En wel eens koude handen tijdens het gamen natuurlijk
quote:Dat heb ik al, dit is echt kramp..
Op donderdag 20 november 2003 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
eelt kweken
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:38 schreef JaWi het volgende:
Dagje niet gamen?
m'schien eens uitkijken naar wat betere human interface hardware
quote:Je lichaam moet langer mee dan een computerspelletje hoor
Op donderdag 20 november 2003 17:42 schreef Demon-X het volgende:[..]
![]()
m'schien eens uitkijken naar wat betere human interface hardware
quote:1 game m'schien maar al die honderden die k inmiddels gespeeld heb... et is et waard
Op donderdag 20 november 2003 17:42 schreef JaWi het volgende:[..]
Je lichaam moet langer mee dan een computerspelletje hoor
quote:Haha, ja dat had ik ook. Was zo'n mario party spel dat je ook dat pookje zo snel mogelijk moest rond draaien zodat je heel snel ging fiesten en dat je fietslamp aan ging en Boo verdween. Midden van me hand vol op dat pookje gezet. Resultaat: een pookje besmeurd met vel, vlees en bloed en tevens een pijnlijke hand met een "gat" erin gedraait.
Op maandag 24 november 2003 14:58 schreef gamecube_master het volgende:
dat had ik met mario party 1 voor de n64 met touwtrekken, dan moest je het stuurknuppeltje zo snel mogelijk rond draaien en ik had na 1 zo'n spelletje een bende blaren op m'n handen, dat was echt klote maar wel leuk
quote:
Op maandag 24 november 2003 15:34 schreef Wedge het volgende:[..]
Haha, ja dat had ik ook. Was zo'n mario party spel dat je ook dat pookje zo snel mogelijk moest rond draaien zodat je heel snel ging fiesten en dat je fietslamp aan ging en Boo verdween. Midden van me hand vol op dat pookje gezet. Resultaat: een pookje besmeurd met vel, vlees en bloed en tevens een pijnlijke hand met een "gat" erin gedraait.
Zouden daarom niet van die draaispelletjes in Mario Party 4 zitten? Lijkt me trouwens ook niet echt bevordelijk voor je joystick.
quote:dat was waar ik ja, die was ook wel stoer, met die van mij moest je met z'n 3en tegen bowser en een andere speler. echt lache mario party 1
Op maandag 24 november 2003 15:34 schreef Wedge het volgende:[..]
Haha, ja dat had ik ook. Was zo'n mario party spel dat je ook dat pookje zo snel mogelijk moest rond draaien zodat je heel snel ging fiesten en dat je fietslamp aan ging en Boo verdween. Midden van me hand vol op dat pookje gezet. Resultaat: een pookje besmeurd met vel, vlees en bloed en tevens een pijnlijke hand met een "gat" erin gedraait.
quote:Wehhe, dan baal je
Op donderdag 20 november 2003 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zoals de titel al doet vermoeden.. Ik heb last van een gamersblessure..
Ik heb de hele nacht enthousiast zitten tennissen (Top Spin) en nu doen m'n duimen pijn.. Wsl omdat ik iets te enthousiast heb zitten drukken op de toetsen...
Het doet iig zo pijn dat ik nu dus niet kan gamen..
Meer mensen die er last van hebben, en nog belangrijker; weet iemand wat ik hier tegen kan doen?.
Weet iemand wat oefeningen oid, de standaard anti-RSI oefeningen werken niet...
Maar RSI komt niet van één keer een kwartiertje gamen. Dan ben je over het algemeen te veel bezig. En moet je meer rust houden.
Dat valt wel in het niet bij de blessures die je oploopt als je een avondje Mario Party speelt ...
Je hebt er geen idee van hoe vaak ik inmiddels mijn knie gestoten heb...
Typische gamersblessure, ik stoot anders nooit mijn knie .
Ready to Rumble op PSX, als je op de grond wordt gemept moet je op alle knoppen rammen, keer een blaar aan overgehouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |