http://www.webhosters.nlquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:38 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
dag mensen!
ik ben op zoek naar een beetje goedkope hosting maar toch wel een beetje van kwaliteit!Rond de dertig euro per jaar en zeg maar rond de 25 mb ruimte 2-3 gig dataverkeer! webftp net zoals lycos(betaalde versie)
kan iemand me daar tips in geven??
dank je al vast
qweb.nl?quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:38 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
dag mensen!
ik ben op zoek naar een beetje goedkope hosting maar toch wel een beetje van kwaliteit!Rond de dertig euro per jaar en zeg maar rond de 25 mb ruimte 2-3 gig dataverkeer! webftp net zoals lycos(betaalde versie)
kan iemand me daar tips in geven??
dank je al vast
quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:38 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:webftp net zoals lycos(betaalde versie)
ik zit hier achter een router en dan werkt dat nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
try using a ftp client instead...
wat ik net zei!quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:39 schreef Renesite het volgende:
ftp.domeinnaam.nl
En je kan het zo in de FTP schuivenwanneer je geen progje hebt
(www.smartFTP.com)
Sehr gut!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:28 schreef ThaFreak het volgende:
wat zijn de ervaringen met http://www.2uhosting.nl ???
weet ik voldoende......thanxz....quote:Op woensdag 7 april 2004 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sehr gut!
Okequote:Op woensdag 7 april 2004 19:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weet ik voldoende......thanxz....
Excl domeinnaam en ik geloof op je eigen naam, het was op hun naam altijd....quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:10 schreef killermj het volgende:
http://www.pcextreme.nl/hosting
Gratis domeinnaam ?? Komt die op jouw naam of houden hun hem ?
Heb je nu een betaalde host?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:48 schreef CrashOne het volgende:
Ik zoek een goede redirect service, wil er een paar domeinnamen registreren welke allemaal naar 1 ander domein doorgestuurd moeten worden.
Iemand?
Ik zit ook achter een router en gebruik WS_FTP & CuteFTP.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:30 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
ik zit hier achter een router en dan werkt dat niet
ja, de badmintonvereniging waar ik op zit host via digitalus (zelf de webmaster), opzich wel aardige dienst. Niks te klagen.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:57 schreef Tokus het volgende:
heeft iemand ervaring met www.digitalus.nl ?
zenid.net en werkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 07:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, de badmintonvereniging waar ik op zit host via digitalus (zelf de webmaster), opzich wel aardige dienst. Niks te klagen.
Maar hoor wel van mensen dat het soms niks is.
Heb nu zelf hosting bij www.zenid.net werkt![]()
werkt anders prima hierquote:Op vrijdag 16 april 2004 07:21 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
zenid.net en werken
ik zie ze toch vaker plat dan op
hmmmzz das een ander verhaal dan ik van iemand anders op fok hoordequote:Op vrijdag 16 april 2004 06:43 schreef Miss_Nexhil het volgende:
[..]
Ik zit ook achter een router en gebruik WS_FTP & CuteFTP.
Dus het kán wel werken.
woehoeiiiii mag ik jou erg hartelijk danken missiequote:Op zondag 18 april 2004 09:33 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
hmmmzz das een ander verhaal dan ik van iemand anders op fok hoorde
dan ga ik het gewoon nog een keer proberen want het werkte nooit :'(
tnx
volgens mij kennen we elkaar of niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |