quote:Op die fiets.
Op vrijdag 21 november 2003 19:21 schreef ekiLskooL het volgende:
Right.. maar ze zit hier ook snap je?.
Maar als ze nou iets van geneeskunde deed en ze het allemaal met moeite redt, dan kan ik er nog wel inkomen dat ze geen tijd heeft om te werken.
quote:En jouw zus weet niet dat jij onder deze naam post? Dat je 17 bent, je ouders allebei werkeloos waarvan je vader arbeidsongeschikt, dat je MBO doet en straks HBO gaat doen en dat je dure hobby's hebt? En dat je in maatsluis woont?
Op vrijdag 21 november 2003 19:21 schreef ekiLskooL het volgende:[..]
Right.. maar ze zit hier ook snap je?
.
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 19:23 schreef Jipje het volgende:
En jouw zus weet niet dat jij onder deze naam post? Dat je 17 bent, je ouders allebei werkeloos waarvan je vader arbeidsongeschikt, dat je MBO doet en straks HBO gaat doen en dat je dure hobby's hebt? En dat je in maatsluis woont?
Nu in ieder geval wel.
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 19:23 schreef Jipje het volgende:[..]
En jouw zus weet niet dat jij onder deze naam post? Dat je 17 bent, je ouders allebei werkeloos waarvan je vader arbeidsongeschikt, dat je MBO doet en straks HBO gaat doen en dat je dure hobby's hebt? En dat je in maatsluis woont?
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 19:24 schreef Qarinx het volgende:[..]
![]()
![]()
Nu in ieder geval wel.
quote:Ze heeft volgens mij genoeg tijd. Ze had ook gesoliciteerd een paar maanden geleden, maar daar kon ze niet werken ofzo. En ja elke zaterdag + zondag moet ze natuurlijk bij de vriendje zijn
Op vrijdag 21 november 2003 19:23 schreef Qarinx het volgende:[..]
Op die fiets.
Maar als ze nou iets van geneeskunde deed en ze het allemaal met moeite redt, dan kan ik er nog wel inkomen dat ze geen tijd heeft om te werken.
quote:Ontopic plz.
Op vrijdag 21 november 2003 19:24 schreef Jipje het volgende:[..]
En ik heb het zelfs nog uit mijn hoofd opgenoemd....
quote:Dat laatste kunnen we toevoegen aan het rijtje van Jipje...
Op vrijdag 21 november 2003 19:26 schreef ekiLskooL het volgende:
Ze heeft volgens mij genoeg tijd. Ze had ook gesoliciteerd een paar maanden geleden, maar daar kon ze niet werken ofzo. En ja elke zaterdag + zondag moet ze natuurlijk bij de vriendje zijn. Die het met MIJ eens is!!
quote:En je zus, wat vind die ervan dan?
Op vrijdag 21 november 2003 19:26 schreef ekiLskooL het volgende:[..]
Ze heeft volgens mij genoeg tijd. Ze had ook gesoliciteerd een paar maanden geleden, maar daar kon ze niet werken ofzo. En ja elke zaterdag + zondag moet ze natuurlijk bij de vriendje zijn
. Die het met MIJ eens is!!
quote:Stilzwijgend natuurlijk. (zegt ook vaak dat ze geen tijd heeft..)
Op vrijdag 21 november 2003 19:27 schreef Jipje het volgende:[..]
En je zus, wat vind die ervan dan?
[Dit bericht is gewijzigd door ekiLskooL op 21-11-2003 19:29]
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 19:27 schreef Qarinx het volgende:[..]
Dat laatste kunnen we toevoegen aan het rijtje van Jipje...
quote:Nouja ik zou toch ook boos worden als ik hoorde dat ze zo oneerlijk zouden zijn.... En geen tijd waarvoor? Om haar vader te overtuigen dat wat hij zegt belachelijk is?
Op vrijdag 21 november 2003 19:28 schreef ekiLskooL het volgende:[..]
Stilzwijgend natuurlijk. (zegt ook vaak dat ze geen tijd heeft..)
quote:tijd om te werken.
Op vrijdag 21 november 2003 19:29 schreef Jipje het volgende:[..]
Nouja ik zou toch ook boos worden als ik hoorde dat ze zo oneerlijk zouden zijn.... En geen tijd waarvoor? Om haar vader te overtuigen dat wat hij zegt belachelijk is?
quote:Nee maar, maaSsluis wel
Op vrijdag 21 november 2003 19:30 schreef ekiLskooL het volgende:
Oke kappen nu die info uit me account is natuuurlijk hartstikke nep (omg) .. Maatsluis is niet eens een plaats zover ik weet.
quote:Maar er staat Maatssluis.
Op vrijdag 21 november 2003 19:30 schreef Jipje het volgende:[..]
Nee maar, maaSsluis wel
Nu ontopic aub
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 19:31 schreef ekiLskooL het volgende:[..]
Maar er staat Maatssluis.
Nu ontopic aub
quote:Nou ja veel, alleen kleding van sport betaal ik zelf (duurste is elk half jaar nieuwe sportschoenen, rest gaat veel langer mee).
Op vrijdag 21 november 2003 19:33 schreef Jipje het volgende:[..]
![]()
Ik zou gewoon niet betalen hoor. Je werkt al en je betaald al veel zelf (hobby's en kleren) en als ze het er niet mee eens zijn eens flink herrie maken.
En kleding moet ik vaak voor 1/2 betalen terwijl me zus... ach je ziet het al aankomen..
[Dit bericht is gewijzigd door ekiLskooL op 21-11-2003 19:36]
quote:Ow je gewone kleren krijg je nog wel dan?
Op vrijdag 21 november 2003 19:35 schreef ekiLskooL het volgende:[..]
Nou ja veel, alleen kleding van sport betaal ik zelf (duurste is elk half jaar nieuwe sportschoenen, rest gaat veel langer mee).
edit: ow er kwam nog wat achteraan... Nouja, dan zou ik het gewoon doen zoals ik het net zei
[Dit bericht is gewijzigd door Jipje op 21-11-2003 19:37]
quote:Ja. Kleedgeld krijg ik genoeg. (maar omdat ik vaak dure merkkleding koop betaal ik daar zelf wat aan mee ).
Op vrijdag 21 november 2003 19:36 schreef Jipje het volgende:[..]
Ow je gewone kleren krijg je nog wel dan?
Misschien kun je ze leuk voorstellen te middelen: je zus iets minder en jij iets meer... En dan kunnen jullie allebei een beetje bijwerken.
Het beste lijkt me om niet onmidellijk akkoord te gaan. Benader het wel professioneel. Overdenk goed wat je wil gaan zeggen. Vermoedt je dat het meteen heibel wordt, overweeg dan om een brief te typen. Doe dit netjes en duidelijk en kijk hoe ze reageren. Oh ja, en probeer in eerste instantie niet teveel naar je zus te wijzen (liever helemaal niet). Gewoon alleen naar jezelf en je ouders kijken.
(dit met het oog op vroeger)
Succes iig!
P.S. Overweeg ook een compromis. Zeg dat school echt niet kan, dat je graag ziet dat zij dat betalen maar dat bijv. kleedgeld iets omlaag gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |