abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16337052
zijn er nou echt geen mensen die XIII op de PS2 online spelen
pi_16337074
Ziet er echt vreselijk uit.
feest
pi_16340287
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ziet er echt vreselijk uit.
Ach ja, je moet van cell-shading houden uiteraard ipv al dat "3-D" tegenwoordig in FPS.
Ik zeg niet dat ik die 3-D handel niet waardeer maar ja ik sta tenminste open voor nieuwe kwaliteiten van FPS-ers.
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
pi_16465862
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:26 schreef basalphenaar het volgende:
zijn er nou echt geen mensen die XIII op de PS2 online spelen
ik heb 'm net besteld, als ik 'm binnen heb zal ik zeker online spelen (als 't lukt tenminste)
  woensdag 21 januari 2004 @ 21:42:32 #130
65516 gieling
Live from NYC
pi_16472018
Ik heb de demo gespeeld, allemaal mooi enzo, maar alles is wel heel erg fokking scripted!
pi_16491224
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:40 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik heb 'm net besteld, als ik 'm binnen heb zal ik zeker online spelen (als 't lukt tenminste)

ke dan
pi_16895997
Gaat die PC Fok clan nog door of zijn er geen mensen meer voor te intersseren???
pi_16899197
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:25 schreef Aliendrone het volgende:
Gaat die PC Fok clan nog door of zijn er geen mensen meer voor te intersseren???
Het is een vreselijk slecht spel online.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_16912432
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:00 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Het is een vreselijk slecht spel online.

mjah valt wel mee hoor. op de PS2 is het best leuk om online te spelen.
pi_16927061
Kvind t juist best wel een goed spel online maar ja iedereen zn eigen mening natuurlijk.
Maar ik vraag me juist af wat er nu zo slecht aan XIII online moet zijn? Ik zie het tenminste niet, ik vind het juist een pracht spel online (grotendeels bestaande wapen, dus geen futuristische handel, geen oneindige toetsen combinaties om actie uit te voeren, noem maar op).

T lijkt mij gewoon cool om een Fok clan op te richten, maar ja eerst waren er wel personen die daar oren naar hadden, maar nu hoor ik niets meer van dit idee... vaaaaaag

pi_17134700
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:39 schreef Aliendrone het volgende:
Kvind t juist best wel een goed spel online maar ja iedereen zn eigen mening natuurlijk.
Maar ik vraag me juist af wat er nu zo slecht aan XIII online moet zijn? Ik zie het tenminste niet, ik vind het juist een pracht spel online (grotendeels bestaande wapen, dus geen futuristische handel, geen oneindige toetsen combinaties om actie uit te voeren, noem maar op).

T lijkt mij gewoon cool om een Fok clan op te richten, maar ja eerst waren er wel personen die daar oren naar hadden, maar nu hoor ik niets meer van dit idee... vaaaaaag

XIII online is een beetje leeg vergeleken met een hoop andere online spellen.... ik hou het liever bij Counter Strike...
pi_17159863
Ik heb hem vandaag gehaald en ga hem morgen terugbrengen. (PS2)

Singleplayer is best geinig, maar ik koop spellen vooral vanwege de online multiplayer mogelijkheid voor de Playstation.

En die is gewoon ronduit saai. Open levels, je kan je amper ergens verschuilen, bijna niemand speelt het. Bagger dus.

Heb hem bij Bart Smit gehaald voor 29 euro. Morgen ruilen voor Need for Speed Underground (met bijbetaling )

pi_17235928
Ik zit vast in de sanctuary

Zo'n stuk dan kom je bij zo'n klein kapelletje, waar je weer even een flashback krijgt van II, III en Mongoose?

Nouja, iig, links op de muur zit een vlak, daar druk je op en dan gaat er een grote plaat in de grond bewegen, alleen maar een heel klein beetje, daaronder zit een andere ruimte, maar daar kom ik nu dus niet bij

Help me!

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 16 februari 2004 @ 21:09:49 #139
36043 Inspiration
flame attraction
pi_17236063
Ik heb de game uitgespeeld, maar kan me even niet voor de geest halen welk stuk je bedoelt. Ik heb de game niet meer geinstalleerd staan, kan je even een screenshotje posten van het stuk waar je vast zit? Dan komt het wel weer boven.
pi_17236304
Snel afgeprijst die game zeg. Geen succes dus...
pi_17236658
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:09 schreef Inspiration het volgende:
Ik heb de game uitgespeeld, maar kan me even niet voor de geest halen welk stuk je bedoelt. Ik heb de game niet meer geinstalleerd staan, kan je even een screenshotje posten van het stuk waar je vast zit? Dan komt het wel weer boven.

Dat kapelletje, en die plaat op de grond wil dus niet verder open dan dat

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 16 februari 2004 @ 23:57:34 #142
36043 Inspiration
flame attraction
pi_17242728
spoiler:

Ik weet het niet meer 100% zeker, maar ik dacht dat je het kruis er door heen moest gooien. Dat grote op de tafel. Gewoon tegenaan duwen zeg maar. Het kan natuurlijk nooit kwaad om overal even met je handen aan te zitten
Succes.
pi_17246562
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:57 schreef Inspiration het volgende:
spoiler:

Ik weet het niet meer 100% zeker, maar ik dacht dat je het kruis er door heen moest gooien. Dat grote op de tafel. Gewoon tegenaan duwen zeg maar. Het kan natuurlijk nooit kwaad om overal even met je handen aan te zitten
Succes.

spoiler:

inderdaad achter het kruis gaan staan en je krijgt een action dingetje
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_17247136
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:57 schreef Inspiration het volgende:
spoiler:

Succes.

spoiler:
Mja, ik heb dacht ik alles wel aardig goed betast maarja Ik zal het proberen, dank voor de tip
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_17247233
K heb m legaal van een fokker gekocht. Had m al een maand hier liggen en toch maar geinstalleerd . Wel leuk spel, jammer dat ik deze week toetsen heb .
pi_19500367
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik zit vast in de sanctuary

Zo'n stuk dan kom je bij zo'n klein kapelletje, waar je weer even een flashback krijgt van II, III en Mongoose?

Nouja, iig, links op de muur zit een vlak, daar druk je op en dan gaat er een grote plaat in de grond bewegen, alleen maar een heel klein beetje, daaronder zit een andere ruimte, maar daar kom ik nu dus niet bij

Help me!
Ga achter het kruis staan en sla het kapot , boem

XIII is een mooi spel , jammer van het einde , maar goed. Nu even wachten op deel 2.
Het spel is niet duur meer nu , ik had 'm voor ¤ 15 bij Bart Smit
  zondag 30 mei 2004 @ 13:49:41 #147
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_19511553
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:07 schreef Aliendrone het volgende:

[..]

Dat vraag ik dus ook al weken lang maar nooit iets gehoord (tot de laatste paar posts tenminste)
Maaruh count me in voor een FOK Clan en email me maar waar ik me moet aanmelden voor de FOK Clan (kikkertjay@hotmail.com) <- aub geen spam mail sturen...

psje:
Stem ff in deze petitie voor een ladder voor XIII clans bij clanbase.com:
http://www.clanbase.com/ladderpetition_vote.php?lpid=506
Ik heb dus xiii op de ps2 online.. Zou ik ook kunnen spelen met PC,Xbox gebruikers? (soms kan dat namelijk) Zo ja? Dan wil ik wel meedoen
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
  zondag 30 mei 2004 @ 13:51:23 #148
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_19511579
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 15:53 schreef basalphenaar het volgende:

[..]

Ik speel XIII op PS2 network gaming dus ik kan niet meedoen Ik heb wel een clan op voor XIII op PS2 network gaming (http://ninjaclan.webhop.net) maar de leden willen vaak niet echt meewerken Is er iemand hier die ook XIII op PS2 network gaming speelt
Ja, ik
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
pi_21717967
Ik ben vast gelopen op de spads leger basis waar je een microfoontje moet plaatsen om de geheime bijeenkomst afteluisteren. Ik denk alle bewakers tehhebben uitgeschakeld, maar telkens op het moment dat ik het microfoontje plaats gaat het alarm af!!!!!!!

Is er nog een bewaker die zich heel goed heeft verstopt, of moet je het alarm op een of ander manier uitschakelen?

Edit:al opgelost

[ Bericht 3% gewijzigd door Guido123 op 03-09-2004 05:15:15 ]
pi_21720123
Ik heb het een tijdje terug op de GC gekocht en heb een paar dagen terug even kort kunnen spelen, ben nu net uit de kabelbaan (ja dat is nog niet ver ).
Ik vind vooral de multiplayer irritant en slecht gemaakt, The Hunt is wel leuk maar verder niet echt. Ook enorm irritant is dat je instellingen voor controls niet onthouden worden
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')