abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14773741
Voor de liefhebbers aanstaande maandag in Heineken Music Hall is een concert van Eryka Badu...er zijn nog zeker kaarten te krijgen want ik heb ze maandag nog gehaald.

Oh en er is een nieuwe cd uit...mocht je dat willen weten...die heb ik ook al en het is weer puur Eryka.

Thanksgiving is what makes my mom worth it
pi_14773917
--edit: normaal reageren of niet--

[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 19-11-2003 22:58]

Alles boven de rivieren is kut.
  woensdag 19 november 2003 @ 23:35:57 #3
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14775527
lijkt me wel cool om Eryka Badu n keer live in concert te zien. tis dat ik niet kan ...
pi_14907307
Nou die concert was echt ontzettend gaaf.

Erykah kan zo ontzettend goed zingen en dat band van d'r en die achter(voor)grond zangeressen mogen er ook zeker zijn. Ze ging nog bijna crowdsurfen ook. En die bos haren echt ongelovelijk...

Ze heeft veel nieuwe spul gespeeld en d'r ouwe nummers heeft ze ook goed naar voren gebracht.

Voor de Badu fans...ga nu die cd kopen...

pi_14907326
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 01:25 schreef Carlitos het volgende:
En die bos haren echt ongelovelijk...
Das een pruik.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_14907841
Op het nzj van 2 jaar terug was ze kaal.
Was een leuke show toen al maakte ze de stomme fout om te zeggen 'how are you Amsterdam' terwijl achter haar toch met koeie letters stond "North Sea Jazz The Heague". En ze liet haar publiek vervelend lang wachten voor ze op kwam draven.Verder was het een beetje over de top qua spiritueel enzo maar wel met flair (en gymnastische yoga oefeningen). En inderdaad die achtergrondzangeressen zongen haar er bijna uit zo goed. Lekkere soul/jazz van deze tijd. Ik zal die nieuwe cd eens checken. Ik vind Badu
100% Funk
pi_14961432
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 01:25 schreef Carlitos het volgende:
Nou die concert was echt ontzettend gaaf.
Heb je de recensie in De Volkskrant van woensdag al gelezen? De recensent laat geen spaan heel van haar optreden.
pi_14962117
quote:
Op donderdag 27 november 2003 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Heb je de recensie in De Volkskrant van woensdag al gelezen? De recensent laat geen spaan heel van haar optreden.

Tja wat kan ik zeggen...ik heb het niet zo op recensisten, ze geven hun mening over iets wat per persoon volledig kan verschillen.

Neem nou bijvoorbeeld The Matrix Revolutions, ik heb daar zoveel verschillende recensies over gelezen varieerend tussen matig en uitstekend. Daar is maar 1 reden voor te geven en dat is puur wat die persoon wel of niet leuk vind.

Ik ben fan van Badu en ik vond het een leuke concert, tuurlijk heb ik weleens betere concerten gezien maar voor haar stijl muziek vond ik het goed.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')