quote:ik reken hem wel af op zijn mod kwaliteiten.
Op maandag 24 november 2003 14:01 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Je rekent hem nu niet af op zijn kwaliteiten als mod, maar op zijn postverleden, hier en zelfs op een ander forum. Zo lust ik er nog wel een paar.
quote:nee, dit is geen miepen. en een mod zal nooit zijn ongelijk te kennen geveven.
Op maandag 24 november 2003 14:05 schreef Pjederdy het volgende:
Gebruikersnaam, kappen met miepen. Het omhoogkicken van topics om alleen aan te tonen dat de mods ook wel eens bagger openden is toch echt te triest voor woorden.
Daarbij ben ik het met Dirk eens dat het niveau van je topics bedroevend is. Misschien niet tegen de policy of FAQ. Maar om nou te zeggen dat ze blinken van originaliteit, neuh.
quote:ik vraag me af of jij hem ook gesloten had, maar het was gewoon een doodnormale vraag aan mensen die dit soor topics openen zoals wat eet jij, wat heb jij gedronken, hoe oud ben jij, ben je links of recht...etc etc. ik vraag me dus serieus af of die mensen wat met die topics doen, en of ze die uberhaupt wel doorlezen, of alleen openen om het openen. en die extra enters waren een knipoog naar de koning van dit soort topics.
Op maandag 24 november 2003 14:10 schreef jogy het volgende:
Gebruikersnaam, je kan nu wel blijven miepen hierover maar dat haalt niets uit, geef Dirk gewoon een kans. Zeg trouwens nou eerlijk, jij bent best wel van de 'proefballonnetjes'qua topics, soms lopen ze en soms zijn ze gewoon zoals je in je ondertitel hebt staan. Ik heb dat topic van jou ook gezien, als ik hem had gesloten had je dan ook zo moeiljik gedaan over het slotje?
[Dit bericht is gewijzigd door gebruikersnaam op 24-11-2003 14:15]
quote:Ik heb geen moeite om mijn ongelijk te bekennen, als ik ongelijk heb.
Op maandag 24 november 2003 14:10 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
nee, dit is geen miepen. en een mod zal nooit zijn ongelijk te kennen geveven.
en wat is dan een goed topic niveau in onzin??? ik zie anders genoeg![]()
in die topics voorbij komen. en zoals ik al eerder vertelde is een max van 4 topic per dag echt geen overkill.
en jij zou het eens niet met dirk eens zijn
quote:die laatste zin mag je me nog een keer uitleggen.
Op maandag 24 november 2003 14:14 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ik heb geen moeite om mijn ongelijk te bekennen, als ik ongelijk heb.
4 topics per dag per user kan een behoorlijke berg bagger betekenen. Je hoeft geen topic te openen om aan de 4 per dag te komen hoor.
quote:en proefballontjes kunnen weleens flauw zijn, maar zeker geen bagger.
. Zeg trouwens nou eerlijk, jij bent best wel van de 'proefballonnetjes'qua topics, soms lopen ze en soms zijn ze gewoon zoals je in je ondertitel hebt staan
quote:is goed, op je fok of forumhoeren account zoals in je profiel staat?
Op maandag 24 november 2003 14:18 schreef Dirk het volgende:
gebruikersnaam, voor verdere discussie mag je me mailen.
quote:Dirks nieuwe account: danny@fok.nl
Op maandag 24 november 2003 14:20 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
is goed, op je fok of forumhoeren account zoals in je profiel staat?
quote:Whatever makes you happy.
Op maandag 24 november 2003 14:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
is goed, op je fok of forumhoeren account zoals in je profiel staat?
quote:Owja, dat is ook een goeie denk ik
Op maandag 24 november 2003 14:18 schreef Dirk het volgende:
gebruikersnaam, voor verdere discussie mag je me mailen.
quote:bij nader inzien niet
Op maandag 24 november 2003 14:24 schreef jogy het volgende:[..]
Owja, dat is ook een goeie denk ik
.
quote:want dan lees ik morgen pas de tegen reaktie.
Op maandag 24 november 2003 14:24 schreef Dirk het volgende:[..]
Whatever makes you happy.
Ben wel pas in de gelegenheid om vanavond te reageren..
zo kun je natuurlijk ook de discussie uit de weggaan.
quote:Dat was ook niet de bedoeling. Aan welke criteria voldoet het niet (waar alle 50.000 andere R&P leedvermaaktopics wel aan voldeden) ?
Op maandag 24 november 2003 14:27 schreef Dirk het volgende:
Geen lief topic..
Meer dan 1 regel, humor, potentie tot grappige reacties. ik mis de clue van het slotje.
quote:Ja! Het is goed met je!
Op maandag 24 november 2003 14:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
zo kun je natuurlijk ook de discussie uit de weggaan.
Ga vooral zo door met topics openen en omhoog schoppen. Eens kijken of mijn collega's er anders mee omgaan.
quote:Dit is het eerste R&P bashtopic wat ik tegenkom sinds ik blauw ben. Als ik er meer tegenkom dan zal ik die ook sluiten.
Op maandag 24 november 2003 14:29 schreef HerrFlick het volgende:
Dat was ook niet de bedoeling. Aan welke criteria voldoet het niet (waar alle 50.000 andere R&P leedvermaaktopics wel aan voldeden) ?Meer dan 1 regel, humor, potentie tot grappige reacties. ik mis de clue van het slotje.
De clue is dat het een userbash topic is. Er staan dan wel geen usernames in of iets dergelijks, maar in R&P zit een hechte 'kliek' (so to speak) en het is laf om die in Onzin op hun eventuele zwakheden te pakken.
We willen het graag een beetje gezellig houden. .
quote:daar gaan we weer. ga vooral zo door met topics openen....
Op maandag 24 november 2003 14:34 schreef Dirk het volgende:[..]
Ja! Het is goed met je!
.
Aan mij heeft het niet gelegen hoor.Ga vooral zo door met topics openen en omhoog schoppen. Eens kijken of mijn collega's er anders mee omgaan.
quote:Ah. Nou dan laat ik die tig snijtopics maar zitten, waar fa's en roze users zich mengen in de vrolijkheid van een beetje spot. Het was erg gezellig.
Op maandag 24 november 2003 14:36 schreef Dirk het volgende:[..]
Dit is het eerste R&P bashtopic wat ik tegenkom sinds ik blauw ben. We willen het graag een beetje gezellig houden.
.
quote:Je kan me mailen en rustig mijn reply afwachten of nu stoppen met jammeren. Kies maar.
Op maandag 24 november 2003 14:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
daar gaan we weer. ga vooral zo door met topics openen....
voor de zoveelste keer ik open niet veel topics en 98% daarvan is geen bagger. Dat omhoogschoppen was een eenmalige aktie om aan te tonen dat jij geen haar beter bent. zie het maar als aktie geeft reaktie.
quote:Als die topics er zijn dan heb ik die gemist. Maar als ze leuk zijn en je hebt er iets aan toe te voegen, schop ze dan gerust omhoog.
Op maandag 24 november 2003 14:44 schreef HerrFlick het volgende:
Ah. Nou dan laat ik die tig snijtopics maar zitten, waar fa's en roze users zich mengen in de vrolijkheid van een beetje spot. Het was erg gezellig.
Ik bedenk wel wat nieuws.
quote:*proest*
Op maandag 24 november 2003 15:04 schreef NeMe het volgende:
waarom krijgt mijn poepsex topic een slotje? ik was alleen benieuwd wat andere doen met kerst...
quote:Omdat het absolute bagger was. Als je dat zelf niet in de gaten had
Op maandag 24 november 2003 15:04 schreef NeMe het volgende:
waarom krijgt mijn poepsex topic een slotje? ik was alleen benieuwd wat andere doen met kerst...
En wat anderen met de kerst doen zou je ook hier kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |