quote:Ik gaf een korte samenvatting
Op dinsdag 25 november 2003 00:11 schreef static het volgende:
Die lappen tekst worden evenredig langer.
quote:De vader heeft zelf indertijd bekend:
Op zaterdag 22 november 2003 16:41 schreef Iwan1976 het volgende:Halper, de advocaat van de vader, zegt dus dat zijn cliënt de voogdij over zijn zoon heeft verloren, omdat de moeder hem beschuldigde van misbruik. Die beschuldiging werden later ingetrokken. Waarom zijn de beschuldigingen ingetrokken? Omdat niet is bewezen dat de vader schuldig is! En in de Verenigde Staten ben je nog altijd onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
quote:Daily Mirror.
Mr Arvizo, 36, lost custody of Gavin after he was accused of physically abusing two of his three children.His wife took out a restraining order against him and he admitted one charge of domestic violence. Mr Arvizo is aware that the court might not give Gavin back to him.
He said: "Whether they come back to me or another family member that is up to the courts to decide."
quote:Ja dat is een nogal overdreven kop.
In de kop van het artikel staat 'Boy In Center Of Bitter Divorce, Custody Battle'
quote:Daily Mirror
He said through his lawyer: "Either she has placed the child in a home in which he was in danger of being molested or she has encouraged the child to make up stories.
Oftewel, de aantijgingen jegens MJ zijn niet in het kader van een voogdijbattle, de voogdijkwestie (van de kant van de vader) komt voort uit hetgeen de jongen aan zijn therapeut over MJ verklaard heeft.
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:41 schreef bier2k3 het volgende:
[afbeelding]
Verder wacht ik het proces af voor ik mijn oordeel vel.
quote:
Jackson Sets Up Child Abuse Case WebsiteMichael Jackson has launched a new website to assure fans he's innocent of the child molestation charges against him. The Thriller star has constructed the site to enable him communication with the news media and fans. In a statement on WWW.MJNEWS.US, Jackson - who was arrested and bailed last week - promises supporters he will be exonerated in court because the sex abuse claims are "predicated on a big lie". It reads, "As you know, the charges recently directed at me are terribly serious. They are, however, predicated on a big lie. This will be shown in court, and we will be able to put this horrible time behind us." The star also blasted those who have spoken out against him to the press. Jackson continues, "You are right to be skeptical of some of the individuals who are being identified in the mass media as my friends, spokespeople, and attorneys. With few exceptions, most of them are simply filling a desperate void in our culture that equates visibility with insight. We will not engage in speculation. We will not provide running commentary on every new development or allegation du jour. We intend to try our case in the courtroom, not in the public or the media." Jackson surrendered to Santa Barbara County, California, authorities after an arrest warrant was issued alleging he committed lewd or lascivious acts with a child under 14.
quote:Wat is jouw objectieve samenvatting dan?
Op dinsdag 25 november 2003 00:17 schreef static het volgende:
Je vindt het vast niet erg als ik die niet als objectief beschouw he.
De buren van MJ's Neverland staan allemaal achter Michael:
Besides Jackson, famous neighbors include Bo Derek, Kelly LeBrock, David Crosby, Cheryl Ladd and Davy Crockett star Fess Parker, who owns the local inn.
"People outside of Los Olivos don't know Michael like we do. They don't know the love," says Felicia Cody.
"There's no way the charges can be true. A person could not survive in a small town if that was true, and this is a small town," says Cody. "His love is so big, so serene, so sincere. He's a wonderful patron of this town."
"He's a nice guy, probably the nicest guy you'll ever meet," says son Flynt Cody, 20. "He's very neighborly."
Nicole Richie says her father, who co-wrote We Are the World with Jackson, would never have let her stay if rumors are true. "My dad and him ... are really good friends. No parent wants to put their children in any kind of danger. If they thought anything was suspicious, they would not have let me go up there. When I was there, I went with people whose parents were friends of his. It was a group of us who grew up together. I never saw random kids there."
quote:En de winkeliers daar staan ook allemaal achter Michale. Ze verdienen er immers goed aan
Op dinsdag 25 november 2003 11:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Wat is jouw objectieve samenvatting dan?
quote:Tja, veel mensen kunnen zich niet voorstellen dat hun vriend, familielid of buurman iemand misbruikt zou hebben, maar vaak is het toch wel zo.
Op dinsdag 25 november 2003 11:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Wat is jouw objectieve samenvatting dan?
Besides Jackson, famous neighbors include Bo Derek, Kelly LeBrock, David Crosby, Cheryl Ladd and Davy Crockett star Fess Parker, who owns the local inn.
"People outside of Los Olivos don't know Michael like we do. They don't know the love," says Felicia Cody.
"There's no way the charges can be true. A person could not survive in a small town if that was true, and this is a small town," says Cody. "His love is so big, so serene, so sincere. He's a wonderful patron of this town."
"He's a nice guy, probably the nicest guy you'll ever meet," says son Flynt Cody, 20. "He's very neighborly."
Nicole Richie says her father, who co-wrote We Are the World with Jackson, would never have let her stay if rumors are true. "My dad and him ... are really good friends. No parent wants to put their children in any kind of danger. If they thought anything was suspicious, they would not have let me go up there. When I was there, I went with people whose parents were friends of his. It was a group of us who grew up together. I never saw random kids there."
Ik ben benieuwd naar de bewijzen, het is een heikele zaak. Van beide kanten heb ik nog weinig echt overtuigends gehoord.
quote:Maar veel vaker is het ook gewoon niet zo.
Op dinsdag 25 november 2003 12:17 schreef Ripley het volgende:
Tja, veel mensen kunnen zich niet voorstellen dat hun vriend, familielid of buurman iemand misbruikt zou hebben, maar vaak is het toch wel zo.
Ik wil ook wel eens duidelijke bewijzen zien. Wordt een beetje moe van alle sensatieverhalen terwijl er nog geen eens een officiele aanklacht is. De advocaat van de aanklagers zou ook al gezegd hebben dat die liefdesbrieven die gevonden waren helemaal niet bestaan.
De media gokt maar wat en daardoor onstaat de tendens dat MJ al schuldig wordt bevonden voordat er een zaak heeft plaatsgevonden.
quote:Als er geen officiele aanklacht is, waarom heeft MJ dan een 'bail' van meer dan 3 miljoen dollar moeten betalen?
Op dinsdag 25 november 2003 12:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:Wordt een beetje moe van alle sensatieverhalen terwijl er nog geen eens een officiele aanklacht is.
quote:Je hebt gelijk, er is wel een aanklacht alleen heeft de politie nog niet duidelijk naar voren gebracht hoe die in elkaar steekt.
Op dinsdag 25 november 2003 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Als er geen officiele aanklacht is, waarom heeft MJ dan een 'bail' van meer dan 3 miljoen dollar moeten betalen?
quote:De zaak 'stinkt' van alle kanten, net als het hele Amerikaanse rechtsysteem. In januari zal er wel meer duidelijkheid komen. Ik hoop van ganser harte dat de beschuldigingen niet waar blijken maar hecht ook weinig waarde aan verklaringen van familieleden en/of buren van MJ die beweren dat hij onschuldig is. Bij het zien van de Bashir-documentaire voelde ik vooral medelijden voor de man. Een volwassen man die beweert dat hij een kind is heeft hulp nodig.
Op dinsdag 25 november 2003 12:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Je hebt gelijk, er is wel een aanklacht alleen heeft de politie nog niet duidelijk naar voren gebracht hoe die in elkaar steekt.
quote:Dat zou in voordeel van het kamp van Michael Jackson kunnen werken. Misschien is het daarom
Op dinsdag 25 november 2003 12:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Je hebt gelijk, er is wel een aanklacht alleen heeft de politie nog niet duidelijk naar voren gebracht hoe die in elkaar steekt.
quote:Ik heb het idee dat veel mensen juist hopen dat hij het wel gedaan heeft.
Op dinsdag 25 november 2003 12:50 schreef Flaman het volgende:
Zelf HOOP je natuurlijk dat hij het niet heeft gedaan,
quote:"Later I learned from my stepfather that Michael Jackson's car had broken down and that he was at rent-a-wreck to get another car while his was being repaired."
Op dinsdag 25 november 2003 19:35 schreef Cosma-Shiva het volgende:
http://www.thesmokinggun.com/archive/mjdec1.html
(verklaring begint halverwege en is 4 pagina's lang)
quote:Aan de andere kant zijn er mensen die na het horen van de zin "Today, Michael Jackson was accused of ...." al beginnen te roepen dat hij volledig onschuldig is en de aanklacht totaal ongegrond is, terwijl ze nog niet eens goed weten waarover het gaat. Die mensen zijn even onredelijk als degenen die MJ absoluut in de cel willen (al dan niet schuldig, dat is voor hen minder belangrijk)
Op dinsdag 25 november 2003 12:54 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Ik heb het idee dat veel mensen juist hopen dat hij het wel gedaan heeft.
quote:Dat ben ik niet met je eens. Je moest eens weten hoeveel je te "verduren" hebt als MJ-fan zijnde. Vrijwel elke week is er wel weer een roddel over hem gaande, dan heeft hij dit gedaan, dan heeft hij z'n huid laten bleken, dan heeft hij z'n baard laten inlaseren, en dat gaat maar zo door, en van al die roddels is misschien 95 % waar. Dan begin je op een gegeven moment toch wel een gruwelijke hekel te krijgen aan de pers, die steeds weer iemand probeert te demoniseren en te kleineren die zich zijn hele leven kapot heeft gewerkt. Dat je dan jeuk aan je handen krijgt als er hier steeds weer mensen zijn die zijn uitspraken vervormen, hem ten onrechte beschuldigen van dingen die hij nooit gedaan heeft, etc., vind ik niet zo vreemd.
Op dinsdag 25 november 2003 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Aan de andere kant zijn er mensen die na het horen van de zin "Today, Michael Jackson was accused of ...." al beginnen te roepen dat hij volledig onschuldig is en de aanklacht totaal ongegrond is, terwijl ze nog niet eens goed weten waarover het gaat. Die mensen zijn even onredelijk als degenen die MJ absoluut in de cel willen (al dan niet schuldig, dat is voor hen minder belangrijk)
quote:
Sources detail Jackson case searches
Raids target private detective, videographer, sources saySANTA BARBARA, California (CNN) -- Detectives with the Santa Barbara, California, County Sheriff's Department have searched the Beverly Hills office of a private detective hired by pop-icon Michael Jackson, as well as the home of Jackson's videographer, CNN has learned.
The sources who disclosed the locations of the raids would not discuss what evidence might have been seized. The raids were carried out after officers raided Jackson's Neverland ranch on November 18.
Sheriff's Department officials said on November 18 that two additional locations had been searched but at the time did not say where those locations were.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 19:35 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Allerlei Amerikaanse kranten verwijzen naar de verklaring van Jordi Chandler van december 1993 welke gisteren zou zijn bekendgemaakt door de rechtbankzender-site (), of het echt is weet ik niet (het is tamelijk choquerend), maar bij deze de link http://www.thesmokinggun.com/archive/mjdec1.html
(verklaring begint halverwege en is 4 pagina's lang)
.
Staat ook op ander site's.
quote:Iiiieeuw!
Op dinsdag 25 november 2003 21:13 schreef schatje het volgende:[..]
.
Staat ook op ander site's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |