Met 120 km/u aangereden worden en dat ook nog zonder iets overleven vind ik knap en daarbij kan ik me niet voorstellen dat iemand je zo aan gaat rijden, dus.
Als het wel gebeurd is.. dan is dat niet best van die bestuurder, maar die vriend van je gaat niet geheel vrijuit, met z'n kleefgedrag, op een opgevoerde scooter, die op dat moment te hard rijdt..
quote:Eigen schuld... met jullie opgevoerde stofzuigers!!
Op donderdag 20 november 2003 13:57 schreef NatteKip het volgende:
hij reed met 80 km per uur op een gewone weg toen er een Transporter achter hem reed.
Deze reed hem uiteindelijk met een geschatte snelheid van 120 KM per uur aan.
Waar ik wel een hekel aan heb zijn gastjes die een rijbaan van 5 meter nodig hebben om op een scooter te rijden (maakte ik nl. gister mee op de Ln v. Meerdervoort in Den Haag... Een gast die op een scooter blind de baan op komt zetten, de gehele breedte van de weg nodig hebben om de weg op te komen en vervolgens in het midden gaan rijden (voor bekenden uit de buurt, het was het stuk tussen Azaleaplein en Appelstraat, bij die school). Gelukkig zat ik op de motor, gaf gas en was er voorbij... vervolgens bij het stoplicht voor het Sav. Lohmanplein komt die mongool tussen de autos voorbij met een gangetje van 50 ofzo en stiert als een blinde door het rood... Kijk... en met zulke gasten heb ik nou geen medelijden als ze op een hoop gereden worden...
Btw... voor de volledige beeldvorming: Ik rij sinds mijn 16e met tussenpozen brommer/scooter, heb inmiddels bijna 4 jaar mijn autorijbewijs en heb sinds kort mijn motorrijbewijs en een motor...
De scooter hou ik aan zolang ik mijn huidige motor heb (aangezien het toch een oud beestje is mijn motor, en als ie nou de geest zou geven..)
Als ik in 2005 een nieuwere motor ga kopen zal de scooter definitief het veld ruimen Want eerlijk is eerlijk, het blijven lichte ondingen...
quote:gadverdamme wat ben jij een achterlijke sukkel. dus omdat hij te hard reed(zoals jij ongetwijveld ook wel eens doet) ga jij voor eigen rechtertje spelen?
Op zaterdag 22 november 2003 09:16 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Eigen schuld... met jullie opgevoerde stofzuigers!!
![]()
Je mag niet te hard rijden met die stofzuigers (waarop die gast in die VW hem wou attenderen) en je mag niet tegen andermans auto aan slaan!!
Ik had precies hetzelfde gedaan, maar dan met 160!!
quote:Ik denk dat de grootste vijand van menig scooter en brommerrijder ook zijzelf zijn.
Op zaterdag 22 november 2003 10:24 schreef PatrickM het volgende:Waar ik wel een hekel aan heb zijn gastjes die een rijbaan van 5 meter nodig hebben om op een scooter te rijden
quote:Ik rijdt nooit te hard, want er geldt geen maximum snelheid voor fietsen!
Op zaterdag 22 november 2003 11:56 schreef super_honda het volgende:
dus omdat hij te hard reed(zoals jij ongetwijveld ook wel eens doet) ga jij voor eigen rechtertje spelen?
quote:Vooral bij snelheden van 80km/h +
je zit gvd op een evenwichtsvoertuig, er hoeft maar wat te gebeuren en je ligt op je bek.
quote:Dat was maar om aan te geven hoe belachelijk ik het vind dat als je meerdere dingen doet die absoluut niet kunnen het niet erg is dat je gestaft word!
en stoer hoor dat jij hetzelfde zou doen met 160
Dat die gast in die Transporter hem aanrijdt is echt verkeerd!!
Met dezelfde moeite was die scooterrijder morsdood geweest!!
Maar zoals er al eerder gezegd is door een user in dit topic, hij heeft gewoon de verkeerde getroffen!
Een ander had helemaal niks gedaan, en deze chauffer doet wel wat!
Die scooterrijder zat 4x fout!!
1) Hij reed op de rijbaan wat niet mag
2) Hij reed veel te hard (bijna 2x de maximum toegestane snelheid)
3) Hij reed veel te dicht op z'n voorligger (bumperkleven)
4) Hij probeerde de spiegel van die VW eraf te meppen
Nogmaals... het aanrijden van dit evenwichtsvoertuig valt niet goed te praten, maar heeft die gast op de scooter er niet om gevraagd dan??
Zeg nou zelf, een beetje wel he!!
--------
quote:hoe kan een auto die achter jou rijd je in godsnaam afsnijden???
Op donderdag 20 november 2003 13:57 schreef NatteKip het volgende:
hij reed ( met 80 km per uur..te hard jah! ) op een gewone weg toen er een Transporter achter hem reed. Deze probeerde hem af te snijden..daaropvolgend haalde de Transporter hem in en ging continue plotseling remmen.
Ontopic:
Ook al reed jouw kameraad te hard op een opgevoerde scooter, dan geeft dat nog geen recht om hem aan te rijden. Aangifte doen van poging tot doodslag en / of zware mishandeling lijkt me op z'n plaats.
quote:uhm, op sommige plekken moet de scooters gewoon op de rijbaan hoor
Op zaterdag 22 november 2003 15:10 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Die scooterrijder zat 4x fout!!
1) Hij reed op de rijbaan wat niet mag
quote:I know, maar niet buiten de kom hoor!
Op zaterdag 22 november 2003 15:34 schreef MewBie het volgende:
uhm, op sommige plekken moet de scooters gewoon op de rijbaan hoor
quote:Begin ik ook te denken ja!
Op donderdag 20 november 2003 20:31 schreef Patrick281 het volgende:
Neptopic
Excuses als het niet zo is natuurlijk
quote:op sommige plekken buiten de bebouwde kom moet je ook op de "grote" weg rijden hoor, hier iig wel(op sommige plekken dan)
Op zaterdag 22 november 2003 15:38 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
I know, maar niet buiten de kom hoor!
Anders lees je het topic ff!
quote:100% mee eens!!
Op zaterdag 22 november 2003 16:03 schreef super_honda het volgende:
fietsers zijn de meest asociale weggebruikers die er zijn.........
maar zeg eens... vind je niet dat die scooterrijder het er zelf na gemaakt heeft dat ie aangereden is??
quote:NEE echt niet, we hebben in nederland geen lijfstraffen. Ikzelf zou niet zo gedaan hebben maar goed, ik was ff van het gas afgegaan om die klojo in de VW voor te laten gaan.
Op zaterdag 22 november 2003 16:05 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
100% mee eens!!
Alleen ik heb altijd al een hekel gehad aan bijna alle jonkies op die opgevoerde stofzuigers!!
Maar sinds ik les (en dus in een auto rij) is mijn "rijstijl" op de fiets 180graden omgekeert!
Dan pas merk je hoe irri fietsers en brommers zijn!!maar zeg eens... vind je niet dat die scooterrijder het er zelf na gemaakt heeft dat ie aangereden is??
quote:Ja, want jij hebt er toch ook al minstens 30 rij-uren erop zitten.
Op zaterdag 22 november 2003 16:35 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Ik weet zeker dat je kijk op scooter- en brommer-rijders gigantisch gaat veranderen als je auto rijd!
Ik spreek je dan wel weer![]()
quote:Leuk, hè, virtueel rellen?
Op zaterdag 22 november 2003 17:09 schreef jeroenglc het volgende:
de gast in de auto heeft gelijk
ik doe 't ook dikwijls, zo pubers aanrijden
Maar dat die scooter opgevoerd was, hoeft op zich niet echt uit te maken. Heb al verschillende keren gezien dat de scooterrijder alles vergoed kreeg, omdat de automobilist toch technisch fout was.
Weet niet of het een goede zaak is, scooterrijders zijn dermate irritant als ze voor of vlak achter je rijden.
Maar ja zoals jij het verteld moet het toch makkelijk uit te zoeken zijn, wie die gozer in die bus is en waar die schade heeft etc etc.
Suc6
quote:Daar weet jij niks van hoeveel uren ik erop heb zitten!
Op zaterdag 22 november 2003 17:09 schreef Fuxl het volgende:
Ja, want jij hebt er toch ook al minstens 30 rij-uren erop zitten.
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 17:29 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Daar weet jij niks van hoeveel uren ik erop heb zitten!
quote:40 uur dan?
Op zaterdag 22 november 2003 16:05 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Maar sinds ik les (en dus in een auto rij) is mijn "rijstijl" op de fiets 180graden omgekeert!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |