abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14835860
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 00:01 schreef NoMercy het volgende:
dus wat zeildrenaline zegt, niemand hoeft verzekerd rond te rijden want je hoeft toch niet te betalen.

leuke tip!

meer info over onverzekerd rondrijden

http://www.verkeershandhaving.nl/overtredingen.php?id=9

Mijn opmerking was niet als tip bedoeld, maar dat had je vast begrepen. Je linkt trouwens naar erg goede info, te lezen valt namelijk:
quote:
(...) Word je door zo?n auto aangereden, dan bestaat het risico dat je je schade niet of pas na heel veel inspanningen vergoed krijgt. Rijd je zelf onverzekerd rond, dan ben je niet alleen in overtreding maar loop je zelf ook grote financiële risico?s. Als je schade veroorzaakt, moet je die uit eigen zak betalen; een groot ongeval leidt dan al gauw tot een persoonlijk faillissement. (...)
Mijn tip:Verzeker je auto dus wel: dat bespaart jezelf en anderen veel ellende! En met anderen bedoel ik echt niet alleen mensen met dikke bakken, maar ook mensen die hun auto net kunnen betalen en zelf wel braaf hun premie betalen!
...but still my little ship outbraves the blust'ring winds and stormy waves.
  zaterdag 22 november 2003 @ 04:21:01 #27
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_14835910
- Break into the car. Cut a thin metal ruler into a shape like
this:
ÚÄÄ¿ (Revised ill. 4.14)
³ ³
³ ³
³ ³
³ ³
³ ÚÙ
³ À¿
ÀÄÄÙ

Slide it into the outside window and keep pulling it back up until
you catch the lock cable which should unlock the door. This device
is also called a SLIM JIM. Now get the stereo, equalizer, radar
detector, etc. Now destroy the inside. (A sharp knife does wonders
on the seats!)

Uit een kookboek. Suc6. Het laaste het kapot maken is bij jouw niet van toepassing.

Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_14835916
er zijn garages en die komen als je ff belt, doen een soort zakje tussen je deurstijl, dit blazen ze op waardoor er net een beetje speling komt, via dit met een metaaldraadje de deur aan de andere kant vanaf binnen open doen. Meestal springt dan (vooral bij oude auto's) het knopje vanzelf omhoog.

dus ff garage bellen

pi_14835932
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 04:21 schreef Megumi het volgende:Now get the stereo, equalizer, radar
detector, etc. Now destroy the inside. (A sharp knife does wonders
on the seats!)
Jeetje, wat voor een boeken lees jij? Maar ga gerust je gang bij de TS, hij wil zijn auto toch niet (meer) verzekeren!

Trouwens het volgende boekje beschrijft ook prima hoe je een (oude) auto open maakt zonder sleutel:
titel: het worst-case scenario survival Handboek, auteurs: Joshua Piven en David Borgenicht, uitgeverij:Elmar - Rijswijk (2001), ISBN: 90-389-1178-5, zie pagina's 24-27 ('een auto openmaken'). Zie ook:
http://www.uitgeverijelmar.nl/uitgave.asp?isbn=9038911785

pi_14836111
istie al open?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_14836116
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 08:09 schreef Metro2005 het volgende:
istie al open?
Nee, hij wilde de ANWB bellen, maar hij had zijn huissleutels binnen laten liggen en zijn mobieltje ook. Nu moet hij dus eerst zijn huis binnen zien te komen!
pi_14836395
Hah, ik had dit de eerste dag dat ik m'n eerste auto had Ik had toen ook beide sleutels (reserve en gewone) in het contact zitten en had de auto op slot achter me dicht gegooid. Na uren hengelen met een ijzerdraad ging hij uiteindelijk toch open
  zaterdag 22 november 2003 @ 10:29:05 #33
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_14836650
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 23:20 schreef LoveHenk het volgende:

ten eerste, ik rijd altijd heel voorzichtig, dus als je aanijding hebt ben JIJ het schuld.
de kans is heel veel kleiner, omdat ik zelden rijd

Wat een ONZIN!

Dus jij denkt dat als je stuurkolom afbreekt omdat je hem niet APK keurt dat het dan iemand anders schuld is? Knap hoor

Volgens mij kan je beter de psych bellen dan iemand die je auto openmaakt

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zaterdag 22 november 2003 @ 10:46:13 #34
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_14836809
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 23:07 schreef qltel het volgende:
Je deur aan de bovenkant vastpakken, flink trekken, een ijzerdraad met een oogje eraan door de ontstane gleuf steken, die om het knopje wat in je deur zit (hoop ik voor je) friemelen en 'm omhoog trekken.
Boven vermelde methode werkt het beste bij oude auto's en anders heb je deze methode nog:

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 22 november 2003 @ 19:17:51 #35
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_14846418
ik krijg oude opels wel eens open met een willekeurige (huis) sluitel. gewoon porren. of anders met ijzerdraad en dan in het slot klik. lukt met de meeste oude bakkies ook wel. veel suc6
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_14846478
nieuw ruitje halen voor 10 euro bij de sloop.
Ruit ingooien met een steen
Door openmaken
Nieuwe ruit erin zetten

zondag 23 november 2003 @ 20:37:50 #37
19660 VVK
40oz's To Freedom
pi_14870862
Als het 'n beetje 'n gammel slot is moet je het ook eens met 'n andere sleutel proberen. Is bij mij ook eens goed van pas gekomen.
Believe me when I say that I've got somethin' for his punk ass
  zondag 23 november 2003 @ 20:47:59 #38
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14871094
Hardcore Carjacker manier:
- Pak een handdoek en een schroevendraaier, doe de doek tegen de lak en duw de deur open met de schroevendraaier.
- Laat een maat met een draadje hengelen naar het knopje.
- Omhoog trekken, klaar.

Zo al twee keer onze oude Ford Sierra open gemaakt

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 november 2003 @ 10:43:22 #39
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_14881614
Ten eerste: ik ben geen autokraker.. Maar, bij een oude Golf (en ik denk andere VW's ook) helpt het volgende ook: neem een platte scherpe schroevendraaier, zet die schuin onder het slot in dat zwarte uitstekende slothuis en geef er een klap op.. En vrijwel zonder schade is je slot open. Wat bij Golfjes trouwens ook helpt als hij op slot zit maar niet helemaal goed dicht zit, dus tegen de deur en het slot springt open. Als je dan de grootlichtschakelaar gebruikt kun je ook nog alle electrische functies gebruiken zonder sleutel...

(dit waren tip 2 en 3 )

pi_14882997
De dealer krijgt 'm wel open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')