quote:Damn dat zal me een beste familie zijn. Maar wel leuk als de hele familie een beetje muzikaal is aangelegd.
Op woensdag 19 november 2003 13:52 schreef marchien het volgende:
In onze familie een erg veel gebruikte combinatie. En dan met zang erbij! klinkt best leuk!
Wij hebben dan 1 broer achter de piano, 1 broer op een spaanse gitaar en ik op een western, evenals mn zus
de overige broers zingen dan allemaal vreemde 2e 3e 4e 5e en 6e stemmen!
quote:ja, best wel veel familie: 5 broers en 1 zus. Allemaal kunnen ze wel zingen en gitaar (en/of piano) spelen.
Op woensdag 19 november 2003 14:00 schreef Boris_Boef het volgende:[..]
Damn dat zal me een beste familie zijn. Maar wel leuk als de hele familie een beetje muzikaal is aangelegd.
quote:Coldplay
Op woensdag 19 november 2003 13:58 schreef headshrinker het volgende:
Kan prima, kijk maar naar Coldplay, Ryan Adams, The Beatles enz.
quote:Je slaat gewoon niet hard genoeg
Op woensdag 19 november 2003 14:07 schreef Zander het volgende:
Voor thuis is het goed te doen, vind ik: piano + akoestische gitaar of piano + cleane electrische gitaar klinkt altijd wel mooi. In de oefenruimte heb ik wel vaak problemen om met mijn toetsen boven al het gitaargeweld uit te komen (mede dankzij gitaristen die niet van hun volumeknop af kunnen blijven).
maar bij jou zijn het dus ook de gitaristen die altijd te hard willen
quote:De piano hoeft helemaal niet te overheersen, je kan toch gewoon zacht spelen of demp pedaal erop zetten..
Op woensdag 19 november 2003 13:48 schreef kkknurft het volgende:
Gaat dat nou goed samen? Of hoor je dan die gitaar bijna niet?
Je kan wel versterkers gebruiken enzo...maar past dat nou bij elkaar?
quote:Coldplay
Op woensdag 19 november 2003 14:05 schreef Citax het volgende:[..]
Coldplay
Jazz is er natuurlijk een goed voorbeeld van.
quote:Heeft jullie familie toevallig 'Kelly' als achtenaam? just asking!
Op woensdag 19 november 2003 13:52 schreef marchien het volgende:
In onze familie een erg veel gebruikte combinatie. En dan met zang erbij! klinkt best leuk!
Wij hebben dan 1 broer achter de piano, 1 broer op een spaanse gitaar en ik op een western, evenals mn zus
de overige broers zingen dan allemaal vreemde 2e 3e 4e 5e en 6e stemmen!
Nu ff ontopic:
Piano met elektrische gitaar gaat ook ontzettend goed, luister maar bijvoorbeeld naar HIM of de Dire Straits klinkt perfect.
Ook Guns en roses natuurlijk! (november rain)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |