abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14754761
ik weet het het is heel fout om te kijken vooral als man, ma zijndear het viel me gisteren op dat ik Weak And Powerless van A Perfect Circle hoorde in de achtergrond in Cafe de Koning.
pi_14754787
OKe. Leuk. En nu?
pi_14754988
Wat mij meer opvalt in GTST is onderstaande.....

Verder: GTST Rox!

pi_14755386
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:50 schreef calvobbes het volgende:
OKe. Leuk. En nu?
dat vind je dus niet gek ?
pi_14755538
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:08 schreef cleany het volgende:

dat vind je dus niet gek ?

Nee.

Ze moeten toch wat "draaien" daar. Gewoon een regisseur die toevallig dat nummer bij zich had ofzo. Niks bijzonders lijkt me. Denk niet dat ze daar veel waarde aan hechten.

pi_14756573
Ook draaien ze vaak op de achtergrond top10 nummers, althans ten tijde van de opname! Zo kan je dus ong. raden wanneer het is opgenomen.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_14756623
Laatst draaide ze ook in de Koning een nummer van die vriendin van Winston en WInston was helemaal aan het meezingen..... is al weer voor de grottenverhalen gedoe
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_14756642
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:43 schreef Gitarist het volgende:
Ook draaien ze vaak op de achtergrond top10 nummers, althans ten tijde van de opname! Zo kan je dus ong. raden wanneer het is opgenomen.
[ muggeziftmodus ]

De muziek word nooit tijdens de opname afgespeeld.

Als ze dan stukjes tekst of andere dingen eruithalen hebben ze een probleem dat er een gat in de muziek zit. Dus Muziek word altijd pas tijdens de montage gedaan.

Dus als er ergens mensen staan te dansen dan is dat meestal gewoon wat bewegen en zeker niet op de maat

Maar dat zal dan ook Top10 muziek zijn geweest.

pi_14759628
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

[ muggeziftmodus ]

De muziek word nooit tijdens de opname afgespeeld.

Als ze dan stukjes tekst of andere dingen eruithalen hebben ze een probleem dat er een gat in de muziek zit. Dus Muziek word altijd pas tijdens de montage gedaan.

Dus als er ergens mensen staan te dansen dan is dat meestal gewoon wat bewegen en zeker niet op de maat

Maar dat zal dan ook Top10 muziek zijn geweest.

Weer wat geleerd... nou ja dan kan je er in ieder geval uit afleiden wanneer de montage is geweest.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  woensdag 19 november 2003 @ 17:51:33 #10
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_14764495
Had hier ook wel gekund: A perfect circle

Discussie over de montagetechnieken van GTST kan wel in FTR.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')