quote:Je kunt beter een oudere pakken, dan weet je tenminste zeker dat hij goed getest is
Op vrijdag 21 november 2003 17:45 schreef IntensiveGary het volgende:[..]
half jaar is me een beetje te oud, sorry... ik wil een nieuwe of zo goed als nieuwe telefoon....ondanks dat je er waarschijnlijk erg zuinig op bent geweest, is de kans op ellende me te groot...
op dit moment zijn er drie die m'ninteresse hebben;
Sony/Ericsson P800/900
Sony T610
Nokia 7650
quote:dat is kletskoek, er is een chatprogramma dat gewoon over bluetooth werkt en dat doet het gewoon chatten is toch spraak????
Op zaterdag 22 november 2003 09:10 schreef Gunsmoke het volgende:[..]
Bij de 7650 werkt bleutooth alleen voor data, maar niet voor spraak idd.
quote:6310 vind ik een fijn toestel, maar a: een jaar is me te oud, en b: ik heb een orange abo, en dat shareverhaal werkt niet met een 6310(belachelijk, ik weet het)...share heb ik nodig voor internetaccess, vandaar...
Op zaterdag 22 november 2003 20:11 schreef Maxster4th het volgende:
6310i, 1 jaartje oud
eventueel bijbetalen
en @boldguy, bluetooth bij een 7650 ondersteunt geen bluetooth headsets, bedoelde Gunsmoke...
overigens ben ik alleen geinteresseerd in een ruil als toestel niet ouder is dan pakweg een paar weken, maandje hooguit....en uiteraard onbeschadigd....
heb overigens inmiddels per mail zo'n 10 biedingen van 325 euro, en eentje van 335...ben bang dat ik m toch maar in de verkoop gooi....dat ruilen gaat toch wat minder makkelijk dan ik had gehoopt..
quote:T610 inclusief dongle hier ..., niet beschadigd..., (als je tenminste door de ielepiele gebruiks krasjes heen kijkt
Op zaterdag 22 november 2003 22:09 schreef IntensiveGary het volgende:[..]
6310 vind ik een fijn toestel, maar a: een jaar is me te oud, en b: ik heb een orange abo, en dat shareverhaal werkt niet met een 6310(belachelijk, ik weet het)...share heb ik nodig voor internetaccess, vandaar...
en @boldguy, bluetooth bij een 7650 ondersteunt geen bluetooth headsets, bedoelde Gunsmoke...
overigens ben ik alleen geinteresseerd in een ruil als toestel niet ouder is dan pakweg een paar weken, maandje hooguit....en uiteraard onbeschadigd....
heb overigens inmiddels per mail zo'n 10 biedingen van 325 euro, en eentje van 335...ben bang dat ik m toch maar in de verkoop gooi....dat ruilen gaat toch wat minder makkelijk dan ik had gehoopt..
quote:ja, maar IR werkt niet vanuit je broekzak....
Op zaterdag 22 november 2003 22:19 schreef Boldguy het volgende:
Ik weet niet wat je koopt als het een 7650 is help ik je wel met de software...maar als je een organizer hebt kan je ook af met een 6310i en een IR verbinding dat doe ik al een hele tijd met een Sony T625c en een 6310i heb je geen bluetooth voor nodig.....de toestellen die bluetooth hebben zijn eigenlijk al organizers.....mail me maar als je hulp nodig hebt....
overigens kan de advertentie nu dicht; kreeg net een telefoontje van een maat die de advertentie op marktplaats heeft gezien....krijg een vrijwel nieuwe T610, met extra's en wat centen toe..ofwel; ik ben tevree..
iedereen bedankt voor de biedingen/ruilvoorstellen....waarschijnlijk binnen een paar weken sony t610 te koop
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 23:13 schreef IntensiveGary het volgende:[..]
ja, maar IR werkt niet vanuit je broekzak....
overigens kan de advertentie nu dicht; kreeg net een telefoontje van een maat die de advertentie op marktplaats heeft gezien....krijg een vrijwel nieuwe T610, met extra's en wat centen toe..ofwel; ik ben tevree..
iedereen bedankt voor de biedingen/ruilvoorstellen....waarschijnlijk binnen een paar weken sony t610 te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |