Ik heb een hele smalle ultra vibrerend butplugje.... niets zo lekker als daar op zitten!! En dat je partner dan de control in handen heeft en hem uit doet, aan, beetje trillen, heel erg trillen...
En andersom kan mijn vent daar ook enorm van genieten
![]()
Als het naar binnen gaan wat 'lastig' gaat, probeer dan een klein beetje te persen als de vinger of het speeltje tegen de anus wordt geduwd. Dan gaat het stukken makkelijker.
Ipv glijmiddel kun je ook boter gebruiken. Dat weet ik overigens niet uit eigen ervaring, ik gebruik glijmiddel, maar een vriendin van mij is vreselijk allergisch voor allerlei dingen en die gebruikt dus altijd echte boter.
Het is overigens wel aan te bevelen om iets te gebruiken als je anaal gepenetreerd wordt. Het voorkomt kleine wondjes aan de anus en je blijft meestal wat 'schoner'.
Wat schoner betreft... met vingeren heb je meestal niet echt veel problemen, maar ja er kan af en toe iets bruins aanzitten of het ruikt. NOU EN??? Dat hoort erbij hoor, sex zonder luchtjes is beetje raar. Wat je wel kan doen is zorgen dat je ruim van te voren heel goed naar het toilet bent gegaan, dat vermindert de kans op kleurtjes. En een klisma wil natuurlijk ook wel helpen. Die kan je bij de meeste sexshops wel kopen. En anders bij de drogist of apotheek ofzo.
De meeste mannen die zo fobisch doen over anale stimulatie denken meestal dat het ietsis voor homo's. En stel je toch voor dat je geassocieerd wordt met iets wat een homostempel heeft!! Ieuww!!! Eng!!
Goed, dat zijn denk ik zowiezo geen mannen waar je sex mee wilt hebben want experimenteren staat meestal niet hoog op de verlanglijst.
Overigens heeft anale stimulatie natuurlijk helemaal niets te maken met het feit dat je wel of niet homo bent of zelfs bicurieus. Alsof een man die het lekker vindt dat zn tepels gestimuleerd worden een verkapte transexueel is
![]()
Sexualiteit is genieten van het lichaam (en geest) en gebruik maken van alle lekkere plekjes waar wij mensen mee gezegend zijn. Zonde toch om een plekje dat je zo vreselijk veel genot en plezier en geiligheid kan geven, niet te gebruiken omdat je homofoob bent?? Oke, massa's mensen die 'helemaal geen homofoob zijn!!
![]()
' en dus smoesjes gebruiken als daar is dat gat niet voor...
Nee, maar heel typisch, wij mensen zijn sterren in het bedenken en produceren van dingen die niet direct nodig zijn voor een goed en/of nuttig functioneren van het lichaam, maar wel heel leuk en lekker. Heeft te maken met het feit dat wij mensen zou eenmaal bloednieuwsgierig zijn.
En gelukkig ben ik op en top mens
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.