abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juni 2001 @ 12:58:57 #1
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1011816
* Op een klein hoekje van het eiland, daar waar een mooi beekje door het landschap meandert, bijna op de top van een heuvel, staat nu een prachtige toren. De heuvel is begroeid met prachtige oude bomen, duizenden jaren oude eiken. Maretakken groeien all over en dat is handig.
In de toren zit een grote houten deur met een grote koperen bel ernaast. Er hangt een bordje waarop staat: Voor de broodnodige magie, twee keer de bel slaan. Equilan de Elfengodin zal u zo spoedig mogelijk te woord staan.
Daarnaast hangt een bordje waarop staat; wacht u voor de draak, probeer niet zonder toestemming de toren binnen te dringen.
Er zijn namelijk drie draken woonachtig in mn toren. Buiten de toren doen ze niemand iets, behalve als de draken onheus bejegend worden. Maar binnen de toren vallen zij iedereen aan die niet nadrukkelijk door Equilan de elfengodin is aangewezen als gast.
In geval van nood kunnen de draken enorm groeien en kunnen zij Equilan de Elfengodin op hun rug met hun machtige vleugels overal brengen waar ze maar wezen wil. Ze heten Gandalf en Aurian, dat is een stelletje en de derde is Shia, de jongste.

De toren wordt bedekt door een rond koepeldak, zo schitterend dat je er haast niet naar kunt kijken.
Rond de toren meandert het beekje, een klein bruggetje brengt je op het schelpenpad dat naar de toren leidt.

Naast de toren is een prachtig grasterras, grote paddestoelen met fluweelzachte dakjes nodigen je uit plaats te nemen. Vlinders waaieren je graag wat koelte toe met hun kleurrijke vleugels. De plek straalt iets uit.....iets rustgevends....fijn om hier te zijn.

Er hangt een heerlijke geur...hmm beetje lavendel, vanille, thijm...en nog meer, maar niet te benoemen. Waar komt dat vandaan??
Als je je neus achterna loopt, loop je rond de toren en zie je een uitgestrekte kruidentuin. De prachtigste bloemen zie je bloeien, de meest vreemdsoortig gevormde planten en die geur...betoverend.
Om de kruidentuin heen staat een muurtje van oude stenen met een houten klaphekje als toegang. Op het houten hekje is een bordje getimmerd waarop staat; 'niet betreden zonder toestemming van Equilan; levensgevaarlijk!!'
Er staan namelijk kruiden tussen die giftig zijn.

Waarom ik op het eiland wil komen wonen?? Omdat de mensen die hier wonen me wel bevallen, en ik denk dat er wel wat magie gebruikt kan worden.
Ik maak elixers voor alle soorten kwalen en voor vrijwel alle soorten onschuldige betoverinkjes en niets is onmogelijk voor me.

Kom een keertje langs om lekker bij me in het gras te zitten!!

Elfensex is superspannend...
pi_1011841
dag Equilan...hmmm, lekker gras

* superbam gaat zitten....

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  maandag 11 juni 2001 @ 13:09:44 #3
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1011890
Hai Super wat leuk dat je even langs komt!! Wil je wat drinken??
  maandag 11 juni 2001 @ 13:17:35 #4
8447 B.e.e.r
in de wolken....
pi_1011940
* B.e.e.r komt vanuit Het kistje en de mysterieuze glinsteringen aan bij de toren van Equilan.

Ik heb je wat te vragen Equilan.

* B.e.e.r gaat zitten bij Equilan in het gras, en verteld het hele verhaal van het kistje en wat er gisteren gebeurd is.

Dan laat Beer het briefje zien, met zowel de Russische tekst, en de tekst die we het graf gezien hebben.

Никогда не знаешь, что он еще выдумает.
Ваше время истекло

"Je weet nooit wanneer het een uitvinding zal doen. Uw tijd is voorbij..."

* B.e.e.r kijkt dan naar Equilan en zegt:

Heb jij enig idee wat dit kan betekenen

Misschien is het beter om iets niet te hebben [br] Dan om het gelijk alweer kwijt te zijn
pi_1011964
quote:
Op maandag 11 juni 2001 13:09 schreef equilan het volgende:
Hai Super wat leuk dat je even langs komt!! Wil je wat drinken??
als altijd, een rbc-tje on the rocks...dank je
  maandag 11 juni 2001 @ 13:25:38 #6
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1012006
* Equilan loopt de keuken in en laat zich niet kennen. "Een rbc-tje wat is dat in godsnaam?? Nouja ik knip wel ff ipv dat ik het zelf maak"

De godin knipt met haar vingers en houdt een groot glas in haar handen gevuld met een sterk ruikende vloeistof. Ze pakt een grote pot thee voor zichzelf en loopt weer naar buiten.

Alsjeblieft Superbam!! He Beer!! Wat leuk wil je ook wat drinken?? Ja natuurlijk, thee genoeg

* Equilan schenkt Beer een kopje thee in en gaat dan zitten om aandachtig naar Beer zijn verhaal te luisteren...

[offtopic] ben nog heel ff aan het bijlezen, ben zometeen volledig op de hoogte [/offtopic]

pi_1012040
quote:
Op maandag 11 juni 2001 13:25 schreef equilan het volgende:
Een rbc-tje wat is dat in godsnaam
regen boog cocktail?...nog niet wakker?
  maandag 11 juni 2001 @ 13:31:18 #8
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1012047
Wat een vaag verhaal.... Ik heb een paar vraagjes...

De tekst "je weet nooit wanneer....is voorbij" is dat de vertaling van de russische tekst??
En kun je wat meer vertellen over de omstandigheden toen je het kistje kreeg?? Waar was je mee bezig wat gebeurde er op het eiland indertijd?? Heb je vaker zo'n engel gezien??

maandag 11 juni 2001 @ 13:32:09 #9
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1012056
quote:
Op maandag 11 juni 2001 13:30 schreef superbam het volgende:

[..]

regen boog cocktail?...nog niet wakker?

ahum... *schaamschaam* me is slecht in afkortingen...
  maandag 11 juni 2001 @ 13:33:06 #10
8092 Hoekie
Play ball
pi_1012063
* Hoekie komt na lange afwezigheid ook weer eens buurten bij Equilan. Hij is nog totaal niet op de hoogte van wat er zich de laatste tijd allemaal heeft afgespeeld op het eiland, maar heeft al wel gezien dat zijn huisje verdwenen is

Hoi Equilan en Superbam, weten jullie hoe het komt dat mijn huisje helemaal is afgebroken? Zelfs het hout is allemaal verdwenen!

"Walking about in the bush down under"
  maandag 11 juni 2001 @ 13:38:18 #11
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1012108
He Hoekie wat leuk dat je dr ook bent!! Is je huisje afgebroken?? Wat raar!!
Nou kan je nu even niet helpen, we zijn met een mysterie bezig, Beer heeft een raar kistje en teksten... misschien heeft dat ook wel wat met jouw huisje te maken??
  maandag 11 juni 2001 @ 13:39:11 #12
8447 B.e.e.r
in de wolken....
pi_1012119
quote:
Op maandag 11 juni 2001 13:31 schreef equilan het volgende:
...
De tekst "je weet nooit wanneer....is voorbij" is dat de vertaling van de russische tekst??
En kun je wat meer vertellen over de omstandigheden toen je het kistje kreeg?? Waar was je mee bezig wat gebeurde er op het eiland indertijd?? Heb je vaker zo'n engel gezien??
Ik weet niet of het de vertaling is, maar ik vermoed van wel. We gingen namelijk op zoek naar een vertaling, kwamen toen bij het graf van Russian uit, en toen verscheen die tekst op z'n graf.

In die tijd dat ik 't kistje kreeg had ik nog geen contact met andere eilandbewoners, ik woonde op mezelf in een grot in het bos, dus wat er op dat moment verder op 't eiland gebeurde weet ik niet. Maar ik heb daar iniedergeval nooit eerder zo'n engel achtig wezen gezien.

Misschien is het beter om iets niet te hebben [br] Dan om het gelijk alweer kwijt te zijn
  maandag 11 juni 2001 @ 13:47:40 #13
8447 B.e.e.r
in de wolken....
pi_1012173
* B.e.e.r moet naar huis, hij had Galadriel beloofd niet al te lang weg te blijven.

* B.e.e.r schrijft nog snel het briefje met de tekst over en geeft die aan Equilan.

Zo Equilan, je moet maar kijken of je er misschien wat mee kunt. Als je iets denkt te weten moet je maar even wat laten weten aan BlackAngel, LWaS of mij.

* B.e.e.r loopt weg en bedankt nog voor het lekkere drinken. In gedachten loopt hij weg.......

maandag 11 juni 2001 @ 13:50:13 #14
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1012188
Hmm dat is jammer Beer... Anders was dat misschien een aanwijzing geweest wat voor soort kistje dit is... Zeg, eerlijk gezegd denk ik niet dat het de vertaling is hoor... leg die twee teksten maar eens naast elkaar. De russische tekst bestaat uit twee zinnen met in de eerste zin een komma... nouja aan de andere kant, mijn kennis van de russische grammatica is nihil ik kan het alleen een heel klein beetje verstaan.
Mag ik het kistje eens zien trouwens??
  maandag 11 juni 2001 @ 13:52:58 #15
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1012205
Ow oke, ja heel goed, ik zal kijken of ik nog iets wijzer kan worden van die tekst De groetjes aan Gala!!

Nou nou wat een verhaal he Super?? Wil jij nog een rbc-tje?? Doe ik met je mee

maandag 11 juni 2001 @ 13:53:10 #16
8447 B.e.e.r
in de wolken....
pi_1012207
quote:
Op maandag 11 juni 2001 13:50 schreef equilan het volgende:
....
Mag ik het kistje eens zien trouwens??
// als je kistje wil zien, moet je bij BA zijn, die heeft 't opgeborgen in de kluis van Lurky //
  maandag 11 juni 2001 @ 14:08:04 #17
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1012284
* Equilan kijkt naar Superbam, die in de schaduw van een paddestoel ligt te snurken.

Tjonge tjonge en dan pas 1 rbc-tje naar binnen gewerkt... die jongen kan echt niet tegen drank he??

maandag 11 juni 2001 @ 14:11:35 #18
5663 superbam
faatfanaat
pi_1012303
* superbam lag dus gewoon te genieten van t weer

ennuh...we doen wel een keer een wedstrijdje, elfendame!!

maandag 11 juni 2001 @ 14:19:35 #19
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1012339
hahahahahahahahahah oke!!

* Equilan knipt met haar vingers en meteen staan er naast de twee cocktail glazen twee enorme karaffen Regenboogcocktail.

Lijkt dit je voldoende??

maandag 11 juni 2001 @ 14:32:26 #20
5663 superbam
faatfanaat
pi_1012395
twee karaffen, voldoende? Wat denk je zelf....
  maandag 11 juni 2001 @ 14:49:42 #21
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1012509
Hahahahahaha het zijn grote karaffen hoor, zorg jij nou maar dat je die drie liter weg krijgt, dan maak ik daarna wel weer nieuwe
Ik ben ondertussen al aan mn vierde glas bezig... wil je dr wat te knabbelen bij?? Ow bitterballen daar heb ik zin in!!
  maandag 11 juni 2001 @ 14:57:42 #22
5663 superbam
faatfanaat
pi_1012559
neeneee, voor superbam ff geen luxe snoeperijen...buik
  maandag 11 juni 2001 @ 15:39:48 #23
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1012877
Ow dat is minder... zal ik even een thee voor je maken?? Ik heb wel wat kruiden in mn tuintje staan die voor verlichting kunnen zorgen??
  maandag 11 juni 2001 @ 15:46:58 #24
5663 superbam
faatfanaat
pi_1012927
LOL geen buikpijn

wil geen buik-JE

maar evengoed bedankt hoor

maandag 11 juni 2001 @ 16:14:26 #25
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1013146
Ow!!! Hahahahahahahahahahahhahaha nouja wat dacht je van wat rauwkost te snoepen erbij dan?? * Equilan haalt wat schaaltjes komkommer, radijs en wortel

Hehe die rbc-tjes vallen goed!!
Hoe is het verder Superbam?? Jij en Jojo nog steeds gelukkig?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')