quote:Ik heb weinig verstand van vrouwen, maar ze pakken alles verkeerd op als het even kan..
Op vrijdag 21 november 2003 16:33 schreef _Flea_ het volgende:[..]
En waarom zou jij dat niet doen dan? Als je weet dat iemand supergek op je is. Dan kan deze toch wel een keer een foutje maken.
Een meisje zegt: ik vind Rafael van der Vaart een hele mooie jongen.
haar vriend denkt: owh zal wel
Een jongen zegt: ik vind Sylvie Meijs echt een hele mooie vrouw..
Vriendin zegt: nouw waarom dan?
Vriend zegt: ze heeft mooie borsten
Vriendin reageert geattaqeerd: en ik dan en ik dan.. Is het weer niet goed..
Daar zul je toch wel een beetje rekening mee moeten houden.
Edit: Mijn zusje vond het trouwens ook een ongelovelijke rotopmerking..
quote:Ach dat valt toch wel mee....? Vrouwen willen gewoon veel aandacht. Niet dat ze alles verkeerd opvatten, alleen zien ze overal wel een slaatje uit te slaan wat betreft aandacht
Op vrijdag 21 november 2003 21:36 schreef El_Fenomino het volgende:
Ik heb weinig verstand van vrouwen, maar ze pakken alles verkeerd op als het even kan..Een meisje zegt: ik vind Rafael van der Vaart een hele mooie jongen.
haar vriend denkt: owh zal welEen jongen zegt: ik vind Sylvie Meijs echt een hele mooie vrouw..
Vriendin zegt: nouw waarom dan?
Vriend zegt: ze heeft mooie borsten
Vriendin reageert geattaqeerd: en ik dan en ik dan.. Is het weer niet goed..Daar zul je toch wel een beetje rekening mee moeten houden.
Stiekem lag ik natuurlijk nu wel naast mijn stoel van het lachen... maar dat komt alleen maar omdat het niet om mij gaat
quote:Hypocriet
Op vrijdag 21 november 2003 21:46 schreef Tania18 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het ook echt een rotopmerking en ik zou echt wel kwaad worden!Stiekem lag ik natuurlijk nu wel naast mijn stoel van het lachen... maar dat komt alleen maar omdat het niet om mij gaat
Ik zou niet zo gepikeerd worden van zo'n opmerking, maar waarschijnlijk wel een flinke kat teruggeven.
Oog om oog, tand om tand.
quote:ik denk dat ze hetje uiteindelijk wel zal vergeven hoor! maar t is echt een opmerking die wel hard bij dr is aangekomen waarschijnlijk... nietecht slim van je...maar daar was je zelf ookal achter...
Op vrijdag 21 november 2003 14:15 schreef _Flea_ het volgende:
Met wat zouden de dames dan tevreden zijn en het willen vergeven?
mijn mening: ze maakt het niet uit... ze waarschuwt je alleen(op haar manier)!
Ik heb zelf weinig zelfvertrouwen en kan het dus echt niet hebben als je vriend (degene die je zou moeten nemen zoals je bent) allerlei opmerkingen gaat maken die toch wel enigszins afkrakend zijn en dan ga ik werkelijk door het lint als je ze daarop wijst en ze doen het af met daar moet je maar tegenkunnen hoor.
NO RESPECT NO ME!!!!
quote:Ja, ik denk ook dat er voor een (groot?) deel uittesten bij komt kijken.
Op vrijdag 21 november 2003 18:37 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
Jemig, ze is je gewoon aan het testen man. Aan het kijken hoelang ze jou door het stof kan laten kruipen voor zoiets onbenulligs als een misplaatste grap.Je moet haar duidelijk maken dat je dit gedrag niet van d'r pikt. Dat ze even kwaad op je is valt nog te begrijpen, maar als dit zo lang duurt als dit is het gewoon manipulatie.
Laat haar voorlopig even links liggen: "Omdat jij je excuses al aangeboden heeft en zij zich er blijkbaar nog niet overheen heeft kunnen zetten." Pas als ze zich weer normaal kan gedragen ga je weer bij haar langs.
quote:Nou, gelukkig ben ik jouw vriendin niet. Ik ben een enorme pestkop. Ik vind elkaar narren óók leuk, dat hoort er gewoon bij, maar deze opmerking was gewoon onder de gordel. Als je eigenlijk super onzeker bent en zo'n opmerking gemaakt word dan doet dat écht pijn hoor... ookal was het een grap... dan nog. Ik begrijp best hoe zijn vriendin zich voelt.
Op vrijdag 21 november 2003 20:06 schreef SlaadjeBla het volgende:[..]
Nou, als je mijn vriendin was, had je je daar maar overheen moeten zetten. Juist omdat je elkaar goed kent (ook na 4,5 maand) weet je dat het niet zo bedoeld is. Als er dan ook nog een glimlach bijkomt, dan zou je als meisje toch genoeg moeten weten. Dit met een begrafenissmoel zeggen is natuurlijk niet zo slim.
Mijn vriendin is ook niet erg zelfverzekerd, maar ze weet ook wel dat er voor mij geen verschil zit in cup a of d. Elkaar lekker sarren is gewoon leuk, vooral als er dan gehapt wordt.
quote:Ik zei toch, als het gevoelig ligt kan het lullig aankomen ja, maar wat heeft het nou voor zin om dan meteen een week kwaad te blijven. Hij kan toch niet meer dan zijn excuses aanbieden? Dat je er even flink kwaad over bent als het een teer punt is, okee, maar om het nou zo lang te rekken...
Op vrijdag 21 november 2003 18:24 schreef ChrisJX het volgende:Ik weet niet hoor, maar het is een behoorlijke kutopmerking... Het werd er dan zomaar uitgeflapt, maar het geeft wel aan waar je vriendje aan zit te denken...
Sorry, hoor maar dames. Ik vind het echt een overtrokken reactie van haar. Ik heb genoeg meiden hierover gebashed en zij weten gewoon dat ik het als grap bedoeld. Dan bashen ze me gewoon vrolijk terug en ik doe ook niet moeilijk. Dan is het gewoon Touché ![]()
Hiervoor hoefde ik echt niet door het stof te bijten of onder de modder te kruipen om het weer goed te maken. Ik heb er tot nu toe nog geen ruzies mee weten te creëeren.
Je moet natuurlijk ook niet constant die opmerking blijven maken, maar af en toe floept er bij een jongen/man gewoon zoiets uit zonder het echt te menen. Als je van iemand houdt dan maakt het je echt geen ruk meer uit of die meid Cup A of Cup D heeft. Tenminste mij niet... ![]()
Dames, wij zijn helemaal niet zo slecht hoor zoals jullie soms denken
quote:Je hebt mensen die lang boos blijven... Wat ik me bij die opmerking zeer kan voorstellen
Op zaterdag 22 november 2003 00:10 schreef Angeles het volgende:Ik zei toch, als het gevoelig ligt kan het lullig aankomen ja, maar wat heeft het nou voor zin om dan meteen een week kwaad te blijven. Hij kan toch niet meer dan zijn excuses aanbieden? Dat je er even flink kwaad over bent als het een teer punt is, okee, maar om het nou zo lang te rekken...
quote:Die meiden zijn TS's vriendin niet...
Op zaterdag 22 november 2003 02:15 schreef Mr.Noodle het volgende:Sorry, hoor maar dames. Ik vind het echt een overtrokken reactie van haar. Ik heb genoeg meiden hierover gebashed en zij weten gewoon dat ik het als grap bedoeld. Dan bashen ze me gewoon vrolijk terug en ik doe ook niet moeilijk. Dan is het gewoon Touché
quote:Jij bent TS niet.
maar af en toe floept er bij een jongen/man gewoon zoiets uit zonder het echt te menen. Als je van iemand houdt dan maakt het je echt geen ruk meer uit of die meid Cup A of Cup D heeft. Tenminste mij niet...
quote:Maar het blijft een kutopmerking
Dames, wij zijn helemaal niet zo slecht hoor zoals jullie soms denken
(al heb ik trouwens wel heel hard moeten lachen om de opmerking
)
quote:Je gaat me toch niet vertellen dat je NOOIT een opmerking over de mannelijke gebreken maakt ofzo, als je aan het sarren bent. Een tegenreactie kun je dan gewoon verwachten (en toevallig floept er zoiets uit, ja). Als je daar niet tegen kunt is het ook niet eerlijk voor ons
Op vrijdag 21 november 2003 23:16 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Nou, gelukkig ben ik jouw vriendin niet. Ik ben een enorme pestkop. Ik vind elkaar narren óók leuk, dat hoort er gewoon bij, maar deze opmerking was gewoon onder de gordel. Als je eigenlijk super onzeker bent en zo'n opmerking gemaakt word dan doet dat écht pijn hoor... ookal was het een grap... dan nog. Ik begrijp best hoe zijn vriendin zich voelt.
