De toren wordt bedekt door een rond koepeldak, zo schitterend dat je er haast niet naar kunt kijken.
Rond de toren meandert het beekje, een klein bruggetje brengt je op het schelpenpad dat naar de toren leidt.
Naast de toren is een prachtig grasterras, grote paddestoelen met fluweelzachte dakjes nodigen je uit plaats te nemen. Vlinders waaieren je graag wat koelte toe met hun kleurrijke vleugels. De plek straalt iets uit.....iets rustgevends....fijn om hier te zijn.
Er hangt een heerlijke geur...hmm beetje lavendel, vanille, thijm...en nog meer, maar niet te benoemen. Waar komt dat vandaan??
Als je je neus achterna loopt, loop je rond de toren en zie je een uitgestrekte kruidentuin. De prachtigste bloemen zie je bloeien, de meest vreemdsoortig gevormde planten en die geur...betoverend.
Om de kruidentuin heen staat een muurtje van oude stenen met een houten klaphekje als toegang. Op het houten hekje is een bordje getimmerd waarop staat; 'niet betreden zonder toestemming van Equilan; levensgevaarlijk!!'
Er staan namelijk kruiden tussen die giftig zijn.
Waarom ik op het eiland wil komen wonen?? Omdat de mensen die hier wonen me wel bevallen, en ik denk dat er wel wat magie gebruikt kan worden.
Ik maak elixers voor alle soorten kwalen en voor vrijwel alle soorten onschuldige betoverinkjes en niets is onmogelijk voor me.
Kom een keertje langs om lekker bij me in het gras te zitten!!
* superbam gaat zitten....
Ik heb je wat te vragen Equilan.
* B.e.e.r gaat zitten bij Equilan in het gras, en verteld het hele verhaal van het kistje en wat er gisteren gebeurd is.
Dan laat Beer het briefje zien, met zowel de Russische tekst, en de tekst die we het graf gezien hebben.
Никогда не знаешь, что он еще выдумает.
Ваше время истекло
"Je weet nooit wanneer het een uitvinding zal doen. Uw tijd is voorbij..."
* B.e.e.r kijkt dan naar Equilan en zegt:
Heb jij enig idee wat dit kan betekenen
quote:als altijd, een rbc-tje on the rocks...dank je
Op maandag 11 juni 2001 13:09 schreef equilan het volgende:
Hai Super wat leuk dat je even langs komt!!Wil je wat drinken??
De godin knipt met haar vingers en houdt een groot glas in haar handen gevuld met een sterk ruikende vloeistof. Ze pakt een grote pot thee voor zichzelf en loopt weer naar buiten.
Alsjeblieft Superbam!! He Beer!! Wat leuk wil je ook wat drinken?? Ja natuurlijk, thee genoeg
* Equilan schenkt Beer een kopje thee in en gaat dan zitten om aandachtig naar Beer zijn verhaal te luisteren...
[offtopic] ben nog heel ff aan het bijlezen, ben zometeen volledig op de hoogte [/offtopic]
quote:regen boog cocktail?...nog niet wakker?
Op maandag 11 juni 2001 13:25 schreef equilan het volgende:
Een rbc-tje wat is dat in godsnaam
De tekst "je weet nooit wanneer....is voorbij" is dat de vertaling van de russische tekst??
En kun je wat meer vertellen over de omstandigheden toen je het kistje kreeg?? Waar was je mee bezig wat gebeurde er op het eiland indertijd?? Heb je vaker zo'n engel gezien??
quote:ahum... *schaamschaam* me is slecht in afkortingen...
Op maandag 11 juni 2001 13:30 schreef superbam het volgende:[..]
regen boog cocktail?...nog niet wakker?
Hoi Equilan en Superbam, weten jullie hoe het komt dat mijn huisje helemaal is afgebroken? Zelfs het hout is allemaal verdwenen!
quote:Ik weet niet of het de vertaling is, maar ik vermoed van wel. We gingen namelijk op zoek naar een vertaling, kwamen toen bij het graf van Russian uit, en toen verscheen die tekst op z'n graf.
Op maandag 11 juni 2001 13:31 schreef equilan het volgende:
...
De tekst "je weet nooit wanneer....is voorbij" is dat de vertaling van de russische tekst??
En kun je wat meer vertellen over de omstandigheden toen je het kistje kreeg?? Waar was je mee bezig wat gebeurde er op het eiland indertijd?? Heb je vaker zo'n engel gezien??
In die tijd dat ik 't kistje kreeg had ik nog geen contact met andere eilandbewoners, ik woonde op mezelf in een grot in het bos, dus wat er op dat moment verder op 't eiland gebeurde weet ik niet. Maar ik heb daar iniedergeval nooit eerder zo'n engel achtig wezen gezien.
* B.e.e.r schrijft nog snel het briefje met de tekst over en geeft die aan Equilan.
Zo Equilan, je moet maar kijken of je er misschien wat mee kunt. Als je iets denkt te weten moet je maar even wat laten weten aan BlackAngel, LWaS of mij.
* B.e.e.r loopt weg en bedankt nog voor het lekkere drinken. In gedachten loopt hij weg.......
Nou nou wat een verhaal he Super?? Wil jij nog een rbc-tje?? Doe ik met je mee
quote:// als je kistje wil zien, moet je bij BA zijn, die heeft 't opgeborgen in de kluis van Lurky //
Op maandag 11 juni 2001 13:50 schreef equilan het volgende:
....
Mag ik het kistje eens zien trouwens??
Tjonge tjonge en dan pas 1 rbc-tje naar binnen gewerkt... die jongen kan echt niet tegen drank he??
ennuh...we doen wel een keer een wedstrijdje, elfendame!!
* Equilan knipt met haar vingers en meteen staan er naast de twee cocktail glazen twee enorme karaffen Regenboogcocktail.
Lijkt dit je voldoende??
wil geen buik-JE
maar evengoed bedankt hoor
Hehe die rbc-tjes vallen goed!!
Hoe is het verder Superbam?? Jij en Jojo nog steeds gelukkig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |