abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 november 2003 @ 05:36:21 #151
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_14836004
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 02:44 schreef _Flea_ het volgende:
Toen wegging zoende we in de deuropening en ben ik gegaan. Ik was bijna bij de auto toen ik de poort open hoorde gaan. Ze kwam naar me toegerend, betraand gezicht, en hield me stevig vast. Ze vond het lullig dat ik weg moest van haar.
Maakt niet uit. Eerst de boel weer op orde. De rest komt wel.

Lieverd ik hou van je!

*leest terug. hmm lang verhaal.

Geef haar wat tijd. En dan komt het inderdaad wel denk ik goed. En denk voor de volgende keer eens na voor dat je wat zegt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:19:46 #152
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_14837978
quote:

Ze vroeg of ik bleef slapen. Ik zeg: ik heb geen spullen bij me, maar dat maakt verder niet uit. Is goed.
Later kwam ze erop terug. Ze kon het nog niet.
Maakt niet uit zei ik. Ik wacht tot je het wel weer wilt.

Ik begrijp idd waarom ze zich zo kut voelde over die opmerking, vooral als je drmee gepest bent..

Maar bovenstaande vind ik wel weer erg, ze kon het nog niet.

Klinkt altijd zo typisch van, ik probeer het nog even te rekken zodat ik je nog kan zien vechten voor ons, terwijl ik eigenlijk al besloten heb om er toch verder mee te gaan...

pi_14838150
Komt hopelijk allemaal goed jongen..( toch blijft het een kut opmerking)
pi_14838194
quote:
Ik was er om 18.30 uur. Had rozen, kaart en nog een brief mee. Ze was er even niet dus had ik die dingen op haar bed gelegd en even gewacht.
Komt ze even later, ziet die rozen en zegt: die kun je weer meenemen.

We zijn toen gaan praten, lang en veel. Op een gegeven moment kwam ik erachter dat ze er vroeger mee gepest was voor een langere tijd. Eindelijk had ze weer zelfvertrouwen en dat trapte ik gewoon weer de grond in. Ze zat gewoon weer in de put, net als toen.

Dan vind ik die reactie van haar heel normaal en niet gek dat ze zolang boos op me is.
Maar ik wist het ook niet. Ze had zich al die tijd groot voor mij gehouden. Ik heb haar gevraagd dat niet meer te doen. Ik heb liever dat ze alles tegen me verteld. Op die manier weet ik waar ik rekening mee moet houden en wat haar gevoelige plekken zijn. Ik wil haar er mee helpen.

Na veel tranen (ook van mijn kant ) en veel praten kwamen we eruit. Ik vroeg haar om mij een kans te geven. Ze twijfelde en wist niet of dat goed was. Misschien had ik al die 4 maanden wel over alles gelogen. Ze wist niet wat ze wel en wat niet moest geloven.
Op een gegeven moment kwam er heel licht weer een lag bij haar op d'r gezicht. Niet omdat ze blij was, maar om mijn maag die de gaatjes vulde. Heb de hele dag niet gegeten van misselijkheid en zenuwen. Toen moest ik ook een beetje lachen. Ik zei tegen haar: we kunnen toch nog lachen met elkaar zo. Ik zou er alles voor over hebben om je terug te krijgen en het tegenovergestelde te bewijzen.

Ze heeft me nog een kans gegeven. En deze zal ik met beide handen aangrijpen. Maar nu eerst rustig aan doen en de wonden die ze heeft laten helen. Pas dan kunnen we echt verder gaan waar we gebleven waren.

Ze vroeg of ik bleef slapen. Ik zeg: ik heb geen spullen bij me, maar dat maakt verder niet uit. Is goed.
Later kwam ze erop terug. Ze kon het nog niet.
Maakt niet uit zei ik. Ik wacht tot je het wel weer wilt.

Toen wegging zoende we in de deuropening en ben ik gegaan. Ik was bijna bij de auto toen ik de poort open hoorde gaan. Ze kwam naar me toegerend, betraand gezicht, en hield me stevig vast. Ze vond het lullig dat ik weg moest van haar.
Maakt niet uit. Eerst de boel weer op orde. De rest komt wel.

Lieverd ik hou van je!

Wauw... *pinkt traantje weg*... net een film...
Delivered without an information leaflet
pi_14838360
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:36 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Wauw... *pinkt traantje weg*... net een film...

Inderdaad...
Precies Kramer vs Kramer...

En dan bedoel ik vooral de scene waarin Dustin Hoffman zijn intieme ervaringen met een heel forum deelt.
Echt hartverscheurend...

pi_14838596
Mmm, ben al weer lekker bezig. Zou haar gisteren laten weten of ik goed ben thuisgekomen. Is het me compleet ontschoten. Lekker vertrouwen zal ze zo hebben.
pi_14838644
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:59 schreef _Flea_ het volgende:
Mmm, ben al weer lekker bezig. Zou haar gisteren laten weten of ik goed ben thuisgekomen. Is het me compleet ontschoten. Lekker vertrouwen zal ze zo hebben.
is nu nu boos?
pi_14838680
quote:
Maybe
slettebak [@] gmail.com
  zaterdag 22 november 2003 @ 13:04:55 #159
58666 Blur
Wat zeg je?
pi_14838687
Opmerking is wel meesterlijk strak Maar damn wat dom dude
pi_14838694
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:02 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

is nu nu boos?

Ze weet niet wat ze moet geloven bij mij.
  zaterdag 22 november 2003 @ 13:06:14 #161
61288 Duna
Still Going Strong
pi_14838707
mmmmmmmmm dat is wel erg kwetsend he al haar zelfvertrouwen ken je zo ff wegvegen met zon opmerking. Ik zou zelf ook niet weten hoe ik daar op zou reageren als mijn vriend zoiets zegt.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_14838737
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:06 schreef Duna het volgende:
mmmmmmmmm dat is wel erg kwetsend he al haar zelfvertrouwen ken je zo ff wegvegen met zon opmerking. Ik zou zelf ook niet weten hoe ik daar op zou reageren als mijn vriend zoiets zegt.
Ik dacht dat ze er wel tegen zou kunnen gezien haar gedrag daarover. Maar als er dingen zijn waarvan ik niet weet dat dat zo gevoelig ligt, dan kan ik daar ook niet veel aan doen. Ja, geen opmerking maken. Ik hoop dat ze het me allemaal een keer wil vertellen.
pi_14838753
Als een meisje echt ontzettend onzeker is over haar lichaam, dan kan dit heel kwetsend zijn.
Heeft geen moer met wel of geen humor hebben te maken.
Blijkbaar is ze over haar borsten heel onzeker.
De ts heeft het grappig bedoeld en weet niet dat het zo gevoelig ligt.
Als je iemand nog niet zo lang kent, moet je voorzichtiger zijn met zulke opmerkingen.. maargoed dat weet je.
Je moet je spijt betuigen en zeggen dat je geen idee had dat het zo hard aankwam, dat je haar echt neemt zoals ze is, en het een grapje was.
Als ze gek op je is, vergeeft ze je. Al weet ik natuurlijk niet, hoe het er verder voorstaat in je relatie.
P.s: Wat een ongelofelijke kneusige, puberale opmerkingen hier.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_14838794
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:09 schreef Brennie het volgende:
Als een meisje echt ontzettend onzeker is over haar lichaam, dan kan dit heel kwetsend zijn.
Heeft geen moer met wel of geen humor hebben te maken.
Blijkbaar is ze over haar borsten heel onzeker.
De ts heeft het grappig bedoeld en weet niet dat het zo gevoelig ligt.
Als je iemand nog niet zo lang kent, moet je voorzichtiger zijn met zulke opmerkingen.. maargoed dat weet je.
Je moet je spijt betuigen en zeggen dat je geen idee had dat het zo hard aankwam, dat je haar echt neemt zoals ze is, en het een grapje was.
Als ze gek op je is, vergeeft ze je. Al weet ik natuurlijk niet, hoe het er verder voorstaat in je relatie.
P.s: Wat een ongelofelijke kneusige, puberale opmerkingen hier.
De laatste paar weken waren we niet echt lief tegen elkaar. Flink sarren en woord boven woord. Maar we waren wel knetterverliefd.
Ik zal het vanavond nog allemaal een keer duidelijk zeggen wat ik voor haar voel. Want dat is echt onbeschrijvelijk.

Ik lees ook alleen de nuttige opmerkingen en ik weet van wie die komen. Thnx.

pi_14838802
Ik snap eigenlijk ook wel dat ze niet wil dat je meteen blijft slapen. Je hebt haar nu hartstikke onzeker over zichzelf gemaakt, en ik snap dat ze het dan moeilijk kan geloven als jij straks zou zeggen hoe mooi ze is enzo.

Juist het feit dat je het er zomaar uitflapte geeft het idee dat dit iets is dat je eigenlijk altijd wel zo gevonden hebt. Dingen die je eruitflapt zijn vaak waar.
Ik heb liever dat mijn vriend op een lieve serieuze manier zegt welk lichaamsdeel hij misschien niet geweldig vindt (maar dat ie toch heel veel van me houdt enzo), dan dat ie altijd zegt dat ik mooi ben en er dan opeens een keer uitflapt wat er mis met me is.

Je teksten komen allemaal heel goed over, dta je het lief bedoelt enzo, maar geef je: je bent toch wel een beetje een pummel als je eerst zo'n kut-opmerking maakt, dan het goed gaat maken, en vervolgens de belofte om nog even wat van je te laten horen vergeet Ik denk dat je vriendin gewoon teleurgesteld in je is.

Oh, en dat ze het je vergeeft, is niet hetzelfde als dat de boosheid en het rotgevoel zomaar weg is natuurlijk!

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_14838822
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:08 schreef _Flea_ het volgende:
Ik dacht dat ze er wel tegen zou kunnen gezien haar gedrag daarover.
Grapjes maken over iets wat heel gevoelig is, is anders een bekende manier van zelfbescherming
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_14838869
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:12 schreef imago het volgende:
Ik snap eigenlijk ook wel dat ze niet wil dat je meteen blijft slapen. Je hebt haar nu hartstikke onzeker over zichzelf gemaakt, en ik snap dat ze het dan moeilijk kan geloven als jij straks zou zeggen hoe mooi ze is enzo.

Juist het feit dat je het er zomaar uitflapte geeft het idee dat dit iets is dat je eigenlijk altijd wel zo gevonden hebt. Dingen die je eruitflapt zijn vaak waar.
Ik heb liever dat mijn vriend op een lieve serieuze manier zegt welk lichaamsdeel hij misschien niet geweldig vindt (maar dat ie toch heel veel van me houdt enzo), dan dat ie altijd zegt dat ik mooi ben en er dan opeens een keer uitflapt wat er mis met me is.

Je teksten komen allemaal heel goed over, dta je het lief bedoelt enzo, maar geef je: je bent toch wel een beetje een pummel als je eerst zo'n kut-opmerking maakt, dan het goed gaat maken, en vervolgens de belofte om nog even wat van je te laten horen vergeet Ik denk dat je vriendin gewoon teleurgesteld in je is.

Oh, en dat ze het je vergeeft, is niet hetzelfde als dat de boosheid en het rotgevoel zomaar weg is natuurlijk!

Heb ik gisteren ook tegen haar gezegd. Ik zei: het feit dat je nu in me armen bent betekent nog niet dat het goed is. Dat weet ik.
Nee zei ze: er moet nog veel gebeuren.

Maar wat ik tegen haar zei meende ik niet. Ik heb liever kleine borsten dan grote. Borsten zijn voor mij bijzaak. Maar voor haar hoofdzaak.

pi_14838875
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:13 schreef imago het volgende:

[..]

Grapjes maken over iets wat heel gevoelig is, is anders een bekende manier van zelfbescherming

Ze wilde zich groothouden omdat ze zich schaamde.
pi_14838910
quote:

Fijn dat jullie gepraat hebben, en dat het weer ruimte is voor een verdere relatie.
Jullie zitten in de fase van een relatie dat je mekaar net leert kennen.
Als er 'zaken' spelen bij 1 of beide partners die heel gevoelig liggen, en daar nog niet goed over gepraat kan worden.. dan kan het zijn dat er zulke situaties ontstaan/ voordoen.
Zolang jullie van elkaar houden en vechten voor de relatie dan komt er een moment dat jullie elkaar feilloos aanvoelen en goed weten hoe je mekaar kunt steunen en begrijpen. ( al blijft je partner soms een raadsel )
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_14838912
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:15 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Ze wilde zich groothouden omdat ze zich schaamde.

offtopic: MTV
slettebak [@] gmail.com
pi_14839033
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:11 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

De laatste paar weken waren we niet echt lief tegen elkaar. Flink sarren en woord boven woord. Maar we waren wel knetterverliefd.
Ik zal het vanavond nog allemaal een keer duidelijk zeggen wat ik voor haar voel. Want dat is echt onbeschrijvelijk.

Ik lees ook alleen de nuttige opmerkingen en ik weet van wie die komen. Thnx.

In een relatie komt er altijd een moment , of meerdere momenten dat je tot besef komt en realiseert dat er misschien op een andere manier aan de relatie gewerkt moet worden.Dat het zo niet verder kan, of er al lange tijd problemen zijn die doorsudderen.
Door wat voor situatie of besef dan ook, zal je relatie ineens onder een grote loep komen.
De kunst is dan om aan je relatie te werken en misschien een andere weg in te slaan.
Dit is voor jou zo'n situatie.. ook al is de relatie pril.
Succes er verder mee
pi_14839343
Whahaha nou zon humerloze doos zou ik niet eens als vriendin willen als ik man was.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Redactie Games zaterdag 22 november 2003 @ 14:22:27 #173
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14840080
quote:
De wonderen zijn echt de wereld nog niet uit hoor...
Dat je het vergeten bent, mja niet echt slim. Maar ik vind nu wel dat je genoeg door het stof gebeten hebt...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Games zaterdag 22 november 2003 @ 14:23:12 #174
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14840098
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:24 schreef Brennie het volgende:

[..]

In een relatie komt er altijd een moment , of meerdere momenten dat je tot besef komt en realiseert dat er misschien op een andere manier aan de relatie gewerkt moet worden.Dat het zo niet verder kan, of er al lange tijd problemen zijn die doorsudderen.
Door wat voor situatie of besef dan ook, zal je relatie ineens onder een grote loep komen.
De kunst is dan om aan je relatie te werken en misschien een andere weg in te slaan.
Dit is voor jou zo'n situatie.. ook al is de relatie pril.
Succes er verder mee

Geen wonder dat mijn relaties nooit lang voortduren
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 22 november 2003 @ 15:33:55 #175
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_14841479
Now i was wrong, maar ik heb het gevoel dat deze relatie geen eeuwig leven heeft....
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')