quote:Foto!!!
Op woensdag 19 november 2003 16:29 schreef Goodluck het volgende:
Herken je dat ?
Woon je in een normaal rijtjeshuis. Heb je een overenthousiast (burgertrutten)echtpaar naast je wonen die heel erg trots zijn op hun stratemakerspaleisje en dat kostte wat kost willen uitdragen.Men schaft bijvoorbeeld hogedrukreinigers aan om de miniscule oprit schoon te spuiten. Een bladblazer om 3 blaadjes weg te "blowen". En ze lopen de hele dag aan hun "paleisje" te klussen, timmeren en boren omdat ze die keuken of badkamer toch echt zelf moeten aanleggen waardoor jij 3 maanden in de tyfusherrie zit!
Last but not least geven ze het stulpje dan ook nog een naam in de trand van "huize welgeluk".
![]()
![]()
quote:Euhm,.
Op vrijdag 21 november 2003 13:26 schreef BAZZA het volgende:
Nee dat ken ik niet, meestal negeer ik het gewone volk en beperk ik mijzelf tot de hogere sociale klassen alhoewel mijn schoonmaakster wel van burgerlijke komaf is en ik daar dus ook de grootste moeite mee heb.
Het is toch een ander slag wezens he.
Als mijn buren in een rijtjeshuis wonen en ik ben de buurman.........
quote:Mijn medeleving heb je, wie voor een dubbeltje geboren is daar niet altijd een kwartje van maken.
Op vrijdag 21 november 2003 13:35 schreef Goodluck het volgende:
Euhm,.Als mijn buren in een rijtjeshuis wonen en ik ben de buurman.........
quote:Dank!
Op vrijdag 21 november 2003 13:41 schreef BAZZA het volgende:[..]
Mijn medeleving heb je, wie voor een dubbeltje geboren is daar niet altijd een kwartje van maken.
![]()
Ik maak er tenminste geen kwartje van!
quote:Ik zit je ook maar te gallen hoor
Op vrijdag 21 november 2003 13:42 schreef Goodluck het volgende:
Dank!Ik maak er tenminste geen kwartje van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |