Ben zelf groot liefhebber van deze blues man (vind zelf dat ie ook behoorlijk richting soul gaat btw...) bekend van "Right next door...". Niet zijn beste maar wel bekendste nummer... Ik ben vast niet de enige Fok!ker die em kent...
Nu even haastig topic geopend want hij staat nl. zaterdag a.s. 22 november 2003 in de Melkweg en mijn eerdere ervaringen zijn zeer positief wat Cray betreft...maw een aanrader dus
quote:Was alleen Cray...en hij was goed!!! Band had er zin in en dat was te merken. Al zijn cd's zijn goed hoewel ik zijn eerste cd's op Ryko iets minder vind is zijn laatste cd "Time will tell" weer van het oude niveau. Helaas zijn er, blijkbaar, weinig liefhebbers van hem, en wie een beetje van soul/blues houdt en hem niet kent zou hem een kans moeten geven.
Op vrijdag 21 november 2003 23:37 schreef Wezli het volgende:
Geweldige gitarist, goede zanger, leuke muziek!
Ik ken alleen de albums 'Bad Influence' en 'Don't Be Afraid Of The Dark', is het nieuwere werk erg anders? Bij dat optreden in de Melkweg, komen daar nog meer artiesten? Ik weet namelijk dat Robert Cray samen met Keb 'Mo en Buddy Guy op één avond optrad ergens in Nederland een paar jaar terug (ik geloof in Nijmegen).
Dat optreden met Keb 'Mo en Buddy Guy was destijds helaas in Ahoy wat de sfeer en muziek niet ten goede kwam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |