quote:En dat moet ik nogal vaak dankzij counter-strike / warcraft 3
Op dinsdag 25 november 2003 13:53 schreef N1nj4 het volgende:
Gewoon hartstikke leuk voor naast je pc als je ff stoom moet afblazen oid.
quote:Ik weenie, maar de multiplayer-ervaring is vele malen leuker....
Op dinsdag 25 november 2003 13:51 schreef Dr_Murko het volgende:
Iemand die alleen een PC en navenante games in gewend, moet je geen Cube laten kopen. De teleurstelling (verwachtingen die zijn gerezen) zal groot zijn. Het enige wat in de buurt van een PC achtige game komt (zoals de topicstarter dat heeft omschreven) is Metroid Prime. Het enige probleem is dat Prime geen FPS is, zoals velen beweren, maar een First Person Platformer. Zeker als je een PC gewend bent, zal Prime je extreem tegenvallen... (respawning enemies in elke kamer, veel puzzeltjes, geen eigen set-up for controls, strafen is niet standaard, etc)
quote:Ikke ook als ik een dagje DoD heb gespeeld ga ik ff stoom afblazen door bijv. Timesplitters te spelen op mn mooie kubus
Op dinsdag 25 november 2003 13:54 schreef L3IPO het volgende:[..]
En dat moet ik nogal vaak dankzij counter-strike / warcraft 3
En het mooie is wanneer je van die weekenden hebt dat je met bier en vrienden ff gaat Cuben voor het stappen
[Dit bericht is gewijzigd door N1nj4 op 25-11-2003 13:58]
quote:Dan moet je het zeker doen.
Op dinsdag 25 november 2003 13:53 schreef L3IPO het volgende:[..]
Maar dat wil ik (denk ik) juist. De PC games beginnen me een beetje te vervelen omdat ze allemaal zo hetzelfde zijn IMO. CubeGames zijn heel anders, en maybe erg leuk voor mij
quote:Ik was ook anti-console (heb alleen ooit een commodore64 gehad, maar of dat nou een console is
Op dinsdag 25 november 2003 14:08 schreef gekkebekke het volgende:
de enige conole da ik ooit heb gehad was een atari, ben ook anti console niet kopen dus
quote:Goeie redenatie: omdat JIJ niet van consoles houdt, moet HIJ er geen kopen
Op dinsdag 25 november 2003 14:08 schreef gekkebekke het volgende:
de enige conole da ik ooit heb gehad was een atari, ben ook anti console niet kopen dus
quote:best netjes nog voor een vrouw
Op dinsdag 25 november 2003 14:10 schreef Lexie het volgende:[..]
Goeie redenatie: omdat JIJ niet van consoles houdt, moet HIJ er geen kopen
.
Neem nou maar van mij aan: een gamecube is super - en goedkoop. Het is zeker weten het geld waard als je daar over zit te twijfelen.
Wat houd je eigenlijk tegen? - ervaring loze mensen die met paardekleppen op consoles zitten af te zeiken. Je kan pas echt er over meepraten als je alles in je handjes hebt gehad
(als je nog stufi hebt, elke maand een "gratis" spelletje )
quote:vrouw...
Op dinsdag 25 november 2003 14:14 schreef L3IPO het volgende:[..]
best netjes nog voor een vrouw
Ik zou gewoon lekker voor de GC gaan Je zult er zeker geen spijt van krijgen
quote:Tenzij je dat moet gebruiken om je school te betalen
Op dinsdag 25 november 2003 14:15 schreef N1nj4 het volgende:
(als je nog stufi hebt, elke maand een "gratis" spelletje)
ik wil niet ongeemancipeerd over komen hoor, maar luister nooit naar vrouwen wanneer het op gamen ect. aankomt
quote:En terecht natuurlijk
Op dinsdag 25 november 2003 14:32 schreef N1nj4 het volgende:
* verslikt zich *ik wil niet ongeemancipeerd over komen hoor, maar luister nooit naar vrouwen wanneer het op gamen ect. aankomt
quote:En dat naast het kaartlezen
Op dinsdag 25 november 2003 14:32 schreef N1nj4 het volgende:
* verslikt zich *ik wil niet ongeemancipeerd over komen hoor, maar luister nooit naar vrouwen wanneer het op gamen ect. aankomt
Gamecube ¤ 79,-
GBA SP Black ¤ 119,-
Playstation 2 ¤ 169,-
Xbox ¤ 149,-
Dus sla uw slag!!
quote:..waar?
Op woensdag 26 november 2003 22:38 schreef jpg97 het volgende:
Heb je er nu 1 gekocht?
Morgen zijn de volgende consoles in de aanbieding:Gamecube ¤ 79,-
GBA SP Black ¤ 119,-
Playstation 2 ¤ 169,-
Xbox ¤ 149,-Dus sla uw slag!!