quote:Ach ja, je moet van cell-shading houden uiteraard ipv al dat "3-D" tegenwoordig in FPS.
Op zaterdag 17 januari 2004 11:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ziet er echt vreselijk uit.
quote:ik heb 'm net besteld, als ik 'm binnen heb zal ik zeker online spelen (als 't lukt tenminste)
Op zaterdag 17 januari 2004 11:26 schreef basalphenaar het volgende:
zijn er nou echt geen mensen die XIII op de PS2 online spelen
quote:ke dan
Op woensdag 21 januari 2004 18:40 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
ik heb 'm net besteld, als ik 'm binnen heb zal ik zeker online spelen (als 't lukt tenminste)
quote:Het is een vreselijk slecht spel online.
Op woensdag 4 februari 2004 22:25 schreef Aliendrone het volgende:
Gaat die PC Fok clan nog door of zijn er geen mensen meer voor te intersseren???
quote:mjah valt wel mee hoor. op de PS2 is het best leuk om online te spelen.
Op donderdag 5 februari 2004 00:00 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Het is een vreselijk slecht spel online.
T lijkt mij gewoon cool om een Fok clan op te richten, maar ja eerst waren er wel personen die daar oren naar hadden, maar nu hoor ik niets meer van dit idee... vaaaaaag
quote:XIII online is een beetje leeg vergeleken met een hoop andere online spellen.... ik hou het liever bij Counter Strike...
Op donderdag 5 februari 2004 22:39 schreef Aliendrone het volgende:
Kvind t juist best wel een goed spel online maar ja iedereen zn eigen mening natuurlijk.
Maar ik vraag me juist af wat er nu zo slecht aan XIII online moet zijn? Ik zie het tenminste niet, ik vind het juist een pracht spel online (grotendeels bestaande wapen, dus geen futuristische handel, geen oneindige toetsen combinaties om actie uit te voeren, noem maar op).T lijkt mij gewoon cool om een Fok clan op te richten, maar ja eerst waren er wel personen die daar oren naar hadden, maar nu hoor ik niets meer van dit idee... vaaaaaag
Singleplayer is best geinig, maar ik koop spellen vooral vanwege de online multiplayer mogelijkheid voor de Playstation.
En die is gewoon ronduit saai. Open levels, je kan je amper ergens verschuilen, bijna niemand speelt het. Bagger dus.
Heb hem bij Bart Smit gehaald voor 29 euro. Morgen ruilen voor Need for Speed Underground
(met bijbetaling
)
Zo'n stuk dan kom je bij zo'n klein kapelletje, waar je weer even een flashback krijgt van II, III en Mongoose?
Nouja, iig, links op de muur zit een vlak, daar druk je op en dan gaat er een grote plaat in de grond bewegen, alleen maar een heel klein beetje, daaronder zit een andere ruimte, maar daar kom ik nu dus niet bij ![]()
Help me!
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:09 schreef Inspiration het volgende:
Ik heb de game uitgespeeld, maar kan me even niet voor de geest halen welk stuk je bedoelt. Ik heb de game niet meer geinstalleerd staan, kan je even een screenshotje posten van het stuk waar je vast zit? Dan komt het wel weer boven.
Dat kapelletje, en die plaat op de grond wil dus niet verder open dan dat
quote:spoiler:
Op maandag 16 februari 2004 23:57 schreef Inspiration het volgende:
spoiler:
Ik weet het niet meer 100% zeker, maar ik dacht dat je het kruis er door heen moest gooien. Dat grote op de tafel. Gewoon tegenaan duwen zeg maar. Het kan natuurlijk nooit kwaad om overal even met je handen aan te zitten
Succes.
quote:spoiler:
Op maandag 16 februari 2004 23:57 schreef Inspiration het volgende:
spoiler:
Ik weet het niet meer 100% zeker, maar ik dacht dat je het kruis er door heen moest gooien. Dat grote op de tafel. Gewoon tegenaan duwen zeg maar. Het kan natuurlijk nooit kwaad om overal even met je handen aan te zitten
Succes.
Ga achter het kruis staan en sla het kapot , boemquote:Op maandag 16 februari 2004 21:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik zit vast in de sanctuary
Zo'n stuk dan kom je bij zo'n klein kapelletje, waar je weer even een flashback krijgt van II, III en Mongoose?
Nouja, iig, links op de muur zit een vlak, daar druk je op en dan gaat er een grote plaat in de grond bewegen, alleen maar een heel klein beetje, daaronder zit een andere ruimte, maar daar kom ik nu dus niet bij
Help me!
Ik heb dus xiii op de ps2 online.. Zou ik ook kunnen spelen met PC,Xbox gebruikers? (soms kan dat namelijk) Zo ja? Dan wil ik wel meedoenquote:Op zaterdag 10 januari 2004 20:07 schreef Aliendrone het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus ook al weken langmaar nooit iets gehoord (tot de laatste paar posts tenminste)
Maaruh count me in voor een FOK Clan en email me maar waar ik me moet aanmelden voor de FOK Clan (kikkertjay@hotmail.com) <- aub geen spam mail sturen...
psje:
Stem ff in deze petitie voor een ladder voor XIII clans bij clanbase.com:
http://www.clanbase.com/ladderpetition_vote.php?lpid=506
Ja, ikquote:Op dinsdag 13 januari 2004 15:53 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Ik speel XIII op PS2 network gaming dus ik kan niet meedoenIk heb wel een clan op voor XIII op PS2 network gaming (http://ninjaclan.webhop.net) maar de leden willen vaak niet echt meewerken
Is er iemand hier die ook XIII op PS2 network gaming speelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |