abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14793464
Zoals de titel al doet vermoeden.. Ik heb last van een gamersblessure..
Ik heb de hele nacht enthousiast zitten tennissen (Top Spin) en nu doen m'n duimen pijn.. Wsl omdat ik iets te enthousiast heb zitten drukken op de toetsen.. .
Het doet iig zo pijn dat ik nu dus niet kan gamen..
Meer mensen die er last van hebben, en nog belangrijker; weet iemand wat ik hier tegen kan doen? .
Weet iemand wat oefeningen oid, de standaard anti-RSI oefeningen werken niet.. .
-
  donderdag 20 november 2003 @ 17:33:31 #2
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14793474
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_14793492
eelt kweken
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_14793526
Ik heb de hele nacht zitten gamen, en heb nu gewoon last van Vermoeidheid en hartkloppingen

En wel eens koude handen tijdens het gamen natuurlijk

even zonder sig
pi_14793552
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
eelt kweken
Dat heb ik al, dit is echt kramp.. .
-
pi_14793568
Dagje niet gamen ?
slettebak [@] gmail.com
pi_14793655
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:38 schreef JaWi het volgende:
Dagje niet gamen ?

m'schien eens uitkijken naar wat betere human interface hardware

If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_14793676
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:42 schreef Demon-X het volgende:

[..]

m'schien eens uitkijken naar wat betere human interface hardware

Je lichaam moet langer mee dan een computerspelletje hoor
slettebak [@] gmail.com
pi_14793697
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:42 schreef JaWi het volgende:

[..]

Je lichaam moet langer mee dan een computerspelletje hoor

1 game m'schien maar al die honderden die k inmiddels gespeeld heb... et is et waard
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  zondag 23 november 2003 @ 18:48:12 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14868159

Nee, niks aan te doen.. en eelt kweken.

The truth was in here.
  zondag 23 november 2003 @ 20:01:07 #11
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_14869914
Mwach, vingers overleven het wel, echter die onderarmspieren groeien gestaag als je uren achter elkaar intensief knoppen ramts
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_14888392
Doet me denken aan die nachten lang boxen op de sega 8bit..
Had je geen vingers meer over
signature
pi_14888469
dat had ik met mario party 1 voor de n64 met touwtrekken, dan moest je het stuurknuppeltje zo snel mogelijk rond draaien en ik had na 1 zo'n spelletje een bende blaren op m'n handen, dat was echt klote maar wel leuk
pi_14889508
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:58 schreef gamecube_master het volgende:
dat had ik met mario party 1 voor de n64 met touwtrekken, dan moest je het stuurknuppeltje zo snel mogelijk rond draaien en ik had na 1 zo'n spelletje een bende blaren op m'n handen, dat was echt klote maar wel leuk
Haha, ja dat had ik ook. Was zo'n mario party spel dat je ook dat pookje zo snel mogelijk moest rond draaien zodat je heel snel ging fiesten en dat je fietslamp aan ging en Boo verdween. Midden van me hand vol op dat pookje gezet. Resultaat: een pookje besmeurd met vel, vlees en bloed en tevens een pijnlijke hand met een "gat" erin gedraait.
pi_14889583
quote:
Op maandag 24 november 2003 15:34 schreef Wedge het volgende:

[..]

Haha, ja dat had ik ook. Was zo'n mario party spel dat je ook dat pookje zo snel mogelijk moest rond draaien zodat je heel snel ging fiesten en dat je fietslamp aan ging en Boo verdween. Midden van me hand vol op dat pookje gezet. Resultaat: een pookje besmeurd met vel, vlees en bloed en tevens een pijnlijke hand met een "gat" erin gedraait.

Zouden daarom niet van die draaispelletjes in Mario Party 4 zitten? Lijkt me trouwens ook niet echt bevordelijk voor je joystick.

pi_14889662
quote:
Op maandag 24 november 2003 15:34 schreef Wedge het volgende:

[..]

dat was waar ik ja, die was ook wel stoer, met die van mij moest je met z'n 3en tegen bowser en een andere speler. echt lache mario party 1
pi_14891892
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zoals de titel al doet vermoeden.. Ik heb last van een gamersblessure..
Ik heb de hele nacht enthousiast zitten tennissen (Top Spin) en nu doen m'n duimen pijn.. Wsl omdat ik iets te enthousiast heb zitten drukken op de toetsen.. .
Het doet iig zo pijn dat ik nu dus niet kan gamen..
Meer mensen die er last van hebben, en nog belangrijker; weet iemand wat ik hier tegen kan doen? .
Weet iemand wat oefeningen oid, de standaard anti-RSI oefeningen werken niet.. .
Wehhe, dan baal je
Volgens mij zijn mijn vingertje al wel getraind om uren achter mijn ps2 te gaan zitten... met dank aan socom..
pi_15305899
Hmm ik heb ook pijn in mijn linkerarm.
Ik moest 15 minutes melee doen, bij super smash brothers melee, en nu doet ie pijn.
Heb ik nou rsi, of moet ik even een uurtje wachten en niet meer computeren of iets?
2006...
  woensdag 10 december 2003 @ 16:44:59 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15306000
Rust nemen. Als het niet in een dag over is naar de dokter.

Maar RSI komt niet van één keer een kwartiertje gamen. Dan ben je over het algemeen te veel bezig. En moet je meer rust houden.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 10 december 2003 @ 16:50:23 #20
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15306118
Ik heb altijd last van koude handen, af en toe blaren na een hevig avondje Mario Karten ...

Dat valt wel in het niet bij de blessures die je oploopt als je een avondje Mario Party speelt ...

pi_15307989
ik heb een keer mn duim uit de kom gehad van die KUT PS1 controller! ik was toen metal gear solid aant spelen
pi_15451203
Als ik aan het spelen ben (meestal online) maak ik altijd thee enzo tijdens de dode pauzes (als ik weer eens gefragged ben en moet wachten ). Daarvoor moet ik opstaan en naar de keuken lopen.

Je hebt er geen idee van hoe vaak ik inmiddels mijn knie gestoten heb...

Typische gamersblessure, ik stoot anders nooit mijn knie .

pi_15451599
Zijn er gamers die echt last krijgen na een tijdje gamen? Ik had het vooral bij p.c.-games, omdat de monitor op de hoek van het bureau stond en ik dus best scheef zat. En ik merk het ook wel als ik een nieuwe game heb voor de GBA dat het na een paar dagen een beetje pijn gaat doen als ik een tijdje game. Maar nog niks echt ernstigs .
pi_15480417
1 keer echt blessure gehad:

Ready to Rumble op PSX, als je op de grond wordt gemept moet je op alle knoppen rammen, keer een blaar aan overgehouden

Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
  Redactie Games woensdag 17 december 2003 @ 13:34:38 #25
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_15481279
Track And Field me elleboog helemaal op
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')