maarja, verder moet je deze opmerking maar als niet gemaakt beschouwen, klinkt nogal oudbollig
quote:Battlefield vond ik nix
Op woensdag 19 november 2003 16:56 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Vervolg op Battlefield 1942 wellicht? (Vietnam)
quote:Daar ben ik ook bang voor, dat ik er te oud voor wordt. Maar dat wil ik helemaal niet, als ik terugdenk aan de goeie ouwe game tijd
Op woensdag 19 november 2003 16:56 schreef Joachim het volgende:
Misschien ligt het niet zozeer aan de games maar meer aan het feit dat je ook weer een jaar ouder wordt en er simpel weg minder spellen zijn die je aanspreken. En of dat nou op de GC ook zo is...maarja, verder moet je deze opmerking maar als niet gemaakt beschouwen, klinkt nogal oudbollig
quote:Zoals ik al zei kan ik veel goeie games lenen
Op woensdag 19 november 2003 16:56 schreef TBC_Mysterio het volgende:[..]
Op de Cube kost een nieuw spelletje meer dan op de PC. Dus wat dat betreft kan je hem beter niet kopen.
Hij kost nu maar 66 euri!
quote:
Op woensdag 19 november 2003 16:55 schreef Michellus het volgende:
Ja, ik klikte gewoon op de FP op dit topic.. zie ik opeens dat jij hem geopend hebtMara Cube is wel een leuke toevoeging.. Beetje gamen in je bed is erg vermakelijk! 88 Euro, kom op joh..Mario Kart is leuk met 2, maar nog veel heiliger met 4 (of 8)
ga je ook een topic openen of je wel of niet een nieuwe tandenborstel moet aanschaffen?
quote:66 euro? Waar?
Op woensdag 19 november 2003 16:58 schreef jpg97 het volgende:
Wel kopenHij kost nu maar 66 euri!
quote:Wie weet, iig eerst even de search openen.
Op woensdag 19 november 2003 16:59 schreef -NeukFout- het volgende:
gewoon kopen en zeik nietga je ook een topic openen of je wel of niet een nieuwe tandenborstel moet aanschaffen?
quote:Geen Xdoos, duurder dan cuub en ik moet de spellen zelf ervoor kopen.
Op woensdag 19 november 2003 16:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Koop de gamecube niet, koop een XBOX
ik heb colonisation , civilisation, red alert 1 e.d er weer opgegooid... hoe bruut!
quote:Ik heb ook dat geprobeerd. Topgames van vroegah, imho Dungeon Keeper, StarCraft, Age of Empires 2 etc, maar ook die bleken mij niet mee te kunnen boeien
Op woensdag 19 november 2003 17:02 schreef TheSeeker_NL het volgende:
download wat oude games van vroegah !ik heb colonisation , civilisation, red alert 1 e.d er weer opgegooid... hoe bruut!
BTW Trouwens komen veel vette games voor de cube binnenkort. Kheb er zelf ook een. MAare niet kopen he! kom op je kan het!
Gewoon kopen, zo duur issie niet...
Binnenkort weer Rogue wars, XIII, Final Fantasy Chronicles, Prince of Persia - Sands of time, Mario Party 5, Beyond Good & Evil, 1080o Avalanche. Ik bedoel genoeg keuze weer hoor...
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 19-11-2003 19:33]
De games zijn allemaal veel te easy, en die controllers zijn en blijven veel te groot en te kleurlijk. Geef mij de NES en de SNES maar met platte controllers zonder knoppen boven en onderop.
Ik wacht wel weer op de nieuwe Nintendo die gaat komen in 2005, schijnt weer heel wat anders te zijn
edit
ff post verandert, leuk wel een Baukel post
/edit
quote:Bij NEDGAME ( punt.nl ).
Op woensdag 19 november 2003 16:59 schreef L3IPO het volgende:[..]
66 euro? Waar?
quote:
Op donderdag 20 november 2003 10:48 schreef L3IPO het volgende:
Volgens de voting wordt het geen gamecube vandaag.
quote:Lees het topic daar en je komt erachter
Op donderdag 20 november 2003 10:58 schreef post-it het volgende:[..]
why? heb je zelf geen mening?
quote:Maar dan moet ik er 3 games bij kopen en ben ik nog veel meer geld kwijt
ik zag staan dat ie nog maar 66 is dan kan je het kopen en als het je niet bevalt kun je ook nog naar V&A
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |