Meer info is hier www.yamahapkclub.com/tyros/index.html
Ik heb deze week de Motif ES besteld. super!
Als je vragen hebt -> shoot!
Groetjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Ovide2002 op 22-11-2003 14:48]
1 vraag kost tie ook 3600 euro???
quote:Hier in Eindhoven kost de Tyros ¤ 2899
Op zaterdag 22 november 2003 15:02 schreef ReVeRnEj het volgende:
Ik zit nu ff wat demo's te luisteren van Tyros
Indd hele mooie geluiden in zeker ook de gitaren.
Ben zelf ook wel benieuwd hoe de boksen zijn.1 vraag kost tie ook 3600 euro???
Als je nog vragen hebt mag je mij altijd e-mailen: mick_142@hotmail.com.
Het bedrag wat je ervoor moet betalen is niet mis.
Ik weet niet wat je kwaliteiten zijn op het keyboard gebied. Het is aan te raden dat je weet wat je aan het doen bent als je speelt. Dit o.a. voor de klanken. De klanken zijn allemaal multi layered dus je moet zeker met aanslaggevoeligheid kunnen spelen.
Voor dat je het apparaat koopt speel er in de winkel desnoods een hele dag op! Het is bij muziek apparatuur niet aan te raden om het apparaat te kopen op hoe het eruit ziet, of de demo's op de websites!!!!
Tenzij je exact weet wat je koopt. Jij moet er tevreden over zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door ReVeRnEj op 22-11-2003 17:17]
Zelf heb ik een Technics KN6000. Het voordeel van deze dat de blazers weer ontzettend mooi zijn in tegenstelling tot de Tyros.
Nadeel van de Tyros: geen interne speakers. Maar de opzetspeakers geven een goed geluid. Een vriend van me heeft zijn 6000 ingeruild voor een tyros. Ik zit er regelmatig op te pielen en speelt ook erg lekker. Maar ik twijfel gewoon enorm.
Ook de 7000 die inmiddels al een tijdje op de markt is heeft ook wat minpunten. Ik vind dat ze gewoon dezelfde software in een nieuw jasje gestoken hebben. De styles zijn gewoon identiek aan de 6000/6500. De kast eromheen is wel mooi. Onhandig is wel dat je pitch wheel hoger zit dan je toetsen. Bij de 6000/6500 zat deze namelijk op gelijke hoogte. Hier is natuurlijk wel aan te wennen.
Het is zo moeilijk om te kiezen. Beide apparaten biede zoveel mogelijkheden en tegelijkertijd missen ze net weer wat dingen.
Ik moet het nog effe rustig bekijken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |