Deze gaf iemand aan mij, ik ben er alleen niet over uit of dit hetzelfde is als PC Xtreme.nl aangezien de lage prijzen
Wat denken jullie hiervan?
Ongeveer 200MB opslagruimte. PHP, mySQL, CGI & ASP graag wel ondersteunt. Het aantal GB p/m zou ik echt niet weten. Ti's meer een site voor mezelf, niet echt groot, niet veel bezoekers.
Uiteraard een betrouwbare server voor ongeveer 10 euro p/m.
Ik heb er zelf wel wat gevonden, maar ik zoek er één met ervaring, zodat ik weet wat ik krijg...
[Dit bericht is gewijzigd door WebForce op 13-01-2004 02:23]
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 02:16 schreef WebForce het volgende:
Ik ben op zoek naar virtuele webhosting (![]()
)
Ongeveer 200MB opslagruimte. PHP, mySQL, CGI & ASP graag wel ondersteunt. Het aantal GB p/m zou ik echt niet weten. Ti's meer een site voor mezelf, niet echt groot, niet veel bezoekers.
Uiteraard een betrouwbare server voor ongeveer 10 euro p/m.
Ik heb er zelf wel wat gevonden, maar ik zoek er één met ervaring, zodat ik weet wat ik krijg...
Do i need to say more ?
bijv
voor 75 euro per maand heb je al :
10.000MB Schijfruimte
100.000MB Maandelijks Data Verkeer
[Dit bericht is gewijzigd door realbase op 13-01-2004 11:41]
quote:Dit is inderdaad nogal erg goedkoop!
Op maandag 12 januari 2004 15:21 schreef YoungPro het volgende:
http://www.sohosted.comDeze gaf iemand aan mij, ik ben er alleen niet over uit of dit hetzelfde is als PC Xtreme.nl aangezien de lage prijzen
Wat denken jullie hiervan?
Ik zit nu bij tweakhosting. Die ik ook zeer goedkoop met een perfecte service en goede stabiele servers. site
Ze hebben ook een .bin file van 10MB :
http://www.sohosted.com/10mb_sohosted.bin
Hiermee kun je de snelheid testen
quote:Ik heb al gemailt, maar iemand die het weet???
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef WebForce het volgende:
Weet iemand wat er gebeurt als je bij Mihosnet over je datalimiet gaat? Hoeveel dit gaat kosten, of dat de site plat wordt gegooid...
Toen bleek dat alle normale al bezet waren, maar dat je ook extenties kon krijgen van andere landen. Op de nederlandse sites die ik vond, kon je eigenlijk alleen .nl/.com/.net/.org/.info krijgen.
Nu vraag ik me af of je al die leuke van andere landen ook gewoon op een nederlandse site kan registreren. En dan ook zo registreren dat het domein ook echt op mijn naam staat, niet dat hun het registreren en dat ik hem dan zeg maar 'huur'.
Ik hoef geen ruimte te hebben op internet eigenlijk. Maar een mailadres corresponderend met het internet adres zou wel leuk zijn..
Iemand ideeen?
Gesloten topic:
Hoe en waar registreer ik een domeinnaam?
Ik zie dat domeinen uit andere landen heel duur zijn, hoe kan dat, want een .nl domein is toch ook iet zo duur?
quote:Pim, wat ben jij af en toe toch simpel, beetje je clueless klasgenootjes omhoog helpen
Op maandag 29 december 2003 19:33 schreef Fido_Dido het volgende:
http://www.jenthosting.combeste en goedkoopste hosting van nederland
Ik bedoel, welke kosten zijn er voor die host aan verbonden?
Snappie?
quote:Kweenie, maar ik weer wel dat SIDN.nl het geld krijgt
Op donderdag 15 januari 2004 16:01 schreef Fuxl het volgende:
Ik snap het niet helemaal, naar wie gaat het geld eigenlijk als je een domein registreerd?Ik bedoel, welke kosten zijn er voor die host aan verbonden?
Snappie?
quote:2 euro per gb ex btw...althans zo staat het in hun voorwaarden.
Op woensdag 14 januari 2004 12:25 schreef WebForce het volgende:[..]
Ik heb al gemailt, maar iemand die het weet???
8 Data/emailverkeer
1. Indien de gebruiker over het dataverkeer heen gaat mag Mihosnet.com deze website blokkeren tot de nieuwe maand.
2. De prijs per extra GB bedraagt ¤2,-. (1GB = 1024MB)
Dataverkeer
Vooraf inkopen is goedkoper dan achteraf inkopen. Vooraf inkopen kost 0,75 per GB. Achteraf kost 2,00 per GB. Klanten ontvangen altijd een email van ons als het datalimiet wordt overschreden, geen overwachte rekeningen dus.
Locatie van servers
Onze servers staan in Nederland, om precies te zijn in Telecity2 te Amsterdam. Servers die nog in USA staan worden stuk voor stuk verhuisd naar Nederland. Voor mensen die een test IP willen om de ping te testen: 62.212.87.119
Nu is mijn vraag welke ik van de bovenstaande pakketten het beste kan nemen?
Wat ik zoek is het volgende
quote:Dit zoek ik omdat ik meerdere websites wil gaan hosten dmv subdomeinen etc..
Server gegevens.
Platform : Liefst Linux maar Windows en Cobalt is ook goed.
Webserver : Apache (anders niet!)
Webruimte : Minimaal 250mb
Webtraffic : Minimaal 50 GB p/m
Vast IP : Ja! (minimaal 1)
Server loc. : NederlandOpties.
* SSH
* Anonymous FTP
* FTP toegang
* Subdomein
* Virusscan op server
* 18+ materiaal toegestaan
* Password beveiligde directory
* SMS-diensten (is wel handig maar is geen pré)
* Aantal e-mailboxen Onbeperkt
* Aliassen per mailbox Onbeperkt
* Ruimte per mailbox Fair Use PolicyBeheer.
* StatistiekenScripttalen.
* ASP
* PHPDatabases.
* Mysql
- Minimaal 5 databasesHelpdesk.
* Telefonisch bereikbaar
Ik heb max ¤ 50 pleuro's per maand er voor over; liefst veel minder maar voor goede hosting (of colocated of whatever) moet je ook betalen he
[Dit bericht is gewijzigd door Chandler op 25-01-2004 01:59]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |