quote:*buikpijn heeft van de bruine bonen.... en het lachen*
Op maandag 11 juni 2001 16:45 schreef links234 het volgende:[..]
Gedraag je dan niet zo!
(tsss de intelligentie straalt van dit topic af )
quote:En dan??? Kom je zeker even langs om op zijn Braboos met mij te praten hè? (topictitel gelezen?)...
Op maandag 11 juni 2001 16:39 schreef TrustNo het volgende:[..]
Mag ik weten waar onze Mod-met-het-verstand-van-een-kleuter zelf woont.
quote:Ik betwijfel of iemand uit Noord-Brabant op zo'n arrogante toon mag praten tegen een echte Nederlander
Graag ook even de leeftijd erbij ( van een kind van 12 kan ik tenminste zulke antwoorden verwachtten )
V.
quote:En wie doen dat? Die brabanders! En andere provincialen! Maar voornamelijk brabanders!
Op maandag 11 juni 2001 16:45 schreef waspman het volgende:[..]
mijn laatste reactie....
er zijn vrijwel nooit problemen met Carnaval (k*t-feest, btw) en dat duurt 3 dagen... koninginnedag is slecht 1 dag en dat loopt dan al meteen uit tot grote problemen daar in Amsterdam
quote:Omdat heel Brabant daar op afkomt...
Op maandag 11 juni 2001 16:45 schreef waspman het volgende:[..]
mijn laatste reactie....
er zijn vrijwel nooit problemen met Carnaval (k*t-feest, btw) en dat duurt 3 dagen... koninginnedag is slecht 1 dag en dat loopt dan al meteen uit tot grote problemen daar in Amsterdam
Dan gaat het fout.
quote:En dan nog beledigd zijn als je er iets van zegt!
Op maandag 11 juni 2001 16:45 schreef Zanderrr het volgende:
En het ergste is nog dat Brabo's die te gast zijn in mijn mooie Zuid-Holland nog gewoon doorgaan met Brabants praten ook! Superasociaal en onaangepast vind ik dat, gewoon in hun eigen brabbeltaaltje lopen doorsmiezen terwijl niemand het hier verstaat!
quote:er waarom zijn r dan bijna nooit problemen met Carnaval?? je wil toch niet zeggen dat all die 'nette' randstedeling hierkomen om het te vieren...
Op maandag 11 juni 2001 16:48 schreef Smike het volgende:[..]
Omdat heel Brabant daar op afkomt...
Dan gaat het fout.
quote:Juist ja! Geef ze een biertje en die Neanderthalers krijgen een waas voor de ogen. Ze zijn nog erger dan Duitsers... Misschien dat die het wel van hun hebben geleerd, al mag je dat natuurlijk weer niet hardop zeggen....
Op maandag 11 juni 2001 16:48 schreef Smike het volgende:
Omdat heel Brabant daar op afkomt...
Dan gaat het fout.
quote:Omdat die brabo's de rotzooi het liefste trappen in de stad van iemand anders...
Op maandag 11 juni 2001 16:51 schreef waspman het volgende:
er waarom zijn r dan bijna nooit problemen met Carnaval?? je wil toch niet zeggen dat all die 'nette' randstedeling hierkomen om het te vieren...
zonder Brabant cq eindhoven was het zelfs SLECHTER gegaan met de economie want dan was er GEEN ASML, GEEN PHILIPS (is overigens pas welkom boven de rivieren als het groot is, stelletje watjes) DAF, ORIGIN, etc etc etc.....
Dus nogmaals SLOTJEUH, voor dit te lage, te zielige te trieste topic
quote:Precies, in hun eigen feodale provincie schijten ze in hun broek voor de schout en zijn rakkers. Maar als ze met honderdduizenden naar Amsterdam komen denken ze alles te kunnen maken.
Op maandag 11 juni 2001 16:53 schreef Ringo het volgende:[..]
Omdat die brabo's de rotzooi het liefste trappen in de stad van iemand anders...
Wat wordt er geweldig gehapt
quote:Inderdaad, wij hebben niet de behoefte om een andermans feest te verpesten.
Op maandag 11 juni 2001 16:51 schreef waspman het volgende:[..]
er waarom zijn r dan bijna nooit problemen met Carnaval?? je wil toch niet zeggen dat all die 'nette' randstedeling hierkomen om het te vieren...
Maar die geweldadige brabo's hebben daar geen problemen mee.
quote:Je hebt wel veel kapsones hè, voor een tweederangsburger?
Op maandag 11 juni 2001 16:54 schreef blieblie het volgende:
Dus nogmaals SLOTJEUH, voor dit te lage, te zielige te trieste topic
quote:Antwoord: dat doen ze ook, aan mensen (ik aarzelde bij dat woord) als R@b, Hummerr, waspman etc.
Op maandag 11 juni 2001 16:56 schreef febster het volgende:
Vraagje: Horen mods niet het goede voorbeeld te geven?
quote:
Op maandag 11 juni 2001 16:57 schreef Ringo het volgende:[..]
Je hebt wel veel kapsones hè, voor een tweederangsburger?
Dit is door Blieblie gepost
de grootste economische groei (waar Cock zo mee loopt te pronken) komt van buiten de randstad...
en als de randstad zo geweldig is, waarom zit Heineken dan voor het grootste deel in Den Bosch?
quote:Ik heb wel tien keer liever een Duitser als buurman dan zo'n opdringerige Brabander. Duitsers zijn beter te verstaan, hebben betere humor en weten zich tenminste te gedragen.
Op maandag 11 juni 2001 16:52 schreef Ringo het volgende:[..]
Juist ja! Geef ze een biertje en die Neanderthalers krijgen een waas voor de ogen. Ze zijn nog erger dan Duitsers... Misschien dat die het wel van hun hebben geleerd, al mag je dat natuurlijk weer niet hardop zeggen....
quote:Ik zeg hier de waarheid... wat is daar verkeerd aan?
Nee, ik moet me zeker crimineel opstellen, en DAN is het het goede voorbeeld voor den Brabander
V.
quote:Nee,
Want dan word je eruit gekicked bij Fok!
Ach misschien was H. wel een Brabo.
Dan zeg je al snel het vertrouwen in mensen op he.
quote:Sorry hoor maar IMHO ben je aan het flamen of iig een flame aan het uitlokken..... en ik dacht dat zelfs modjes dat niet mochten ?? Aah ja ik ben een domme en lui en arme brabander dus ik zal mijn mond wel houden....
Op maandag 11 juni 2001 16:59 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik zeg hier de waarheid... wat is daar verkeerd aan?
Nee, ik moet me zeker crimineel opstellen, en DAN is het het goede voorbeeld voor den Brabander
V.
quote:Ongeschoold personeel is goedkoper!
Op maandag 11 juni 2001 16:58 schreef waspman het volgende:
en als de randstad zo geweldig is, waarom zit Heineken dan voor het grootste deel in Den Bosch?
quote:tweederangs burger? Jij heult met die stinkende mensdieren! vierderangs honden zijn het!
Op maandag 11 juni 2001 16:57 schreef Ringo het volgende:[..]
Je hebt wel veel kapsones hè, voor een tweederangsburger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |