quote:Jij gaat me toch niet vertellen dat Griekenland, Letland en Zwitserland het niveau halen van Argentinie, Brazilie en Nigeria...............of zelfs in de buurt komen?
Op vrijdag 21 november 2003 20:24 schreef aldostuta het volgende:Maar dat doet niets af aan het feit dat het krachtsverschil op een EK kleiner is dan op een WK (de eigenlijke discussie
)
Nee een EK met 16 landen is echt complete bagger, de grootste kneusjes komen daar nu opdraven.
quote:Goh, jij ook
Op zaterdag 22 november 2003 09:03 schreef funmaster het volgende:
* funmaster is benieuwd tegen wie NL allemaal moet voetballen........
quote:Zoals degenen die play-offs nodig hadden, die dus niet sterk genoeg waren om zich rechtstreeks te plaatsen en er dus niet thuis horen?
Op zaterdag 22 november 2003 12:21 schreef Zweetbek het volgende:
Nee een EK met 16 landen is echt complete bagger, de grootste kneusjes komen daar nu opdraven.
quote:Heb jij ooit wel eens wat positiefs te melden.
Op zaterdag 22 november 2003 12:21 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Jij gaat me toch niet vertellen dat Griekenland, Letland en Zwitserland het niveau halen van Argentinie, Brazilie en Nigeria...............of zelfs in de buurt komen?
quote:I totally agree
Op zaterdag 22 november 2003 14:41 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Zoals degenen die play-offs nodig hadden, die dus niet sterk genoeg waren om zich rechtstreeks te plaatsen en er dus niet thuis horen?
quote:Portugal heeft juist een lading talenten die erbij komen, dus een goede mix van oude spelers die voor hun laatste kans gaan en nieuwe jonge honden.
Op vrijdag 21 november 2003 20:23 schreef Frutsel het volgende:
Portugal lijkt me over zijn top heen...
ut wordt een stelletje arrogante schoppers als iets niet lukt. Ik denk dat ze voortijdig sneuvelen...
Die mazzelende duitsers zullen de halve finale wel halen, met de fransen en italianen...
quote:Niet Argentinië of Brazilië, maar ik schat die 3 door jou genoemde landen toch echt wel minstens even hoog in als Nigeria. De Afrikaanse teams worden overschat, al jaren.
Jij gaat me toch niet vertellen dat Griekenland, Letland en Zwitserland het niveau halen van Argentinie, Brazilie en Nigeria...............of zelfs in de buurt komen?
quote:Kneusjes? Er zijn toch geen kneusjes meer?
Op zaterdag 22 november 2003 12:21 schreef Zweetbek het volgende:
Maar doe mij maar:
-Portugal
-Duitsland
-Griekenland
LOTING EURO 2004 LIVE BIJ STUDIO SPORT
Studio Sport doet op zondagmiddag 30
november rechtstreeks verslag van de
loting voor het Europees Kampioenschap
Voetbal komende zomer in Portugal.
Aan het begin van de uitzending blikt
presentator Jack van Gelder met een
aantal gasten uit de voetbalwereld
vooruit op de loting,die om 12.00 uur
begint.Het commentaar hierbij wordt
verzorgd door Eddy Poelmann.
Na de loting zijn er reacties van de
bondscoach,Dick Advocaat,en van diverse
in Nederland spelende internationals.
quote:Stuur de UEFA een mailtje!
Op donderdag 27 november 2003 12:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kunnen ze die loting trouwens niet wat later houden, ik heb een gezellig feestje zaterdag
quote:done
Op donderdag 27 november 2003 12:59 schreef ZIOPPA het volgende:Stuur de UEFA een mailtje!
quote:en al antwoord...of is Sepp met siesta ?
Op donderdag 27 november 2003 13:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
done
quote:Ik heb 'm naar Johannson gestuurd en ik wacht met smart op antwoord
Op donderdag 27 november 2003 14:44 schreef Bjoro het volgende:
en al antwoord...of is Sepp met siesta ?
quote:Neem aan dat ze begrip hebben voor je situatie en de loting een paar uur uitstellen..
Op donderdag 27 november 2003 14:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:Ik heb 'm naar Johannson gestuurd en ik wacht met smart op antwoord
quote:Argentinie en Brazilie waren de uitzonderingen hadden we al vastgesteld
Je noemt helaas niet landen als Belgie, Ecuador, China, Paragauay, Saudi Arabie en Zuid Africa.
Dus ik vrees dat er weinig grond bestaat voor jouw argumenten...........
http://www.vi.nl/vi/show/id=141993/sc=36d3d3
Daarin kun je aangeven wat je favoriete loting moet worden Zondag.
Zie je in de laatste pot de Roemenen staan ipv de Bulgaren, dat is toch wel een beetje beschamend voor de meest toonaangevende voetbalsite van Nederland..
quote:Het is al aangepast
Op donderdag 27 november 2003 15:47 schreef PyTh het volgende:Zie je in de laatste pot de Roemenen staan ipv de Bulgaren, dat is toch wel een beetje beschamend voor de meest toonaangevende voetbalsite van Nederland..
quote:Tis wel toppie om te zien dat de Nederlanders het liefste tegen de Duitsers voetballen (uit de pot des doods dan)... Zweden en Letland verbaasd me niet.
Op donderdag 27 november 2003 15:47 schreef PyTh het volgende:
Moet je voor de grap eens kijken naar deze link van vi.nlhttp://www.vi.nl/vi/show/id=141993/sc=36d3d3
Zie je in de laatste pot de Roemenen staan ipv de Bulgaren, dat is toch wel een beetje beschamend voor de meest toonaangevende voetbalsite van Nederland..
quote:Alsof Portugal zo'n wonderelftal is
Op vrijdag 28 november 2003 19:21 schreef methodmich het volgende:
Scolari wil niet tegen Nederland loten... Alsof Portugal zo veel zou moeten vrezen... Maar wel leuk dat ie het zegt.
quote:Wait and see... Ze maken meer kans dan Nederland, dat in ieder geval. Veel groter potentieel, ook om uit te selecteren.
Op vrijdag 28 november 2003 19:22 schreef mitt het volgende:[..]
Alsof Portugal zo'n wonderelftal is
een enkele uitzondering daargelaten, tegen schotland waren er wat andere factoren die dit bewerkstelligden, maar ik denk niet dat we ze op die manier moeten ondersteunen
quote:En de uitslag:
Op donderdag 27 november 2003 15:47 schreef PyTh het volgende:
Moet je voor de grap eens kijken naar deze link van vi.nlhttp://www.vi.nl/vi/show/id=141993/sc=36d3d3
Zweden, Duitsland en Letland. Dat moeten de landen zijn die zondag als tegenstanders van het Nederlands Elftal uit de loting komen, als de bezoekers van VI.nl het voor het zeggen hebben.
De Zweden worden overduidelijk als zwakke broertje van Pot 1 gekozen. Liefst 74 procent van de dik twaalfduizend stemmen werd uitgebracht op de ploeg van Zlatan Ibrahimovic, Fredrik Ljungberg en Marcus Allbäck. Opvallend: Tsjechië is de minst geliefde tegenstander. Slechts 5% wil een nieuwe ontmoeting met Pavel Nedved en zijn landgenoten. Zelfs titelverdediger Frankrijk en gastheer Portugal ziet men liever als tegenstander.
Uit Pot 2 komt Duitsland tevoorschijn. Van de dik tienduizend bezoekers verkiest 58% een duel met Rudi Völlers Mannschaft en Michael Ballack (foto) boven wedstrijden tegen Engeland (26%) Spanje (10%) en Italië. Slechts 6% had zin in een herhaling van de halve finale van het laatste EK tegen de Azzurri
Dat Letland als grote favoriet uit Pot 4 zou komen, was te voorspellen. Maar toch twijfelt een groot deel van de ruim twaalfduizend stemmers, gezien het kleine verschil tussen de Letten en Zwitserland: 40% om 32%. Griekenland en Bulgarije blijken minder geliefd.
De echte loting staat zondagmiddag om 12.00 uur Nederlandse tijd op het programma en is via deze site live te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |