maar hoe krijg ik hem het beste open. ik hen al het gereedschap. echter ik wil hem nie beschadigen?
ik had iets gehoord van zijraam naar onder duwen dan lukt het wel, maar met een mes gaan klooien in het slot - nee, ofwel?
quote:nee joh, het is een oude auto. totaal geen inbraakeveiliging behalve het slot.
Op vrijdag 21 november 2003 22:58 schreef greatgonzo het volgende:
baksteen, beschadigen moet je hem toch
quote:zei youssef, en ging naar zijn buurman in de naast gelegen woonwagen
Op vrijdag 21 november 2003 22:59 schreef Youssef het volgende:
Ik zal ff kijken of me familie aanwezig is.
quote:zonder schade zei ie
Op vrijdag 21 november 2003 22:59 schreef Youssef het volgende:
Ik zal ff kijken of me familie aanwezig is.
Edit: strop is natuurlijk strip, dank aan [b]veldmuis/b].
[Dit bericht is gewijzigd door zeildrenaline op 21-11-2003 23:07]
quote:Een strop
Op vrijdag 21 november 2003 23:02 schreef zeildrenaline het volgende:
LH, ben je lid van de ANWB? Die kunnen je vast wel helpen. Zij hebben een 'slim-jim', da's een strop die tussen ruit en raamrubber geduwd wordt.
Andere adressen zijn politie of natuurlijk een dealer (auto dealer, dope-dealers zorgen voor te veel schade).
quote:Inderdaad, ik heb dit zelf ook gehad.. auto op slot doen.. sleutels erin laten liggen en een half uur kunnen lopen, omdat m'n telefoon leeg was. Dan heb je wel een redelijk kut gevoel.
Op vrijdag 21 november 2003 23:01 schreef Korneel het volgende:
bel de parkeerpolitie, die zijn (helaas) koningen in deze ongein, anwb ook.
ik probeer wel iets door het rubber te duwen, echter mijn knopjes zijn niet verdikt aan de bovenkant, ze zijn recht en plat
quote:Ja kut he, november... Anders had je gewoon een ruitje kunnen inkloppen
Op vrijdag 21 november 2003 23:09 schreef LoveHenk het volgende:
nee ik ben geen lid van de anwb, heb geen apk, en overweeg ook om hem nie meer te verzekeren. omdat ik toch ov kaart heb en bijna nooit rijd, toevallig dat ik zondag moet.ik probeer wel iets door het rubber te duwen, echter mijn knopjes zijn niet verdikt aan de bovenkant, ze zijn recht en plat
Voor de rest, zonder beschadigen word lastig denk ik. Je kan proberen je deur aan de bovenkant iets los te trekken (doet ANWB ook, ervaring mee) en dan proberen je slot te pakken te krijgen.
En anders word het het kleinste ruitje
quote:Verdomme, gaan we hier een eikel helpen die het verdomt om zijn auto te verzekeren. Als jij straks onverzekerd met je ouwe bak tegen mijn nieuwe auto aanrijdt, kan ik waarschijnlijk mooi fluiten naar mijn centen. Wat een aso dat je dit al overweegt. Als je zo'n armoedzaaier bent dat je geen auto kan betalen, rijdt er dan ook niet in. Sukkel!!
Op vrijdag 21 november 2003 23:09 schreef LoveHenk het volgende:
nee ik ben geen lid van de anwb, heb geen apk, en overweeg ook om hem nie meer te verzekeren. omdat ik toch ov kaart heb en bijna nooit rijd, toevallig dat ik zondag moet.ik probeer wel iets door het rubber te duwen, echter mijn knopjes zijn niet verdikt aan de bovenkant, ze zijn recht en plat
quote:ten eerste, ik rijd altijd heel voorzichtig, dus als je aanijding hebt ben JIJ het schuld.
Op vrijdag 21 november 2003 23:17 schreef zeildrenaline het volgende:[..]
Verdomme, gaan we hier een eikel helpen die het verdomt om zijn auto te verzekeren. Als jij straks onverzekerd met je ouwe bak tegen mijn nieuwe auto aanrijdt, kan ik waarschijnlijk mooi fluiten naar mijn centen. Wat een aso dat je dit al overweegt. Als je zo'n armoedzaaier bent dat je geen auto kan betalen, rijdt er dan ook niet in. Sukkel!!
Btw, dit is niet persoonlijk gericht, maar tegen allen die zijn/haar auto niet verzekeren.
de kans is heel veel kleiner, omdat ik zelden rijd
en bovendien denk ik niet dat het waar is wat je zegt. geld zul je toch krijgen, het wordt mijn probleem om het terug aan de verzekering te betalen.
en kom op, jij bent vast niet heilig, ik weet wel bijna zeker dat jij met je dure auto 70 langs een basisschool scheurt, ik vind het veel erger
quote:Ook voorzichtige automobilisten (daar val jij niet onder, jij wilt je niet eens verzekeren - je bent zelf te dom om je autosleutel bij je te houden) kunnen ongelukken veroorzaken.
ten eerste, ik rijd altijd heel voorzichtig, dus als je aanijding hebt ben JIJ het schuld.
quote:Dan zal je dus nauwelijks routine hebben, des te groter de kans dat je ongelukken veroorzaakt. Daarnaast zul je net zien, dat de ene keer dat je rijdt, je net een ongeluk veroorzaakt.
quote:Dat dacht jezelf zeker. Als jij geen premie afgdraagt, keert jouw verzekering mooi niks aan jou uit. Aan mijn all-risk heb ik dan ook niks, omdat jij zo dom was om tegen mijn auto aan te rijden. Ik meot het geld dan persoonlijk op jou verhalen, maar jij zult als arme sloeber geen geld hebben (anders verzekerde je je auto wel).
en bovendien denk ik niet dat het waar is wat je zegt. geld zul je toch krijgen, het wordt mijn probleem om het terug aan de verzekering te betalen.
quote:Kwn jij mij soms? Vast niet, anders zou je weten dat ik me binnen de bebouwde kom aan de snelheid houd en zeker in de buurt van een school zeer alert ben.
en kom op, jij bent vast niet heilig, ik weet wel bijna zeker dat jij met je dure auto 70 langs een basisschool scheurt, ik vind het veel erger
quote:Zulke domme figuren mogen van mij een PTA bann krijgen...
Op vrijdag 21 november 2003 23:20 schreef LoveHenk het volgende:[..]
ten eerste, ik rijd altijd heel voorzichtig, dus als je aanijding hebt ben JIJ het schuld.
leuke tip!
meer info over onverzekerd rondrijden
Overigens hoef je dat bij ook maar iets nieuwere auto's echt niet te proberen. Die sloten zijn erop gemaakt om dieven buiten te houden dus als wat met een ijzerdraadje heen en weer zwaaiende amateur geef ik je niet veel kans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |