quote:He Eisselstijn, dank je. Ik heb een bos rozen gekocht samen met een kaart. Daar doe ik alles bij in wat ik de laatste dagen bij elkaar heb geschreven en dan moet het maar goed komen.
Op vrijdag 21 november 2003 17:00 schreef Eisselstijn het volgende:[..]
Maak je niet zo druk, Flea. Stomme opmerking, maar als ze het daar nu om uit gaat maken... Ik denk het niet. Als je laat zien dat je er oprecht spijt van hebt, dan zal het vast wel mee vallen. En ik denk dat je met wat zelfspot en/of een lief cadeautje een grote glimlach op haar gezicht zal toveren.
Succes!
quote:Dat ligt er dus aan hoe gevoelig zij daarin is , maar aan de andere kant vind ik Flea ook wel een beetje doemdenken, het is een woordenwisseling geweest dat hoeft niet altijd einde relaties te zijn.
Op vrijdag 21 november 2003 18:13 schreef Angeles het volgende:
Ik vind ook wel dat ze erg overdreven reageert. Als het gevoelig ligt kan ik me voorstellen dat ze het even niet zo leuk vindt, maar je blijft toch niet een halve week kwaad om zoiets?
quote:Hij heeft z'n excuses al aangeboden en een kaart en een brief gestuurd, wat wil ze nou nog meer? Je kan toch niet serieus gaan verwachten dat je vriend om één misschien ondoordachte opmerking wekenlang door het stof gaat kruipen?
Op vrijdag 21 november 2003 18:15 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:Dat ligt er dus aan hoe gevoelig zij daarin is , maar aan de andere kant vind ik Flea ook wel een beetje doemdenken, het is een woordenwisseling geweest dat hoeft niet altijd einde relaties te zijn.
En als beide het groter maken dan het is dan kan het raar lopen.
quote:Ik weet niet hoor, maar het is een behoorlijke kutopmerking... Het werd er dan zomaar uitgeflapt, maar het geeft wel aan waar je vriendje aan zit te denken...
Op vrijdag 21 november 2003 18:18 schreef Angeles het volgende:Hij heeft z'n excuses al aangeboden en een kaart en een brief gestuurd, wat wil ze nou nog meer? Je kan toch niet serieus gaan verwachten dat je vriend om één misschien ondoordachte opmerking wekenlang door het stof gaat kruipen?
quote:Ik denk dat je haar inderdaad misschien wel weer tot nadenken hebt aangezet. En dat is gewoon stom. Je kunt duizend keer zeggen dat je het niet zo bedoelde, zij weet dat je er toch aan denkt...
Op vrijdag 21 november 2003 12:51 schreef Doctor_Bara het volgende:
niet als ze zelf al depressief was over haar kleine borsten
quote:ja idd...vrouwen moeten gewoon niet denken
Op vrijdag 21 november 2003 18:27 schreef Nolius het volgende:[..]
Ik denk dat je haar inderdaad misschien wel weer tot nadenken hebt aangezet. En dat is gewoon stom. Je kunt duizend keer zeggen dat je het niet zo bedoelde, zij weet dat je er toch aan denkt...
quote:Misschien het niet meer noemen of gaan excuseren , het kan namelijk zijn dat hij het juist oprakelt en waar zij even niet tegen kan. Haar gewoon even de ruimte geven en over andere dingen hebben , dus eigenlijk gewoon opmerking laten voor wat het is .
Op vrijdag 21 november 2003 18:18 schreef Angeles het volgende:[..]
Hij heeft z'n excuses al aangeboden en een kaart en een brief gestuurd, wat wil ze nou nog meer? Je kan toch niet serieus gaan verwachten dat je vriend om één misschien ondoordachte opmerking wekenlang door het stof gaat kruipen?
Je moet haar duidelijk maken dat je dit gedrag niet van d'r pikt. Dat ze even kwaad op je is valt nog te begrijpen, maar als dit zo lang duurt als dit is het gewoon manipulatie.
Laat haar voorlopig even links liggen: "Omdat jij je excuses al aangeboden heeft en zij zich er blijkbaar nog niet overheen heeft kunnen zetten." Pas als ze zich weer normaal kan gedragen ga je weer bij haar langs.
quote:Jij bent een man he?
Op vrijdag 21 november 2003 18:37 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
Jemig, ze is je gewoon aan het testen man. Aan het kijken hoelang ze jou door het stof kan laten kruipen voor zoiets onbenulligs als een misplaatste grap.Je moet haar duidelijk maken dat je dit gedrag niet van d'r pikt. Dat ze even kwaad op je is valt nog te begrijpen, maar als dit zo lang duurt als dit is het gewoon manipulatie.
Laat haar voorlopig even links liggen: "Omdat jij je excuses al aangeboden heeft en zij zich er blijkbaar nog niet overheen heeft kunnen zetten." Pas als ze zich weer normaal kan gedragen ga je weer bij haar langs.
quote:T*RING... WAT EEN KUTSTREEK!!!!!!
Op vrijdag 21 november 2003 12:48 schreef _Flea_ het volgende:
Het is te belachelijk voor woorden wat ik zei.
Ze had nieuwe schoenen gekocht. Had ze aan en liet ze zien. Ik zei dat ik ze mooi vond. Staat je een stuk volwassener.
Daarna knikte ik naar haar borsten en zei: nou die nogIk kan mezelf wel voor me kop slaan zo stom.
[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 21-11-2003 20:01]
quote:Woehaha.. kan aan onze relatie liggen, maar wij zouden hier gewoon om lachen. Elkaar een beetje pesten is toch geweldig? Het hier om uitmaken gaat wel erg ver.
Op vrijdag 21 november 2003 12:48 schreef _Flea_ het volgende:
Het is te belachelijk voor woorden wat ik zei.
Ze had nieuwe schoenen gekocht. Had ze aan en liet ze zien. Ik zei dat ik ze mooi vond. Staat je een stuk volwassener.
Daarna knikte ik naar haar borsten en zei: nou die nogIk kan mezelf wel voor me kop slaan zo stom.
maar maak je er niet al TE druk om, ZIJ moet er ook niet te lang mee blijven zitten zeg! Je gaf zelf al aan dat ze zoiets had van 'als je ze niet mooi vindt, dan heb je mooi pech!', dus moet ze ook niet zo lang erin blijven hangen. Jij moet ook niet TEveel door het stof kruipen idd ![]()
Maar ik voel 't aan mn water (
) dat t heus niet uitgaat!
quote:Vind ik niet, als je weet dat iemand hier heel erg mee zit en dát haar gevoelige plek is... en je maakt zo'n opmerking
Op vrijdag 21 november 2003 20:00 schreef SlaadjeBla het volgende:[..]
Woehaha.. kan aan onze relatie liggen, maar wij zouden hier gewoon om lachen. Elkaar een beetje pesten is toch geweldig? Het hier om uitmaken gaat wel erg ver.
quote:Nou, als je mijn vriendin was, had je je daar maar overheen moeten zetten. Juist omdat je elkaar goed kent (ook na 4,5 maand) weet je dat het niet zo bedoeld is. Als er dan ook nog een glimlach bijkomt, dan zou je als meisje toch genoeg moeten weten. Dit met een begrafenissmoel zeggen is natuurlijk niet zo slim.
Op vrijdag 21 november 2003 20:02 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Vind ik niet, als je weet dat iemand hier heel erg mee zit en dát haar gevoelige plek is... en je maakt zo'n opmerking
Dan vind ik uitmaken niet te ver gaan. Wist hij het nou niet en was het puur een geintje, ja... dan kan je erom lachen... maar dat ligt er ook maar net aan hoe onzeker je zelf bent...
Je hebt aangegeven dat je het niet meende, je hebt haar al een brief en een kaart gegeven om nog eens extra je verontschuldigingen aan te bieden. Prachtig.
Nog meer door het stof kruipen zal je denk ik niet echt veel helpen... je bent immers al helemaal voor haar door de knieen gegaan.
Als ze er nu nog over blijft doorzagen wordt het tijd om te zeggen "ik heb me al 100 keer verontschuldigd, wat verwacht je nou nog meer van me?".
Wel nog een beetje zelfrespect overhouden hoor.
quote:Tja... ligt er aan hoe het gezegd is en hoe gevoelig het onderwerp ligt. Maar wat als iemand serieus op jouw kruis zou wijzen en een opmerking zou maken als: "nou dat nog wat volwassener?"
Op vrijdag 21 november 2003 20:00 schreef SlaadjeBla het volgende:oehaha.. kan aan onze relatie liggen, maar wij zouden hier gewoon om lachen. Elkaar een beetje pesten is toch geweldig? Het hier om uitmaken gaat wel erg ver.
En dan nog ff aannemen dat vrouwen in z'n algemeenheid redelijk daarop gefixeerd zouden zijn en jij soms het gevoel hebt dat je af en toe een centimetertje of wat tekort komt...
Ik vind het wel komisch eigenlijk. Niet heel tactisch als het onderwerp gevoelig ligt, maar als ik jouw vriendin was zou ik er niet wakker van liggen. Normaal gesproken weet je wel wat je vriend van jou vindt, dus die ene kutopmerking zal vast niet heel erg gemeend zijn.
Als het hierdoor uitgaat, dan zou het wel heel triest zijn.
Topictitel verkeerd gelezen.
[Dit bericht is gewijzigd door NiteSpeed op 22-11-2003 01:21]
quote:dan zat het schijnbaar toch niet zo goed bij d'r
Op vrijdag 21 november 2003 17:08 schreef lily het volgende:
Het is niet zo'n tactische opmerking nee, maar als daar een relatie op strand weet ik het ook niet meer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |