een 5,5
en LOTR is sappiger lezen hoor
quote:hehehe mjwa, ik ben vaak te gekleurd in mijn recht denk ik, niet altijd even objectief genoeg
Op maandag 24 november 2003 12:13 schreef onetouch het volgende:[..]
recht is niet leren, maar gevoel.... zegt mijne leraar tenminste
ik voel meestal voor een 5,5
en LOTR is sappiger lezen hoor
quote:en de mijne(n)
Op maandag 24 november 2003 12:18 schreef Jerruh het volgende:hehehe mjwa, ik ben vaak te gekleurd in mijn recht denk ik, niet altijd even objectief genoeg
.
maar da boeit nie, want ik bouw later toch mijn huisjes.
was er nog Tim-time v/h weekend of alleen work, work, work
quote:work work work...
Op maandag 24 november 2003 12:23 schreef onetouch het volgende:[..]
en de mijne(n)
was er nog Tim-time v/h weekend of alleen work, work, work
quote:geld geld geld....
Op maandag 24 november 2003 12:26 schreef Jerruh het volgende:work work work...
.
maar aanstaande woensdag na tentamen.
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:33 schreef Ang3l het volgende:
ZO, pauze!!!
Ik hata het als ik vriendinnen beloof dat ik wel ff naar hun begroting zal kijken in de pauze.....
vriendin als in collega? dan lekker zelf laten uitzoeken
quote:haha ik hoop het
Op maandag 24 november 2003 12:35 schreef onetouch het volgende:[..]
geld geld geld....
![]()
woeiiiii, kun je iig één goed punt scoren
quote:Nee als ik collega bedoelde dan zou ik wel collega zeggen
Op maandag 24 november 2003 12:36 schreef onetouch het volgende:[..]
vriendin als in collega? dan lekker zelf laten uitzoeken
Tis een vriendin uit Den Haag, die heeft 1 of ander project op school
of ik ff naar d'r begroting kon kijken. Nah ik kijk graag ff naar je b-vergroting hoor meissie
Maarreh, ze had niet eens d'r balans in evenwicht
Les nr 1: De balans is in evenwicht, vandaar de naam BALANS!
quote:ik ga de maand december proberen positief (als in saldo) af te sluiten
Op maandag 24 november 2003 12:40 schreef Jerruh het volgende:haha ik hoop het
.
ik heb deze maand trouwens 200 euro bezuinigd.
quote:jezus, niet eens een sluitende balans... whehehe, hoop dat je een laaaaaaange pauze hebt
Op maandag 24 november 2003 12:53 schreef Ang3l het volgende:Nee als ik collega bedoelde dan zou ik wel collega zeggen
(werk en prive gescheiden houden vind ik vaak)Tis een vriendin uit Den Haag, die heeft 1 of ander project op school
of ik ff naar d'r begroting kon kijken. Nah ik kijk graag ff naar je b-vergroting hoor meissieMaarreh, ze had niet eens d'r balans in evenwicht
Les nr 1: De balans is in evenwicht, vandaar de naam BALANS!
quote:da lukt me toch nie
Op maandag 24 november 2003 12:55 schreef onetouch het volgende:[..]
ik ga de maand december proberen positief (als in saldo) af te sluiten
quote:mij ook nie denk ik, maar ik ga het proberen.... krijg halverwege december 13e maand, dusssss die wordt gebruikt voor aanvulling
Op maandag 24 november 2003 13:00 schreef Jerruh het volgende:da lukt me toch nie
.
ik kom alst goe is begin december op een positief saldo uit, maar dan gaat me huur eraf evenals prijs voor kaartje enzovoort....
quote:oeh! ik heb deze maand meer overuren dan uren waarvoor ik sta haha!
Op maandag 24 november 2003 13:01 schreef onetouch het volgende:[..]
mij ook nie denk ik, maar ik ga het proberen.... krijg halverwege december 13e maand, dusssss die wordt gebruikt voor aanvulling
quote:elke dag
Op maandag 24 november 2003 13:10 schreef Waxxer het volgende:
hebben jullie ook wel eens zo'n dag waarop je gewoon n-i-k-s nada op papier krijgt en als een junk zo strak naar het comp.scherm staart?
quote:*junk meldt*
Op maandag 24 november 2003 13:10 schreef Waxxer het volgende:
hebben jullie ook wel eens zo'n dag waarop je gewoon n-i-k-s nada op papier krijgt en als een junk zo strak naar het comp.scherm staart?
komt er iemand binnen hier, ruik je eerst zijn eau de toilette voor hij binnen is en nu meurt de hele kamer er hier naar.... raam open mik.
quote:haha oke gelukkig maar
Op maandag 24 november 2003 13:11 schreef Jerruh het volgende:[..]
elke dag
.
middag wax!.
'middag! Ik doodt de tijd op dit moment met fokken, hangen, lezen en puzzeltijd, wat een triest programma... Hoezo vluchtgedrag haha!
quote:ooowww bah bah bah, hoe herkenbaar
Op maandag 24 november 2003 13:16 schreef onetouch het volgende:komt er iemand binnen hier, ruik je eerst zijn eau de toilette voor hij binnen is en nu meurt de hele kamer er hier naar.... raam open mik.
quote:puzzeltijd doodt niet alleen je tijd
Op maandag 24 november 2003 13:23 schreef Waxxer het volgende:haha oke gelukkig maar
'middag! Ik doodt de tijd op dit moment met fokken, hangen, lezen en puzzeltijd, wat een triest programma... Hoezo vluchtgedrag haha!
quote:nou, ik weet nu dat Appingedam geen deltawerk is
Op maandag 24 november 2003 13:24 schreef onetouch het volgende:[..]
puzzeltijd doodt niet alleen je tijd
mijn moeder komt uit Delfzijl hoor
quote:hahaha, duurde 2 tellen voor ik die vraag kreeg
Op maandag 24 november 2003 13:24 schreef Waxxer het volgende:ooowww bah bah bah, hoe herkenbaar
en dan gaan ze zeuren dat het koud is en het raam weer dichtmoet
quote:
Goed nieuws voor iedereen die al nachtenlang op de stoep ligt bij de voorverkoopadressen om hét feest van het jaar niet te missen: de voorverkoop voor Le(t)s Bi Gay is 13 november begonnen. Vanaf nu kun je dus kaarten voor The Pink Church Party van 27 december (Broerenkerk) kopen. De voorverkoopadressen: SamSam Music, Grote Markt 14 Zwolle en Borrel Totaal, Popovstraat 13. Ondanks eerdere berichten is er geen voorverkoop bij Bonbonnerie Borrel.Er zullen ook een paar voorverkoop-avonden in het COC-café zijn. De data hiervan kom je binnenkort op deze site tegen. Kaarten kosten 5 Euro voor COC-leden en 10 Euro voor niet-leden. Leden let op: ook bij het kaarten kopen even lidmaatschapspassen mee. Koop je voor meerdere leden, kom dan ook met meerdere passen!
En dan weer een brokje informatie over de 27e om de spanning op te bouwen: DJ Munky en DJ Cuzco komen!
ben benieuwd of het wat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |