quote:Ook ben ik een keer bij Halo bij het wegduiken van de bank gestuiterd en met mijn hoofd op de salontafel gebutst
Maar goed dan dat ik nooit (meer) op de pc speel..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:09 schreef Demon-X het volgende:
[..]
maar et echte intesieve gamen gebeurd imo nog altijd op de pc, een controller is makkelijker dan een tobo en muis
quote:Pas wanneer ze opstaan, merken ze dat ze last hebben van een bijvoorbeeld zogenaamde "Nintendoduim'. Dit houdt in dat hun duim pijn doet van het drukken op de kopjes of duwen tegen de joystick.
Een xboxcontroller? Hebben ze hem er weer aan kunnen naaien?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:42 schreef GinaG het volgende:
Ik heb al een keer die klotecontroller op mijn misvormde (dus supergevoelige) kleine teen laten vallen![]()
Nou zeg het deed vreselijk veel pijn jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Een xboxcontroller? Hebben ze hem er weer aan kunnen naaien?
Met linkertrigger rem je af voordat je hem op de handrem gooit, idd met de linker wijsvinger; maar op eoa manier doe ik dat zo verkramd dat de controller (toch al zo zwaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:07 schreef speedfreakssj het volgende:
haahhaa, wou dat ook al vragen. die dingen zijn redelijk zwaar
Ik geb eik alleen last in me rechter ringvinger na lang gamen. Hoe krijg e trouwens pijn in je middelvinger bij PGR1?
duimen voor knopjes en pookje en wijsvingers voor gas en rem. dus...
mario 1quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:43 schreef kiw het volgende:
Je had vroeger meer moeten nintendo-en. Daar krijg je de beruchte nintendo duim van, zodra je die hebt, kun je alles aan
Zou Ralf Schitmachter daarom in Indianapolis in de muur zijn gevlogen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:40 schreef Sachiel het volgende:
Een echte blessure kan je 't niet noemen maar ik krijg altijd op de meest vervelende momenten jeuk ergens
Met name met racegames. Ik probeer 't dan te negeren maar soms MOET ik gewoon ff krabben, met alle gevolgen van dien.......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |