In het huis doet Breuls zijn administratie, drinkt pluisje eeuwig ranja en is het heerlijk wonen. Net als in de prachtige zonovergoten tuin, waar pluisjes ranjazwembad ligt.
Dit vredige leventje wordt zelden verstoord, hooguit door wat rondvliegende sterretjes, maar die zijn alleen maar leuk
* spookvrouw is helemaal weg van de grote lavendelstruik die voor het huis staat
Je bent altijd welkom spookvrouw. De deur staat altijd open (al zal dat niet eens nodig zijn ).
Je maakt een oude spookvrouw hier erg blij mee.
Dus je vindt het echt niet erg dat ik in mijn schommelstoeltje bij de lavendelstruik ga zitten?
* spookvrouw kan er zo van genieten
Wil je wat ranja? D'r staat hier nog aardig wat in de koelkast
Je hebt vast ook wel ijsklontjes en een rietje
* Breuls komt met een dienblaadje met daarop een kan ranja, 2 glazen met daarin een parasolletje, een bakje ijsklontjes en een paar rietjes
asje
Hmmmmmmm........
Ligt Pluisje te slapen, ze is zo rustig
*slurp*
Lekker zeg.
gelukkig is d'r een hele voorraad
Jij ook Breuls?
* spookvrouw voelt zich hier wel thuis
Dit is een prachtig luxe huis met ranjazwembad..
..en een lavendelstruik!
Wat wil je nog meer....?
* spookvrouw doet even haar oogjes dicht
* spookvrouw heeft een beetje een deja-vu gevoel, maar vraagt zich nog steeds af hoe dan nou kan ?
spookvrouw slaapt geloof ik..
* Breuls gaat naar binnen, en komt even later terug met een deken
Zoo, krijgt ze het tenminste niet koud
* spookvrouw schurkt nog eventjes lekker in de stoel en legt haar voeten wat hoger en suddert zachtjes weg
Ik moet morgen vroeg weer op...
* Breuls zet de ranja terug in de koelkast, ruimt de glazen op en gaat richting z'n bedje
Trusten hoor
Zo, lekker glaasje ranja, boterhammetjes met ranja-pasta en een ranja-koekje als extraatje
Dus niet zeuren.
Heb je ook nog zoiets als een leuke late snack?
* spookvrouw gaat gauw in haar schommelstoeltje bij de lavendelstruik zitten
* spookvrouw steekt nog even haar tenen in het warme zand, eet nog wat lekkers en slurpt van haar ranja
Als dit op is, ga ik lekker slapen Pluisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |