quote:zo heb je bij alles wel wat
Op woensdag 19 november 2003 20:28 schreef Ang3l het volgende:[..]
Correctie: Jij VINDT voetbal leuk
Ik zie er de lol niet van in: beetje achter een bal aanlopen en als je'm dan hebt weer wegschoppenNee ff serieus: Kan best leuk zijn om allemaal samen te kijken, maar ga dan meer voor de gezelligheid dan voor de sport. Wat ik danw eer NIET snap is de enorme gekte er omheen. Jeez mensen, het is een SPELLETJE! Jankende mannen als ze verliezen, kwaad dat ze zijn op hun elftal
En mensen die ruzie kunnen krijgen omdat iemand voor een ander team is.... GOD zeg, get rea & grow up!!!!
quote:Niet mee eens. Ik zie supporters bij waterpolo elkaar de koppen niet inslaan... bij hockey niet, bij basketbal niet, volleybal? nee ook niet etc etc.
Op woensdag 19 november 2003 20:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
zo heb je bij alles wel wat
.
quote:Mja.. 't is een macho sport
Op woensdag 19 november 2003 20:31 schreef Ang3l het volgende:[..]
Niet mee eens. Ik zie supporters bij waterpolo elkaar de koppen niet inslaan... bij hockey niet, bij basketbal niet, volleybal? nee ook niet etc etc.
quote:elke sport, hobbie of wa dan ook heeft zijn sores...zucht.
Op woensdag 19 november 2003 20:31 schreef Ang3l het volgende:[..]
Niet mee eens. Ik zie supporters bij waterpolo elkaar de koppen niet inslaan... bij hockey niet, bij basketbal niet, volleybal? nee ook niet etc etc.
quote:Nee. Geen zo erg als voetbal. Vind ik. Welke sores heeft... uhm..volleybal dan bijvoorbeeld?
Op woensdag 19 november 2003 20:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
elke sport, hobbie of wa dan ook heeft zijn sores...zucht.
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 19-11-2003 20:42]
quote:tjeu, heb jij ooit es gezien hoe erg het bij hockey kan zijn? elk ding heeft wel zijn eigen dingen, of je er wat van ziet of merkt of je er voor openstelt is ten tweede...
Op woensdag 19 november 2003 20:40 schreef Ang3l het volgende:[..]
Nee. Geen zo erg als voetbal. Vind ik. Welke sores heeft... uhm..volleybal dan bijvoorbeeld?
Enne, normala discussiëren zonder zuchten kan ook hoor.
quote:jeuj
Op woensdag 19 november 2003 20:44 schreef Jerruh het volgende:
1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jopw nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Klopt.Alles heeft dingen, maar geen zo erg als voetbal. Er is GEEN sport waar mannen zich erger over kunnen opwinden, mensen voor ontvoerd/vermoord worden en hele rellen en gevechten door ontstaan dan voetbal. Geen enkele sport waarbij de clubs zo'n troubles hebben met supporters tijdens wedstrijden etc. Ik zie bv na een zwemwedtsrijd geen politie in de stad. Bij voetbal wel. Vind ik allemaal erg jammer. Het is een SPEL, geen oorlog
Op woensdag 19 november 2003 20:44 schreef Jerruh het volgende:[..]
tjeu, heb jij ooit es gezien hoe erg het bij hockey kan zijn? elk ding heeft wel zijn eigen dingen, of je er wat van ziet of merkt of je er voor openstelt is ten tweede...
quote:Voetbal is groter en de massahysterie daarom heen ook
Op woensdag 19 november 2003 20:44 schreef Jerruh het volgende:[..]
tjeu, heb jij ooit es gezien hoe erg het bij hockey kan zijn? elk ding heeft wel zijn eigen dingen, of je er wat van ziet of merkt of je er voor openstelt is ten tweede...
quote:}:).
Op woensdag 19 november 2003 21:06 schreef XMN8R het volgende:
OMG!homo's die voetbal kijken.... daar gaat ons image!
welk image? .
quote:
Op woensdag 19 november 2003 21:06 schreef XMN8R het volgende:
OMG!homo's die voetbal kijken.... daar gaat ons image!
quote:tja, dat idee is al achterhaald door de elektrische ventilator
Op woensdag 19 november 2003 21:11 schreef XMN8R het volgende:
de ondergang van de homo'sstraks stoppen we ook nog met wapperen
quote:
Op woensdag 19 november 2003 20:44 schreef Jerruh het volgende:
1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Op woensdag 19 november 2003 21:03 schreef Vlarp het volgende:
2-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:iemand 4-0?
Op woensdag 19 november 2003 21:07 schreef Jerruh het volgende:
3-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!