quote:how cute!
Op donderdag 20 november 2003 12:29 schreef onetouch het volgende:[..]
- cote d'azur? je bent toch geen smurf
- nope, opel
- mortgage....free rental
-
- nee die komen morgen voor LOTR TTT SE
goeiemiddag touch! .
.
quote:that's my middle name
Op donderdag 20 november 2003 12:48 schreef Jerruh het volgende:how cute!
.
goeiemiddag touch!
.
.
en idd een goede middag verder, want ik ben er weg van Doegie
quote:doei doei
Op donderdag 20 november 2003 12:52 schreef onetouch het volgende:[..]
that's my middle name
en idd een goede middag verder, want ik ben er weg van
Doegie
Britney Spears bevestigt lesbische gevoelens
SAO PAOLO - De Amerikaanse zangeres Britney Spears, een van de koninginnen van de popmuziek, sluit niet uit lesbische gevoelens te hebben. Misschien verander ik in een lesbienne, stelde de ster in een zaterdag gepubliceerd interview in het Braziliaanse weekblad Epoca.
Spears reageerde op de vraag over haar belangstelling voor mannelijke Hollywoodsterren. De zangeres baarde onlangs opzien door op de zender MTV haar collega Madonna een tongzoen te geven. Enkele jaren geleden verklaarde ze als maagd het huwelijk in te willen gaan.
Woeptidooo... Britney wodt een tapijtreiniger....
quote:oud nieuws, ze heeft het trouwens ook alweer ontkend.
Op donderdag 20 november 2003 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Nah, is't niet geweldig:Britney Spears bevestigt lesbische gevoelens
SAO PAOLO - De Amerikaanse zangeres Britney Spears, een van de koninginnen van de popmuziek, sluit niet uit lesbische gevoelens te hebben. Misschien verander ik in een lesbienne, stelde de ster in een zaterdag gepubliceerd interview in het Braziliaanse weekblad Epoca.
Spears reageerde op de vraag over haar belangstelling voor mannelijke Hollywoodsterren. De zangeres baarde onlangs opzien door op de zender MTV haar collega Madonna een tongzoen te geven. Enkele jaren geleden verklaarde ze als maagd het huwelijk in te willen gaan.
Woeptidooo...
Britney wodt een tapijtreiniger....
quote:Heet dat tegenwoordig zo?
Op donderdag 20 november 2003 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Woeptidooo...Britney wodt een tapijtreiniger....
Goedemiddag.
quote:ik moet nog, net een grote ronde gemaakt met de hond en nu ff wat boterhammen ontdooid want me broerke had alles opgevreten
Op donderdag 20 november 2003 13:40 schreef ysklontje2000 het volgende:
Zo, dat was lunch dd. 20-11-2003.
quote:Hoi Hoi
Op donderdag 20 november 2003 13:40 schreef Waxxer het volgende:
hoi*pauze*
nog iemand hier?
Ik ben een verslagje aan het typen en tussendoor aan het fokken, waardoor het verslagje niet echt opschiet.
quote:- Nee, wat heeft dat met smurf te maken, dan?
Op donderdag 20 november 2003 12:29 schreef onetouch het volgende:[..]
- cote d'azur? je bent toch geen smurf
- nope, opel
- mortgage....free rental
-
- nee die komen morgen voor LOTR TTT SE
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:45 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Hoi Hoi
Ik ben een verslagje aan het typen en tussendoor aan het fokken, waardoor het verslagje niet echt opschiet.
herkenbaar haha, ik moet ook nog een paar verslagen typen, een cadeautje kopen voor dit weekend, de rabo en een krant in zwolle bellen (waarvoor ik mag schrijven), morgen een interview doen (eerst nog zien te regelen), dus dat gaat lekker... En dan toch steeds maar weer fokken
Ik ga zaterdag naar Maastricht ik mag gelukkig de auto lenen, met de trein ben ik sowieso 4 uur onderweg, maar vanaf Roermond had ik met de bus gemoeten. Met de auto is de afstand zwolle-maastricht 2,5 uur
quote:Ik moet nog een cadeautje kopen voor m'n opa die 60 wordt, dat moet eigenlijk ook vandaag gebeuren omdat ik morgen de hele dag naar Amsterdam moet en zaterdag moet werken. En zaterdagavond is die verjaardag al. En dat fokken erbij schiet niet op, maar het is zo verslavend
Op donderdag 20 november 2003 13:50 schreef Waxxer het volgende:[..]
herkenbaar haha, ik moet ook nog een paar verslagen typen, een cadeautje kopen voor dit weekend, de rabo en een krant in zwolle bellen (waarvoor ik mag schrijven), morgen een interview doen (eerst nog zien te regelen), dus dat gaat lekker... En dan toch steeds maar weer fokken
quote:
Op donderdag 20 november 2003 01:33 schreef onetouch het volgende:[..]
wax is goor
mousse is waardeloos
spray plakt ook
wetlook gel
mijn nick had niks met geldingen te maken trouwens hoor en ik ben heeeellll hygienisch
quote:ik moet nog een cadeautje kopen en maken voor timmeke, dies volgende week jarig
Op donderdag 20 november 2003 13:53 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik moet nog een cadeautje kopen voor m'n opa die 60 wordt, dat moet eigenlijk ook vandaag gebeuren omdat ik morgen de hele dag naar Amsterdam moet en zaterdag moet werken. En zaterdagavond is die verjaardag al. En dat fokken erbij schiet niet op, maar het is zo verslavend
quote:wat leuk, zo'n jonge opa
Op donderdag 20 november 2003 13:53 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik moet nog een cadeautje kopen voor m'n opa die 60 wordt, dat moet eigenlijk ook vandaag gebeuren omdat ik morgen de hele dag naar Amsterdam moet en zaterdag moet werken. En zaterdagavond is die verjaardag al. En dat fokken erbij schiet niet op, maar het is zo verslavend
quote:zuipzuh!
Op donderdag 20 november 2003 13:55 schreef ysklontje2000 het volgende:
Ik meld me af voor deze dag. Ik moet onverwachts gaan zuipen.
quote:Leuk!!!
Op donderdag 20 november 2003 13:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb de dvd van krezip in gedachten + een zelfgemaakte poster van tori amos.
Ik vond Krezip eerst echt niks, vooral die zangeres niet. Maar ik ga ze steeds beter vinden vooral het nummer 'Mine' draai ik bijna dagelijks.
quote:ik heb heel lang geleden hun tweede democd gekocht (run around) en die vind ik wel lachen, klonk lekker rocky, en sindsdien ben ik ze in de gaten gaan houden. Toen kwam wont cry uit via omroep brabant en toen hun eerste echte cd
Op donderdag 20 november 2003 13:59 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Leuk!!!
Ik vond Krezip eerst echt niks, vooral die zangeres niet. Maar ik ga ze steeds beter vinden vooral het nummer 'Mine' draai ik bijna dagelijks.
quote:same here
Op donderdag 20 november 2003 14:08 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb heel lang geleden hun tweede democd gekocht (run around) en die vind ik wel lachen, klonk lekker rocky, en sindsdien ben ik ze in de gaten gaan houden. Toen kwam wont cry uit via omroep brabant en toen hun eerste echte cd
. en ik vind ze nog steeds goed
.
en mijn stage gaat door
quote:YEAH!!!! GOED ZO!!
Op donderdag 20 november 2003 15:58 schreef Cybart het volgende:[..]
same here
leuk om te zien hoe een band zich ontwikkelden mijn stage gaat door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |