quote:Geen id...maar Engels is toch goed te volgen?
Op zondag 23 november 2003 14:59 schreef Alter_Ego het volgende:
is het spel engels, of nederlands? Want in de pu las ik dat je kon kiezen, maar hoe dan?
WamP: Dank....20" doen het ook wel goed bij de vrouwtjes... ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DaFan op 23-11-2003 16:15]
quote:Lekker nuttig dan
Op zondag 23 november 2003 14:21 schreef Eitjes het volgende:[..]
Niks.
(check die laatste body change. Er is een extra rand rond de gehele onderkant van me wagen gekomen)
Kon niet eens meer een normale pic maken omdat als je underground afsluit je niet eens meer kan customizen aan die auto. Maarja dat doe ik nu wel gewoon bij quick race ![]()
Ik vond het een tof spel. Echter vind ik de AI soms wat matig en dat er geen schade aan je auto kan komen vind ik ook maar nix. De enige map die echt moeilijk was was 103/111. En vooral bij het driften stelt de AI geen fluit voor. Ik heb altijd het dubbele aantal punten zelfs op hard. En verder vind de map eentonig. Er is maar 1 map in principe, 1 grote stad. Verder na al me gejank een toppie spel
Vind de muziek goed en de graphics super en het gaat ook gewoon echt hard!
quote:Een paar posts terug (het loont te LEZEN) stond dat je op vierkantje moest drukken.
Op zondag 23 november 2003 16:08 schreef energizer het volgende:
heeft iemand al ontdekt hoe je bij de ps2-versie de vinyl kleuren aan kan passen... als je verschillende lagen wit over elkaar heb is ook niet alles
quote:heb je het spel uberhaupt al eens opgestart
hoe krijg je meer reputation sterren?
quote:hoe doe je dat? dat driften ben ik echt slecht in :S dit is het enige wat ik dan ook op easy doe
En vooral bij het driften stelt de AI geen fluit voor. Ik heb altijd het dubbele aantal punten zelfs op hard.
[Dit bericht is gewijzigd door LoggedIn op 23-11-2003 16:32]
quote:Moet je ff proberen opnieuw te installeren misschien...daar zit namelijk een filmpje bij.
Op zondag 23 november 2003 16:29 schreef WamP het volgende:
WAAROM FLIPT MIJN NFS BIJ RACE 78
dat is die race dat je tegen je vriendin moet ofzo
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:25 schreef LoggedIn het volgende:[..]
heb je het spel uberhaupt al eens opgestart
overal staat "buy visual upgrades to increase your reputation multiplyer"
[..]
Btw: Mijn top speed balkje is bijna te klein
Ben in level 40 ofzo.
quote:My Documents
Op zondag 23 november 2003 17:03 schreef WamP het volgende:
weet iemand waar je savegames staan zodat ik die kan bewaren voor de reinstall
quote:Mja idd die auto's zijn echt nergens terug te vinden?
Op zondag 23 november 2003 16:53 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand hoe ik in hemelsnaam die mystical car en peter pooy car kan kiezen? Bijde geungelockt, maar helaas nog niet in het trade menu.Btw: Mijn top speed balkje is bijna te klein
quote:Die kan je niet traden. Je kan ze alleen kiezen bij Quick Race, en dan zijn het 'gewone' auto's met een vinyl erop. Zo heb ik er ook wat. Is verder niets speciaals.
Op zondag 23 november 2003 16:53 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand hoe ik in hemelsnaam die mystical car en peter pooy car kan kiezen? Bijde geungelockt, maar helaas nog niet in het trade menu.Btw: Mijn top speed balkje is bijna te klein
quote:hier niet, heb een save game een speciale naam gegeven en die naam staat nergens in me pc
Op zondag 23 november 2003 17:03 schreef WattaFakka het volgende:[..]
My Documents
.
quote:Met de mx 5 is dit heel makkelijk. Je moet elke keer tijdig tegensturen en proberen veel snelheid te maken. Ik heb slips van 42000 punten erbij zitten, tis een kwestie van goed timen en in ieder geval niet remmen!
Op zondag 23 november 2003 16:25 schreef LoggedIn het volgende:[..]
heb je het spel uberhaupt al eens opgestart
overal staat "buy visual upgrades to increase your reputation multiplyer"
[..]hoe doe je dat? dat driften ben ik echt slecht in :S dit is het enige wat ik dan ook op easy doe
raak steeds maar muren, en is ook lastig om op de goeie angle te driften...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |