abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2003 @ 18:31:31 #1
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_14794726
Je weet wel zo'n pas van de sligro enzo...

Zijn er mensen met zo'n pas?
Levert het veel voordeel op?

De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_14794763
Stel dat die passen geen voordeel zouden opleveren...zouden er dan mensen heen gaan?

Is officieel alleen voor bedrijven trouwens.

pi_14794778
Nee, je bent vaak zelfs duurder uit.
Je hebt voornamelijk goede kwaliteit en grootte hoeveelheden enz.

Kwaliteit en gemak, niet heel veel kostenvoordeel.

slettebak [@] gmail.com
pi_14794803
Ik heb een pasje van de Makro en de Sligro. En ja, het levert voordeel op in sommige gevallen .
pi_14794815
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:33 schreef JaWi het volgende:
Nee, je bent vaak zelfs duurder uit.
Je hebt voornamelijk goede kwaliteit en grootte hoeveelheden enz.

Kwaliteit en gemak, niet heel veel kostenvoordeel.

En zo ist.. JA electronica e.d. wil nog wel eens goedkoper zijn.

Ik ga morgen ff een Maglite (zaklamp die de politie ook heeft) halen. Da kost de helft van wat het in andere winkels kost. Maar normaal gesproken heb je weinig prijsvoordeel alleen de voordelen hierboven beschreven......

pi_14794820
De Sligro verkoopt voornamelijk goederen in grootverpakking.. je weet wel.. 10 potjes olijven, 15 kilo knakworsten, anderhalve kilo sjips, frisdrank alleen per pallet.. (sterkte) drank is wel goedkoper, maar het scheelt niet verschrikkelijk veel. Wel leuk hoor.. in de Sligro rondwandelen
pi_14794823
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:33 schreef Maichel het volgende:
Stel dat die passen geen voordeel zouden opleveren...zouden er dan mensen heen gaan?

Is officieel alleen voor bedrijven trouwens.

Sligro pas kan iedereen halen geloof ik.
Kvk is niet noodzakelijk.
slettebak [@] gmail.com
pi_14796214
Wij hebben thuis een Makro pas..
Drinken en eten is voordelig, maar het nadeel is wel dat je gelijk een heel folie moet kopen..Hetzelfde bij non-food producten...
pi_14796315
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:35 schreef JaWi het volgende:

[..]

Sligro pas kan iedereen halen geloof ik.
Kvk is niet noodzakelijk.

Klantenkaart

Om bij Sligro inkopen te kunnen doen, dient u te beschikken over een Sligro-klantenkaart. Sligro is een groothandel en daarom kunnen alleen ondernemingen en organisaties in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. De Sligro-klantenkaart is dan ook strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.

Bron: www.sligro.nl

We hebben geloof ik een pas van zo'n beetje elke groothandel, echt vaak komen we er niet, behalve in de Office Centre, aangezien we daar regelmatig producten nodig hebben.

It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_14797801
Soms levert het voordeel op ja, maar het nadeel is dat je automatisch erg veel koopt. Vooral de lekkere dingen. Het uitgebreide assortiment is ook een voordeel.
  donderdag 20 november 2003 @ 22:28:08 #11
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_14801495
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:34 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Klantenkaart

Om bij Sligro inkopen te kunnen doen, dient u te beschikken over een Sligro-klantenkaart. Sligro is een groothandel en daarom kunnen alleen ondernemingen en organisaties in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. De Sligro-klantenkaart is dan ook strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.

Bron: www.sligro.nl

We hebben geloof ik een pas van zo'n beetje elke groothandel, echt vaak komen we er niet, behalve in de Office Centre, aangezien we daar regelmatig producten nodig hebben.

Zit er dan in elke groothandel een office centre? Of is dat een schap met cartridges enz..
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_14801569
De Makro had onderlangs een DVD speler voor 39,95.
pi_14801680
quote:
Op donderdag 20 november 2003 22:28 schreef wingerd het volgende:

[..]

Zit er dan in elke groothandel een office centre? Of is dat een schap met cartridges enz..

Office Centre is een landelijke cash-and-carry groothandel voor bedrijven, instellingen, verenigingen en beoefenaars van vrije beroepen.
Met gebruik van de Office Centre bedrijfskaart kunnen zij tegen sterk concurrerende prijzen ruim 7.000 verschillende kantoorartikelen voor bedrijf en kantoor inkopen en direct meenemen.
Tevens ontvangen de bedrijfskaarthouders iedere twee weken een kleurenfolder met speciale aanbiedingen.
Alle vestigingen zijn gemakkelijk te bereiken en voorzien van ruime gratis parkeergelegenheid
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')