quote:Mijn opmerking was niet als tip bedoeld, maar dat had je vast begrepen. Je linkt trouwens naar erg goede info, te lezen valt namelijk:
Op zaterdag 22 november 2003 00:01 schreef NoMercy het volgende:
dus wat zeildrenaline zegt, niemand hoeft verzekerd rond te rijden want je hoeft toch niet te betalen.leuke tip!
meer info over onverzekerd rondrijden
http://www.verkeershandhaving.nl/overtredingen.php?id=9
quote:Mijn tip:Verzeker je auto dus wel: dat bespaart jezelf en anderen veel ellende! En met anderen bedoel ik echt niet alleen mensen met dikke bakken, maar ook mensen die hun auto net kunnen betalen en zelf wel braaf hun premie betalen!
(...) Word je door zo?n auto aangereden, dan bestaat het risico dat je je schade niet of pas na heel veel inspanningen vergoed krijgt. Rijd je zelf onverzekerd rond, dan ben je niet alleen in overtreding maar loop je zelf ook grote financiële risico?s. Als je schade veroorzaakt, moet je die uit eigen zak betalen; een groot ongeval leidt dan al gauw tot een persoonlijk faillissement. (...)
Slide it into the outside window and keep pulling it back up until
you catch the lock cable which should unlock the door. This device
is also called a SLIM JIM. Now get the stereo, equalizer, radar
detector, etc. Now destroy the inside. (A sharp knife does wonders
on the seats!)
Uit een kookboek. Suc6. Het laaste het kapot maken is bij jouw niet van toepassing.
dus ff garage bellen
quote:Jeetje, wat voor een boeken lees jij? Maar ga gerust je gang bij de TS, hij wil zijn auto toch niet (meer) verzekeren!
Op zaterdag 22 november 2003 04:21 schreef Megumi het volgende:Now get the stereo, equalizer, radar
detector, etc. Now destroy the inside. (A sharp knife does wonders
on the seats!)
Trouwens het volgende boekje beschrijft ook prima hoe je een (oude) auto open maakt zonder sleutel:
titel: het worst-case scenario survival Handboek, auteurs: Joshua Piven en David Borgenicht, uitgeverij:Elmar - Rijswijk (2001), ISBN: 90-389-1178-5, zie pagina's 24-27 ('een auto openmaken'). Zie ook:
http://www.uitgeverijelmar.nl/uitgave.asp?isbn=9038911785
quote:Nee, hij wilde de ANWB bellen, maar hij had zijn huissleutels binnen laten liggen en zijn mobieltje ook. Nu moet hij dus eerst zijn huis binnen zien te komen!
Op zaterdag 22 november 2003 08:09 schreef Metro2005 het volgende:
istie al open?
quote:Wat een ONZIN!
Op vrijdag 21 november 2003 23:20 schreef LoveHenk het volgende:ten eerste, ik rijd altijd heel voorzichtig, dus als je aanijding hebt ben JIJ het schuld.
de kans is heel veel kleiner, omdat ik zelden rijd
Dus jij denkt dat als je stuurkolom afbreekt omdat je hem niet APK keurt dat het dan iemand anders schuld is? Knap hoor
Volgens mij kan je beter de psych bellen dan iemand die je auto openmaakt
quote:Boven vermelde methode werkt het beste bij oude auto's en anders heb je deze methode nog:
Op vrijdag 21 november 2003 23:07 schreef qltel het volgende:
Je deur aan de bovenkant vastpakken, flink trekken, een ijzerdraad met een oogje eraan door de ontstane gleuf steken, die om het knopje wat in je deur zit (hoop ik voor je) friemelen en 'm omhoog trekken.
Zo al twee keer onze oude Ford Sierra open gemaakt
(dit waren tip 2 en 3 )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |