ik zie liever goede voetballers dan passie.quote:Op maandag 19 april 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
Kom op Ruud, heel Feyenoord gilde om passie! Nu krijgen ze Passie, is het weer niet goed.
Met passie alleen wordt je geen kampioenquote:Op maandag 19 april 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
Kom op Ruud, heel Feyenoord gilde om passie! Nu krijgen ze Passie, is het weer niet goed.
Zelden heb je het zo goed voorspeld tong!quote:Op maandag 19 april 2004 16:37 schreef tong80 het volgende:
Zo, die hebben weer een middelmatige verdediger gekocht.
Bij Feyenoord kwam ie in een rampzalig elftal terecht, bij ADO Den Haag in een nog 10 keer rampzaliger elftal. Daar komt nog bij dat hij waarschijnlijk gewoon al op z'n top zat op z'n 23e, en nu al achteruit gaat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:14 schreef xJapser het volgende:
Geinig, ik keek gisteravond ook naar de Jupiler League en dacht: hoe kan je carriere verder in het slop raken dan die van P. Bosschaart...
Zou ik vreemd vinden, aangezien het een fanatieke jongen is die altijd wil winnen.quote:Het ontbreekt de jongen aan bezieling denk ik.
quote:Op donderdag 20 november 2003 22:55 schreef Fixxxer het volgende:
Ja tuurlijk moet ie erin kunnen, Als de scouts van Man United regelmatig op de tribune zitten wil dat toch wat zeggen.
Hangt te vaak de populaire jongen uit in de Skihut (quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:14 schreef xJapser het volgende:
Het ontbreekt de jongen aan bezieling denk ik.
quote:Vloet zet Hoogendorp en Bosschaart uit selectie
16/09/2007 15:59
Wiljan Vloet heeft vier spelers verwijderd uit de selectie van ADO Den Haag. De coach is niet tevreden over Daniël Rijaard, Yuri Cornelisse, Rick Hoogendorp en Pascal Bosschaart.
Een woordvoerder van ADO lichtte tegenover het ANP de beslising van Vloet toe. 'Hij heeft ze zeven weken alle vertrouwen gegeven en de prestaties blijven ondermaats.'
Vloet kwam tot deze maatregel na de teleurstellende competitiestart van het gedegradeerde ADO. De gedoodverfde titelfavoriet bezet de voorlaatste plaats in de Jupiler League na de 5-0 nederlaag bij FC Dordrecht van afgelopen vrijdag.
Na afloop klaagde Vloet over een gebrek aan inzet bij zijn spelers. Maandagavond moet ADO voor eigen publiek aantreden tegen Helmond Sport.
En toch speelt laatstgenoemde tegenwoordig hogerquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:06 schreef Eilanden het volgende:
Alhoewel ik Bosschaart idd beter vind als linkermiddenvelder dan linksback, is het in ieder geval zonder enige twijfel een verbetering t.o.v. Mtliga....
Bosschaart of Mtiliga kunnen me tegenwoordig allebei niet bekoren.. zeker geen toppersquote:Op zondag 16 september 2007 20:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
En toch speelt laatstgenoemde tegenwoordig hoger![]()
Leuk joh, oude topics lezen.
Mtiliga is inderdaad geen topper, echter wel een zeer bruikbare aanvallende, hardwerkende linksback voor het niveau NAC.quote:Op zondag 16 september 2007 20:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bosschaart of Mtiliga kunnen me tegenwoordig allebei niet bekoren.. zeker geen toppers
Beter kan hij nu stoppen met spelen en iets anders doen.quote:Op zondag 16 september 2007 20:56 schreef Thetallguy het volgende:
Bosschaart is dik binnen aan het lopen met zn gegok, daar moet Mtiliga jarenlang voor echt voetballen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |