abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14760550
It is 5AM
and you are listeningggggggg....
to Los Angeles.....

Erg goede band wel, heb drie cd's van ze, maar ik vraag me af: bestaan ze nog wel? Wie kent de band ook?

woensdag 19 november 2003 @ 15:49:09 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_14760690
Fucking leuke muziek jah
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_14760760
Ik vind Ruby Vroom een heerlijke CD, maar ben ze daarna uit het oog verloren. El Oso heette de volgende toch? Die ken ik dus niet.
Mijn toenmalige vriendje werd altijd erg zenuwachtig van hun muziek, daar kan ik me op zich wel iets bij voorstellen. Toch vind ik het een aardig bandje: leuke teksten, okaye muziek.
pi_14760844
Mja de laatste cd was El Oso, ik vind het echt okaye muziek idd met die contrabas en ritmes enz enz enz. Ik ben nog naar een concert van de geweest, maar toen moest ik eerder weg omdat ik anders niet meer in zwolle kwam heb ik nu nog spijt van, terwijl het misschien al 4 jaar geleden is...

Ik heb er ook nooit meer wat over gehoord...

pi_14777801
Oh, en ik meen ergens gelezen te hebben dat ze niet meer bestaan, en dat M. Doughty nu met anderen artistieke dingen (weet niet eens of het muziek is) doet

[edit]AMG zegt: "Soul Coughing decided to call it quits in March of 2000, with M. Doughty pursuing a solo career. DiGliAntoni has a band called Horse Tricks and does film scores, and Steinberg and Gabay continue working together as a drums and bass duo called UV Ray."

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')