Ik bedoel als je zelf gaat sarren, dan weet je dat het af en toe er best grof tegen aan kan gaan. Vrouwen tegenover elkaar zijn ook geen lievertjes heb ik ervaren. Zelfs beste vriendinnen kunnen zoiets zeggen en zelfs nog groffer. Als iemand vind dat de grens bereikt is dan moeten ze dat ook aangeven. Dan is de ander best bereidt om het te laten rusten...
Ligt misschien aan de persoonlijkheid van de desbetreffende figuur, maar als iemand een "pestkop" is, dan moet ie zelf ook een beetje tegen een stootje kunnen of zie ik dat verkeerd
quote:Zeg die laatste zin van jou is wel heel erg hypocriet hé?
Op zaterdag 22 november 2003 02:27 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Die meiden zijn TS's vriendin niet...
[..]
Dat klopt, maar wil alleen maar even aangeven dat dit door de meeste mensen die ik ken wel als "overtrokken" wordt ervaren...Jij bent TS niet.
[..]
Vraag aan je eigen vriendje dan...[..]
Maar het blijft een kutopmerking(al heb ik trouwens wel heel hard moeten lachen om de opmerking
)
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 22-11-2003 02:54]
We zijn toen gaan praten, lang en veel. Op een gegeven moment kwam ik erachter dat ze er vroeger mee gepest was voor een langere tijd. Eindelijk had ze weer zelfvertrouwen en dat trapte ik gewoon weer de grond in. Ze zat gewoon weer in de put, net als toen.
Dan vind ik die reactie van haar heel normaal en niet gek dat ze zolang boos op me is.
Maar ik wist het ook niet. Ze had zich al die tijd groot voor mij gehouden. Ik heb haar gevraagd dat niet meer te doen. Ik heb liever dat ze alles tegen me verteld. Op die manier weet ik waar ik rekening mee moet houden en wat haar gevoelige plekken zijn. Ik wil haar er mee helpen.
Na veel tranen (ook van mijn kant
) en veel praten kwamen we eruit. Ik vroeg haar om mij een kans te geven. Ze twijfelde en wist niet of dat goed was. Misschien had ik al die 4 maanden wel over alles gelogen. Ze wist niet wat ze wel en wat niet moest geloven.
Op een gegeven moment kwam er heel licht weer een lag bij haar op d'r gezicht. Niet omdat ze blij was, maar om mijn maag die de gaatjes vulde. Heb de hele dag niet gegeten van misselijkheid en zenuwen. Toen moest ik ook een beetje lachen. Ik zei tegen haar: we kunnen toch nog lachen met elkaar zo. Ik zou er alles voor over hebben om je terug te krijgen en het tegenovergestelde te bewijzen.
Ze heeft me nog een kans gegeven. En deze zal ik met beide handen aangrijpen. Maar nu eerst rustig aan doen en de wonden die ze heeft laten helen. Pas dan kunnen we echt verder gaan waar we gebleven waren.
Ze vroeg of ik bleef slapen. Ik zeg: ik heb geen spullen bij me, maar dat maakt verder niet uit. Is goed.
Later kwam ze erop terug. Ze kon het nog niet.
Maakt niet uit zei ik. Ik wacht tot je het wel weer wilt.
Toen wegging zoende we in de deuropening en ben ik gegaan. Ik was bijna bij de auto toen ik de poort open hoorde gaan. Ze kwam naar me toegerend, betraand gezicht, en hield me stevig vast. Ze vond het lullig dat ik weg moest van haar.
Maakt niet uit. Eerst de boel weer op orde. De rest komt wel.
Lieverd ik hou van je!
*leest terug. hmm lang verhaal.
quote:Hmm, nou goed in dit geval kan ik het wel begrijpen dat ze het niet leuk vond. Dan weet je nu iig dat je die opmerking zeker niet meer moet maken, gezien d'r verleden
Op zaterdag 22 november 2003 02:44 schreef _Flea_ het volgende:
[...heeel errug lang verhaal...]*leest terug. hmm lang verhaal.
Maar goed, ik zie dat je er alles aan gedaan hebt en als ze dat niet begrijpt dan weet ik het ook niet meer. Je hebt wat dat betreft goed gehandeld.
quote:Dat blijkt wel.
Op vrijdag 21 november 2003 21:36 schreef El_Fenomino het volgende:[..]
Ik heb weinig verstand van vrouwen
Je zus heeft gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |