Oh en er is een nieuwe cd uit...mocht je dat willen weten...die heb ik ook al en het is weer puur Eryka.
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 19-11-2003 22:58]
Erykah kan zo ontzettend goed zingen en dat band van d'r en die achter(voor)grond zangeressen mogen er ook zeker zijn. Ze ging nog bijna crowdsurfen ook. En die bos haren echt ongelovelijk...
Ze heeft veel nieuwe spul gespeeld en d'r ouwe nummers heeft ze ook goed naar voren gebracht.
Voor de Badu fans...ga nu die cd kopen...
quote:Das een pruik.
Op dinsdag 25 november 2003 01:25 schreef Carlitos het volgende:
En die bos haren echt ongelovelijk...
quote:Heb je de recensie in De Volkskrant van woensdag al gelezen? De recensent laat geen spaan heel van haar optreden.
Op dinsdag 25 november 2003 01:25 schreef Carlitos het volgende:
Nou die concert was echt ontzettend gaaf.
quote:Tja wat kan ik zeggen...ik heb het niet zo op recensisten, ze geven hun mening over iets wat per persoon volledig kan verschillen.
Op donderdag 27 november 2003 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Heb je de recensie in De Volkskrant van woensdag al gelezen? De recensent laat geen spaan heel van haar optreden.
Neem nou bijvoorbeeld The Matrix Revolutions, ik heb daar zoveel verschillende recensies over gelezen varieerend tussen matig en uitstekend. Daar is maar 1 reden voor te geven en dat is puur wat die persoon wel of niet leuk vind.
Ik ben fan van Badu en ik vond het een leuke concert, tuurlijk heb ik weleens betere concerten gezien maar voor haar stijl muziek vond ik het goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |