abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2003 @ 15:47:01 #101
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_14864061
Jezus, wat een lappen tekst.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 23 november 2003 @ 15:49:51 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_14864112
quote:
Op zondag 23 november 2003 15:47 schreef static het volgende:
Jezus, wat een lappen tekst.
Het is dan ook een uiterst belangrijke zaak die tot op de bodem uitgezocht dient te worden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_14865024
quote:
Op zondag 23 november 2003 15:44 schreef APK het volgende:

[..]

bron

quote:
Op zondag 23 november 2003 15:45 schreef APK het volgende:

[..]

Als dit allemaal waar is
pi_14865128
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:26 schreef Disorder het volgende:

[..]

[..]

Als dit allemaal waar is

and again, what about the parents!!!!!!!!!!!!!!!!

money money money

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_14865190
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:31 schreef milagro het volgende:

[..]

and again, what about the parents!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe bedoel je dit?
pi_14865315
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:34 schreef Disorder het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?

je kind achterlaten bij een volwassen vent die denkt dat-ie Peter Pan is, kinderen laat logeren en dan 'op de grond' slaapt, zijn eigen kinderen met doeken en maskers op laat filmen, ze blootstelt aan hysterische mensenmassa's, hun moeder geen rol laat spelen in hun leven, etc etc etc etc etc.
  zondag 23 november 2003 @ 18:03:04 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14867170
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:39 schreef milagro het volgende:

[..]

je kind achterlaten bij een volwassen vent die denkt dat-ie Peter Pan is, kinderen laat logeren en dan 'op de grond' slaapt, zijn eigen kinderen met doeken en maskers op laat filmen, ze blootstelt aan hysterische mensenmassa's, hun moeder geen rol laat spelen in hun leven, etc etc etc etc etc.

Ik vraag me af hoe je toch aan dit alles komt. Want er klopt echt werkelijk niks van

Die moeder spreekt en ziet die kinderen JUIST wel. Regelmatig zelfs. En Stel dat die kinderen hun moeder niet zien WAT DAN NOG.

Denk even aan kinderen met overleden ouders. Die zien ook nooit een papa of mama in hun leven. WAT IS HET PROBLEEM DAN. Dat is zo slap gelul met ze zien hun moeder niet. Dit kan je NIET als argumet noemen.

Kinderen met een lap over het hoofd laten filmen?
BETER JUIST. Als de pers weet wie die kinderen zijn hebben ze geen leven meer. MJ zegt zelf dat hij het jammer vind nooit eens een leven gehad te hebben buiten de pers. Dat is iets wat die kinderen nu wel kunnen als ze wat ouders zijn. En ze er voor kiezen om NIET aan het hele media gebeuren mee te doen. MJ geeft ze nu de KEUZE wat ze later willen doen. Dus ook dit gaat werkelijk NERGENS over.

Hoe kom je er bij dat MJ DENKT dat hij peterpan is
Hij vind peter pan geweldig. Omdat die nooit volwassen wilde worden. Maar gewoon kind wil blijven. Niet zo gek voor iemand die GEEN jeugd gehad heeft.

Dit wil niet zeggen dat hij het verstand heeft van een kind. Zeer zeker niet. Hij weet ECHT wel wat hij doet. Alleen als het kan wil hij gewoon inhalen van wat hij gemist heeft. Een pretpark dus BV.

En hij wil kinderen geven wat hij nooit gehad heeft. Een leuke jeugd waar ze kind kunnen zijn. Ondaks wat. BV een ernstige ziekte. Daarom steld hij z,n landgoed open voor kinderen.

Daarom zet hij zich zo in voor kinderen.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 23 november 2003 @ 18:21:30 #108
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_14867613
quote:
Op zondag 23 november 2003 18:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe je toch aan dit alles komt. Want er klopt echt werkelijk niks van

Die moeder spreekt en ziet die kinderen JUIST wel. Regelmatig zelfs. En Stel dat die kinderen hun moeder niet zien WAT DAN NOG.

Denk even aan kinderen met overleden ouders. Die zien ook nooit een papa of mama in hun leven. WAT IS HET PROBLEEM DAN. Dat is zo slap gelul met ze zien hun moeder niet. Dit kan je NIET als argumet noemen.

Kinderen met een lap over het hoofd laten filmen?
BETER JUIST. Als de pers weet wie die kinderen zijn hebben ze geen leven meer. MJ zegt zelf dat hij het jammer vind nooit eens een leven gehad te hebben buiten de pers. Dat is iets wat die kinderen nu wel kunnen als ze wat ouders zijn. En ze er voor kiezen om NIET aan het hele media gebeuren mee te doen. MJ geeft ze nu de KEUZE wat ze later willen doen. Dus ook dit gaat werkelijk NERGENS over.

Hij vind peter pan geweldig. Omdat die nooit volwassen wilde worden. Maar gewoon kind wil blijven. Niet zo gek voor iemand die GEEN jeugd gehad heeft.

Dit wil niet zeggen dat hij het verstand heeft van een kind. Zeer zeker niet. Hij weet ECHT wel wat hij doet. Alleen als het kan wil hij gewoon inhalen van wat hij gemist heeft. Een pretpark dus BV.

En hij wil kinderen geven wat hij nooit gehad heeft. Een leuke jeugd waar ze kind kunnen zijn. Ondaks wat. BV een ernstige ziekte. Daarom steld hij z,n landgoed open voor kinderen.

Daarom zet hij zich zo in voor kinderen.

Hulde! Precies .
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_14867800
de moeder ziet de kinderen weinig, woont niet in hetzelfde huis en heeft geen enkel zeggenschap over de kinderen, de opvoeding of wat dan ook.
MJ beslist.
en dat is nu net de man die dat niet zou moeten doen.

En als je je kinderen niet op film wilt hebben, niet in de publiciteit, sta dan ook geen camera's in je huis toe, laat ze dan niet opdraven in een of andere docu..sim-pel.

maar als mega fan ben je natuurlijk geneigd de man tot in den treure te verdedigen, prima hoor

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 23-11-2003 18:31]

zondag 23 november 2003 @ 18:31:17 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14867832
quote:
Op zondag 23 november 2003 18:03 schreef ook_gek het volgende:
Ja, hoe komt ze daar toch bij?
*Kuch* Neverland *kuch*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 23 november 2003 @ 19:02:15 #111
Per sempre vita eterna
pi_14868522
quote:
Op zondag 23 november 2003 18:30 schreef milagro het volgende:
En als je je kinderen niet op film wilt hebben, niet in de publiciteit, sta dan ook geen camera's in je huis toe, laat ze dan niet opdraven in een of andere docu..sim-pel.
In die documentaire waar jij het over hebt waren die kinderen niet thuis hoor. Ze waren alleen te zien bij een uitstapje naar een groot winkelcentrum en de dierentuin, dat hun op een negatieve manier in beeld kwamen bij bijv. die dierentuin kwam door de pers.
pi_14868685
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:02 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

In die documentaire waar jij het over hebt waren die kinderen niet thuis hoor. Ze waren alleen te zien bij een uitstapje naar een groot winkelcentrum en de dierentuin, dat hun op een negatieve manier in beeld kwamen bij bijv. die dierentuin kwam door de pers.

dat doet er toch niet toe

een babietje uit het raam hangen, half onder een doek en daarbij bijna laten vallen, omdat de fans het zo graag willen zien?

een babietje de fles trachten te geven, dwars door die doek heen wat dus niet lukt, het als een idioot wiegen omdat het huilt?

je 2 andere kids rondlaten lopen met bal masqué maskers of doeken over het hoofd omdat jij ze wilt laten filmen én hun anonimiteit bewaren, ook binnenshuis (of dat nu een hotel is of eigen huis)?

een moeder inhuren en vervolgens afkopen opdat alleen jij voogdij over de kinderen hebt om ze vervolgens hoofdzakelijk door nannies te laten opvoeden?

MJ had beter geen kinderen gehad.
Het leven dat hij al dan niet noodgedwongen leidt, kan niet gezond zijn voor een kind, biedt het kind een allesbehalve normale leefomgeving.

zondag 23 november 2003 @ 19:22:51 #113
Per sempre vita eterna
pi_14868956
quote:
een babietje uit het raam hangen, half onder een doek en daarbij bijna laten vallen, omdat de fans het zo graag willen zien?
Dat is weer iets wat totaal opgefokt is door de pers, hun geven je het idee dat hij dat kind eigenlijk het raam uit wou laten vallen.
quote:
een babietje de fles trachten te geven, dwars door die doek heen wat dus niet lukt, het als een idioot wiegen omdat het huilt?
Er zijn wel meer ouders die hun kind wiegen als het huilt hoor, heel erg logisch.
quote:
je 2 andere kids rondlaten lopen met bal masqué maskers of doeken over het hoofd omdat jij ze wilt laten filmen én hun anonimiteit bewaren, ook binnenshuis (of dat nu een hotel is of eigen huis)?
Het is natuurlijk niet zo dat wanneer hij in Neverland zit zonder verdere pers die kinderen ook een masker op hebben, dat is alleen zo als ze uit huis zijn of op een plek komen waar camera's zijn, zo ook in dat hotel uit de documentaire.
quote:
een moeder inhuren en vervolgens afkopen opdat alleen jij voogdij over de kinderen hebt om ze vervolgens hoofdzakelijk door nannies te laten opvoeden?
Je moet begrijpen dat Michael zo nu en dan ook wel eens moet werken, elke andere ouder zou voor zijn of haar kind dan ook een oppas regelen, hoe veel hun dat verder doen moet hij zelf weten.
quote:
MJ had beter geen kinderen gehad.
Het leven dat hij al dan niet noodgedwongen leidt, kan niet gezond zijn voor een kind, biedt het kind een allesbehalve normale leefomgeving.
Dus hij kan maar beter gewoon rustig boodschappen gaan doen met die kinderen, zonder verder enige bescherming, en een doorsnee leventje lijden? Onmogelijk, door zijn faam kan dat gewoon niet.
pi_14869062
Met zulke fans als jullie, maakt het denk ik niet uit wat MJ doet, je lullen toch wel recht wat krom is

Ik neem aan dat je MJ ook op zijn woord gelooft als hij zegt maar 1 "schoonheidsoperatie" te hebben laten doen

pi_14869135
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:22 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Dat is weer iets wat totaal opgefokt is door de pers, hun geven je het idee dat hij dat kind eigenlijk het raam uit wou laten vallen.
[..]

Dat zou er nog bij moeten komen zeg

Willen laten vallen

Het gaat erom dat hij iets volkomen idioots deed omwille van de fans, zo roekeloos, zo risicovol, volkomen gestoord.
Dat kind gleed zowat uit zijn handen, door dat sjaaltje en de manier waarop hij het vasthield.
Mijn maag draaide om gewoon

zondag 23 november 2003 @ 19:37:41 #116
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14869283
quote:
Op zondag 23 november 2003 18:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja, hoe komt ze daar toch bij?
*Kuch* Neverland *kuch*

Dus bij freerecordshop krijg jij de cd,s en andere zooi gratis omdat die zaak zo heet

Simpel antwoord weer zeg

Oh en ik super fan?
In verre van dat. Sterker nog ik vind het allemaal prima wat MJ doet. Moet hij weten. En ik ben 100% geen fan van hem.

Maar als je gewoon even goed alle gegeven door leest en niet af gaat op de pers. Maar meer gaat verdiepen en NA DENKEN over wat hij wel en niet doet dan kan je pas een opjectiefe mening vormen.

Iets wat mensen niet kunnen die graag de pers na lullen.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_14869376
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:22 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Nee, MIchael Jackson roept het toch echt over zichzelf af als hij zoiets flikt .

Je kind over het balkon laten bungelen, dan spoor je gewoon niet, punt uit.

En helemaal belachelijk om dan de schuld bij de pers te leggen .

pi_14869423
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:39 schreef milagro het volgende:

[..]

Dit klopt allemaal, dus waar ze dit vandaan haalt: heeft michael zo ongeveer zelf gezegd. Alleen vind ik dit niet echt ernstige dingen eerlijk gezegd. Ik zou m'n kind daar ook niet bij achterlaten, maar het zijn vrijwel allemaal onschuldige dingen of dingen waar MJ niks aan kan doen. Wat dacht je van "je kind achterlaten bij 'n vent die verdacht is van seksueel misbruik"?? Dat vind ik wel genoeg hoor.
pi_14869461
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar als je gewoon even goed alle gegeven door leest en niet af gaat op de pers. Maar meer gaat verdiepen en NA DENKEN over wat hij wel en niet doet dan kan je pas een opjectiefe mening vormen.

Je bedoelt dan zeker vooral de officiële Michael Jackson website lezen??
pi_14869462
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:41 schreef schatje het volgende:

[..]

En helemaal belachelijk om dan de schuld bij de pers te leggen .

De pers probeert hem wel naar beneden te halen, dat is een feit. En dat hij niet spoort zoals jij het zegt, is ook mede te danken aan de pers en de roem. Dus zo belachelijk is 't allemaal niet.
pi_14869506
Ik hoop dat die gek de bak in gaat en dat zijn neus eraf rot..
pi_14869510
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:42 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit klopt allemaal, dus waar ze dit vandaan haalt: heeft michael zo ongeveer zelf gezegd. Alleen vind ik dit niet echt ernstige dingen eerlijk gezegd. Ik zou m'n kind daar ook niet bij achterlaten, maar het zijn vrijwel allemaal onschuldige dingen of dingen waar MJ niks aan kan doen. Wat dacht je van "je kind achterlaten bij 'n vent die verdacht is van seksueel misbruik"?? Dat vind ik wel genoeg hoor.

dat wil ik niet eens noemen, want dat spreekt voor zich.
MJ is emotioneel gestoord en vermeend fout.
Die ouders zijn wat dat betreft wat mij betreft gewoon misdadig, dat ze dat risico hebben willen nemen, omwille van geld, iets anders kan ik niet bedenken.

Ik zelf denk dat MJ geen sexuele handelingen gedaan heeft met die kids, maar ik weet het niet zeker, en die twijfel alleen al is genoeg om je kinderen daar niet achter te laten.

pi_14869554
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:44 schreef Taurus het volgende:

[..]

De pers probeert hem wel naar beneden te halen, dat is een feit. En dat hij niet spoort zoals jij het zegt, is ook mede te danken aan de pers en de roem. Dus zo belachelijk is 't allemaal niet.

Ja hoor

Als er iemand iets te verwijten valt inzake MJ's emotioneel labiel karakter is het Pa en Ma Jackson.
En MJ schuwt diezelfde pers ook niet als hem dat uitkomt, dus please zeg..

pi_14869556
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:46 schreef milagro het volgende:

[..]

dat wil ik niet eens noemen, want dat spreekt voor zich.
MJ is emotioneel gestoord en vermeend fout.
Die ouders zijn wat dat betreft wat mij betreft gewoon misdadig, dat ze dat risico hebben willen nemen, omwille van geld, iets anders kan ik niet bedenken.

Ik zelf denk dat MJ geen sexuele handelingen gedaan heeft met die kids, maar ik weet het niet zeker, en die twijfel alleen al is genoeg om je kinderen daar niet achter te laten.

En al heeft ie het gedaan; die ouders zijn zowieso niet misdadig natuurlijk, das grote onzin.
En dat michael fout is vind ik ook onzin. Hij is eerder zielig. Hij wekt bij mij eerder medelijden dan 'woede'.
pi_14869578
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:44 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nogmaals, hij roept het ook over zichzelf af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')