Zelf bezig ik nooit zulke praktijken, het is meestal vrij druk en dan begin ik mij toch erg te schamen. Toch spookt deze vraag mij al oneindige eeuwigheden door mijn hoofd.
Als men zoiets doen, waar dan? De toilet lijkt mij de beste plaats, maar als het niet druk is, bijvoorbeeld Den Helder-Alkmaar donderdagavond elf uur des avonds, kan er natuurlijk best even gerugbyd worden met de ellenlange bal in een normaal coupe.
best ziek dit !
Vork er in !
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 00:51 schreef Hayek het volgende:
ik trek me wel af op de fiets..
(ik heb het een keer geprobeerd op de step. Maar da's moeilijk, joh)
quote:Wat wel leuk is: met je vriendin op de slee, broek uit en dat zij je aftrekt terwijl je naar beneden sjeest. En jij moet remmen, maar doet dat maar als je klaarkomt.
Op zaterdag 22 november 2003 00:56 schreef Slarioux het volgende:
Niet zo miepen, probeer het eens tijdens het snowboarden.
quote:In een vergelijkbare situatie, heb ik ooit moeten uitwijken voor een caddy, toen ik op een golfbaan reed.
Op zaterdag 22 november 2003 00:58 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wat wel leuk is: met je vriendin op de slee, broek uit en dat zij je aftrekt terwijl je naar beneden sjeest. En jij moet remmen, maar doet dat maar als je klaarkomt.
quote:Nee.
Op zaterdag 22 november 2003 00:50 schreef tvlxd het volgende:
Mijn vraag luidt: Trekt iemand zich wel eens af in de trein?
quote:Je bent niet de enige
Op zaterdag 22 november 2003 00:59 schreef nightfall het volgende:
ik ruk me wel eens op vogels./ dat klinkt misschien raar,. maar dat snaveltje en die veertjes... *ril*,. krijg gelijk weer zin als ik er aan denk..
quote:Kom, kom, dát is wel erg extreem, hoor.
Op zaterdag 22 november 2003 01:03 schreef Frasier het volgende:[..]
Je bent niet de enige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |