abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14859154
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 12:48 schreef _Flea_ het volgende:
Het is te belachelijk voor woorden wat ik zei.
Ze had nieuwe schoenen gekocht. Had ze aan en liet ze zien. Ik zei dat ik ze mooi vond. Staat je een stuk volwassener.
Daarna knikte ik naar haar borsten en zei: nou die nog

Ik kan mezelf wel voor me kop slaan zo stom.

Over en uit, was ik haar geweest.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 23 november 2003 @ 12:18:10 #202
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_14859538
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 12:48 schreef _Flea_ het volgende:
Het is te belachelijk voor woorden wat ik zei.
Ze had nieuwe schoenen gekocht. Had ze aan en liet ze zien. Ik zei dat ik ze mooi vond. Staat je een stuk volwassener.
Daarna knikte ik naar haar borsten en zei: nou die nog

Ik kan mezelf wel voor me kop slaan zo stom.

Ik dacht al, 3 woorden, wat kan daar nou helemaal verkeerd aan zijn? Maar inderdaad, als je het zo doet, dan kan het. God wat stom zeg Zoiets is ook niet terug te nemen Hmm ik zou me maar gewoon in een heel donker hoekje heel diep gaan zitten schamen.... Niet dat je daar wat mee opschiet, maar goed. Ja wat kan ik zeggen? Succes met puinruimen, en kijk maar of er nog ook maar 1 spaan te redden valt... Heb je tenminste nog je best gedaan. Maar het ziet er wat mij betreft niet best uit voor je
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 23 november 2003 @ 12:22:50 #203
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_14859614
Herstel: uit de rest van het topic blijkt dat het wellicht nog goed kan komen. Laten we dus niet al te negatief zijn.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_14859643
quote:
Op zondag 23 november 2003 02:12 schreef Vivi het volgende:
Ik vind haar reactie eerlijk gezegd ook nogal overtrokken...en de reactie van de TS daarop ook weer; rozen, brieven, gedichten...alsof je vreemd bent gegaan ipv een grapje gemaakt wat niet zo goed viel

Ik denk dat dit meisje nog heel wat te verduren krijgt in de relatie als zoiets onschuldigs al voor zo'n drama zorgt, laat staan als er eens iets ECHT ernstigs gebeurd...dramaqueen.

Maar ja, het zal de leeftijd wel zijn, ik vind haar reactie erg puberaal, daarbij krijg ik jeuk van mensen zonder zelfspot.

Precies ja.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  FOK!fossiel zondag 23 november 2003 @ 13:54:05 #205
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_14861532
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:58 schreef milagro het volgende:

[..]

Over en uit, was ik haar geweest.

Ook als ze elkaar sowieso flink aan het narren waren?
Ik vind het ook niet een erg handige opmerking, maar als ze elkaar sowieso aan het pesten waren en weet ik veel wat al tegen elkaar hadden gezegd en ze er opeens over valt dat hij over haar borsten begint vind ik dan een wat overdreven reactie ...

Ik zie het een beetje hetzelfde als stoeien. Eerst ruig met elkaar stoeien en dan opeens zeiken als je een bloedneus hebt.... oke oke, een beetje rare vergelijking, maar je snapt vast wat ik bedoel

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_14862154
Waar maakt die zich druk om. Je zegt wat over haar borsten en ze houd niet meer van je inene? Ze is gewoon kwaad. Ook niet terrecht, vind ik. beetje flauw van haar. Het zou hetzelfde zijn als zij tegen jou zoiets over je pik had gezegd bijv.
Daar word je toch ook niet zomaar kwaad om lijkt me?
pi_14863669
quote:
Op zondag 23 november 2003 13:54 schreef RemCow het volgende:

[..]

Ook als ze elkaar sowieso flink aan het narren waren?
Ik vind het ook niet een erg handige opmerking, maar als ze elkaar sowieso aan het pesten waren en weet ik veel wat al tegen elkaar hadden gezegd en ze er opeens over valt dat hij over haar borsten begint vind ik dan een wat overdreven reactie ...

Ik zie het een beetje hetzelfde als stoeien. Eerst ruig met elkaar stoeien en dan opeens zeiken als je een bloedneus hebt.... oke oke, een beetje rare vergelijking, maar je snapt vast wat ik bedoel

Ligt idd aan de context.
Maar iemand die (zonder dollen dus) in een relatie die nog maar een maand of 2 duurt, op een botte manier zeikt over mijn lijf/uitelrijk (dingen waar ik weinig tot niets aan kan veranderen) kan vertrekken
Ik ben daar, geef ik onmiddelijk toe, erg gevoelig voor.
Een jaar lang dat soort "grappig bedoelde" opmerkingen krijgen gaat je op een gegeven moment niet in je koude kleren zitten, vandaar
Eens maar nooit meer.
pi_14865642
over mijn uiterlijk mogen ze alles zeggen. Niemand hoeft mij wijs te maken dat er iets niet goed is aan mijn lichaam of dat ik lelijk ben. Ik weet zelf wat ik wel en niet ben, en ben er tevreden mee. Dus snap ik ook niet waarom anderen zo fel zijn hier op. Als er wat gezegd word.
pi_14865956
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:54 schreef flamoes het volgende:
over mijn uiterlijk mogen ze alles zeggen. Niemand hoeft mij wijs te maken dat er iets niet goed is aan mijn lichaam of dat ik lelijk ben. Ik weet zelf wat ik wel en niet ben, en ben er tevreden mee. Dus snap ik ook niet waarom anderen zo fel zijn hier op. Als er wat gezegd word.
iedereen mag alles zeggen, maar van mijn partner verwacht ik dat hij me mooi vindt zoals ik ben en als hij gaat zaniken over mijn uiterlijk, dan vraag ik me af wat hij dan nog met me wilt
dus vandaar

het ligt natuurlijk wel aan de toon en de context.

zondag 23 november 2003 @ 20:44:42 #210
4535 Aginor
Your best nightmare
pi_14871006
Dat is mooi voor jullie natuurlijk....en zo denk ik er ook over.

Maar misschien moet ie gewoon tegen zijn vriendin zeggen dat als er iemand volwassen(er) moet worden, hij dat zelf is en dat ie daar z'n best voor gaat doen

pi_14879584
Zaterdag avond en gisteren waren twee leuke dagen (eindelijk weer). Ik merk wel dat ze af en toe nog wat afstandelijk is maar op het andere moment ook weer heel knuffelig. Mij maakt het wel een beetje onzeker.
Maar als ik haar dan hoor over volgend jaar zomervakantie (en wat er nog tussendoor komt) dan geeft me dat wel weer moet.

Over dat niet smssen gaf ze toe dat ze zwaarder opvatte dan nodig was, dus dat was niet zo'n punt meer.

Opmerkingen hier over borstvergrotingen e.d. leg ik naast me neer, omdat ik weet dat ze dat nooit zou doen en ik wil het ook niet. Als ik iets niet mooi vind dan zijn het wel silliconen. Daar zal ik dan wel een rare in zijn, maar het maakt me niet uit hoe ze zijn.

De een vind haar een aansteller en de anderen geven haar gelijk. In het begin vond ik het ook aanstellen, maar toen ik het verhaal erachter hoorde mag ik blij zijn dat het zo is gegaan en dat ik nog bij haar ben.

pi_14880860
Als het je niet uitmaakt hoe "ze" zijn, zou je siliconen ook geen probleem moeten vinden, mocht ze daartoe over gaan

Maar eind goed al goed dus

pi_14882038
quote:
Op maandag 24 november 2003 10:08 schreef milagro het volgende:
Als het je niet uitmaakt hoe "ze" zijn, zou je siliconen ook geen probleem moeten vinden, mocht ze daartoe over gaan

Maar eind goed al goed dus

Hoewel ik dat niet mooi vind maar zij het eventueel wel zou willen zodat ze zich beter voelt dan hou ik het niet tegen. Maar ik zal er zeker niet over beginnen omdat het voor mij niet hoeft.
  maandag 24 november 2003 @ 11:05:57 #214
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_14882146
Ik vind je maar een vreemde kerel, beetje mooi weer spelen...

Maar ja, ik verwacht nog een topic van je dat het uit is met je vriendin, op termijn!

Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_14882240
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:05 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik vind je maar een vreemde kerel, beetje mooi weer spelen...

Maar ja, ik verwacht nog een topic van je dat het uit is met je vriendin, op termijn!

Hoezo zou ik mooi weer spelen. Wat ik vind is gewoon zo, is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
pi_14882307
slotje, onderwerp speelt niet meer want het is nog steeds aan. Daarbij word dit zo meteen nog bashen
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')