Ik ben de drummer van JINN. JINN is een amateur bandje met serieuze bedoelingen. We zijn daarom constant bezig met het schrijven van nieuwe muziek en willen graag weten welke nummers goed liggen en welke niet.
Ga eens luisteren op onderstaande link en geef je mening (serieus aub). Alvast bedankt !
Iedereen mag een topic openen over z'n eigen muziek en daar een mening over vragen.
Mindless had van mij wel mogen winnen.
Femke heeft de CD nog niet geluisterd, maar ik wel. Leuk in elkaar gezet. Vooral de zadelsnuffelaar is een favoriet van mijn vriendin ... haha
Wat vond je van onze demo ?
ik vroeg me trouwens wel af... op jullie optreden kreeg ik het gevoel dat jij je heel erg moest inhouden. speel jij met een click track?
Die avond speelde ik gewoon niet zo lekker, het geluid was kut en het klinkt misschien raar, maar ik moest weer ff wennen aan m'n eigen drumstel omdat ik een paar optredens achter de rug had met een ander drumstel. Misschien was ik ook een beetje op ... het was een druk weekend en de avond ervoor hadden we ook al een optreden gehad.
Wat betreft onze demo. Het klopt dat ie plat klinkt, maar wij maken alles zelf en besteden nix uit. We hebben namelijk een eigen digitale studio. Dus echt masteren doen we niet.
Het nieuwe nummer is ook nog niet af en gister hebben we er begin en een bridge aan geplakt. Begon toen pas vet te klinken. Natuurlijk niet zo vet als een metal song ... haha
Misschien kan ik binnenkort meer laten horen op dit forum.
JINN heeft gewoon geluk dat Robert (basgitarist) hier zoveel van weet en er dingetjes uit kan halen die normaal een professional alleen maar kan.
OK .. het eindresultaat is alleen nog niet helemaal optimaal. Het is natuurlijk niet zo vet als een echte master, maar die wordt nog door speciale apparatuur heen gehaald. Dat hebben we niet ... er schijnen wel oplossingen voor te zijn. Robert is hier mee bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |