Maare die grietjes van United Cheers, die vereniging zit in Zoetermeer, waar ik woon ze zijn er helaas niet echt heel erg vaak, ze krijgen ook niet echt veel applaus als ze weer een de rust opkomen of als ze klaar zijn dan lijkt het net zo alsof ze niet gewaardeerd worden :`(
HAAGSCHE TIETUH....HAAGSCHE TIETUH
quote:Wat heeft die voor zooi bij dr navel?
Op vrijdag 21 november 2003 23:07 schreef Duiveltja het volgende:
Hoogtepunt van het vorige topique
[afbeelding]
quote:Sperma resten natuurlijk.
Op zondag 23 november 2003 21:17 schreef bergkampf het volgende:Wat heeft die voor zooi bij dr navel?
FC Den Haag - Feyenoord is vervroegd van 14.30 uur naar 12.30 uur (wedstrijd is live op C+)
Het begon al in de 2de helft met die blunder van roland Jansen, eerst grabbelde hij mis daarna dook hij op die nicky hofs (of hoe die ook heet) en daarna pas naar de bal
Doelpunt van Peter Hofstede was wel zo mooi! ik vond trouwens dat ze Cedric van der Gun gewoon een hele wedstrijd had moeten spelen, maar die was natuurlijk pas terug van z`n blessure
Maar met de wedstrijd tegen Feyenoord voor de boog zal ADO opschema blijven voor nacompetitie of rechtstreekse degradatie.
quote:Klopt, maar de dekking (en het spel van FCDH in de 2e helf tin het algemeen) zoog toch aan alle kanten, vreselijk slecht. Blij met de 1-1 achteraf hoor.
Op zondag 30 november 2003 14:06 schreef marco_spn het volgende:
Ik hoor er verder niemand over, maar het was toch gewoon een buitenspeldoelpunt?
quote:F-SHIT HOOLIGAY
Op maandag 1 december 2003 09:03 schreef Speed1971 het volgende:
Jammer dat Vitesse niet won.Maar met de wedstrijd tegen Feyenoord voor de boog zal ADO opschema blijven voor nacompetitie of rechtstreekse degradatie.
STROEVE STROEVE STROEVE, slecht spel van AJAX in de eerste helft beste " ex- jood" op het veld was Cedric van der Gun, en dat hebben jullie geweten ook want hij was de gene die Roy Stroeve instelling bracht voor de 1-0
Ado den haag staat in punten gelijk met de nummer 15 (volendam), ado word gewoon 14de of 15de en ontloopt zo de na competitie, seizoen daarna word gewoon uefa cup voetbal gehaald jaar daarna serieuze concurent van ajax
AJAX PUBLIEK AJAX PUBLIEK, en wie niet springt die is een jood.
AC MILAN OLE OLE 0-1
quote:Nouja, je mist een kwart van het veld op dit plaatje (waar best een Hagenees had kunnen lopen), maar als je het zo ziet en dit is het moment van passen, was het buitenspel ja
Op zondag 30 november 2003 14:06 schreef marco_spn het volgende:
Ik hoor er verder niemand over, maar het was toch gewoon een buitenspeldoelpunt?
Iemand nog wat gehoord over die Noor die stage loopt?
quote:Mwah, ik vermoed dat Heerenveen vanavond redelijk makkelijk wint, ik zie Den Haag er geen punten halen...
Op woensdag 3 december 2003 13:27 schreef SCH het volgende:
Succes vanavond mensen, ik ben er niks gerust op.
quote:Radomski doet niet mee bij ons, dat is wel een pluspuntje gezien zijn niveau van dit seizoen. Ik ben benieuwd, we hebben een matige periode achter de rug, nu een tijd vrijaf gehad, kijken hoe het heeft uitgewerkt
Op woensdag 3 december 2003 13:36 schreef DIGGER het volgende:[..]
Mwah, ik vermoed dat Heerenveen vanavond redelijk makkelijk wint, ik zie Den Haag er geen punten halen...
Moet zeggen dat Heerenveen me wel bijster tegenvalt tot nu toe, had ze getipt als 3e aan het einde van het seizoen...
quote:Ik was er al bang voor, we werden giga overschat op basis van.........ja, waarvan eigenlijk
Op woensdag 3 december 2003 13:56 schreef Reddiablo het volgende:
Sibon moet er met het geklungel van ons zo 3 in kunnen leggen/koppen.Moet zeggen dat Heerenveen me wel bijster tegenvalt tot nu toe, had ze getipt als 3e aan het einde van het seizoen...
Die boboos van tegenwoordig hebben een beetje voetbalhumor ook niet door he Deetman had hem er gewoon naast moeten hangen en anders niet popijopi moeten doen.
quote:Nou, er loopt dus echt niemand anders mee, en ja, dit was het moment van passen.
Op woensdag 3 december 2003 10:07 schreef twi het volgende:[..]
Nouja, je mist een kwart van het veld op dit plaatje (waar best een Hagenees had kunnen lopen), maar als je het zo ziet en dit is het moment van passen, was het buitenspel ja
[calimero]
Als het bij Ajax-Feyenoord was gebeurd hadden ze de beelden nu nog herhaald...
[/calimero]
Overleg klankbordgroep:
http://www.denhaag.nl/docs/bsd/stadskrant/klankbordoverleg.pdf
Brief van Deetman aan ADO:
http://www.denhaag.nl/Docs/bsd/stadskrant/briefaanADO.pdf
Reactie van ADO:
http://www.denhaag.nl/docs/bsd/stadskrant/ReactievanADO.pdf
Brief aan Fanclub:
http://www.denhaag.nl/docs/bsd/stadskrant/briefaanfanclub.pdf
Dat de Fanclub hierop wordt aangekeken is op z'n minst vreemd te noemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |