abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2003 @ 12:16:19 #1
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14753710
niet met search gevonden dus bij deze:

Pas geleden begon "that i'll be unplugged" in de 013, de akoestische tour van Krezip. krezip akoestisch? normaal verwacht je van krezip redelijk beukende rockmuziek afgewisseld met muzikale ballads, maar een akoestische tour door een aantal theaters en schouwburgen in nederland klinkt toch raar.

Gistere ben ik met een groep vrienden in Heerlen naar hun tweede akoestische concert gegaan.

Het begon met een voorprogramma van een bandje, waarvan de muziesmaak eentonig was en ergens tussen travis, the verve, oasis en the beatles lag. Ze waren wel goed en speelden met veel enthousiasme maar het ontbrak aan afwisseling.

dat maakte niet uit want rond een uur of negen kwamen de leden van krezip het podium op! de drie vrouwelijke groepsleden (jacqueline, annelies en anne) gingen op her randje van het podium zitten, waamee al in het begin de toon werd gezet om de intimiteit in de zaal te maken! en da is ze gelukt..

het concert was een afwisseling van oude nummers (standing in her sun, all unsaid) en gloednieuwe liedjes die op de nieuwe cd komen. Hoewel je zag dat Krezip soms moeite had om zich in te houden bij de meer rocky nummers, die voor dit concert omgetoverd waren tot zwoele jazzy tracks, hadden ze zichtbaar veel plezier bij het spelen. vooral jacqueline, toch wel het boegbeeld van de groep, slingerde tussen de numemrs, en ook tijdens de nummers, een aantal grappen de zaal in, waardoor het publiek en ook de band los kwam!

De sfeer rondom de nummers was super: de ballads klonken door de stem van Jacqueline suepr en kippenvelopwekkend en de rocky nummers deden de mensen alsnog van de stoelen opkomen, ook al was dat niet de bedoeling. Grote verrassing waren that i'll be me en all unsaid. de eerste was tot een jazznummer verworden, waarbij alle bandleden vocaal hun kleine inbreng hadden. Ook de aparte microfoon die jacqeline tot haar beschikking had, maakte het nummer helemaal top. All unsaid, normaal een flink rocknummer, werd omgetoverd in een zwoele jamsessie met hier en daar wat caribische invloeden, waarbij jacqueline het aandurfde om semisexy mee te dansen.

twee en een half uur later kwamen we de zaal uit: HET WAS TOP!

nog meer mensen die hun unplugged concert gezien hebben of nog gaan bewonderen?? en wat is daar jullie mening over?

put
your
clothes
on!
pi_14754215
Ik heb in 2000 en 2001 Krezip een keer of elf live gezien. Als ik het zo lees, zijn ze live errug goed gebleven

Heb die unplugged dvd ook. Errug gaaf (geluid én beeld)

woensdag 19 november 2003 @ 12:36:40 #3
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14754364
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb in 2000 en 2001 Krezip een keer of elf live gezien. Als ik het zo lees, zijn ze live errug goed gebleven

Heb die unplugged dvd ook. Errug gaaf (geluid én beeld)

ja die ga ik dus ook aanschaffen!!! maar krezip unplugged is wat anders dan krezip normaal .
put
your
clothes
on!
pi_14755116
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:36 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ja die ga ik dus ook aanschaffen!!! maar krezip unplugged is wat anders dan krezip normaal .

I know
Ik heb met name Krezip 'normaal' gezien (Haarlem, Gent, Leuven, Tilburg enz. )
  woensdag 19 november 2003 @ 13:25:50 #5
63816 BID112
Schopt Kont...
pi_14756003
Ik was er 18 nov in heerlen en ik moest zeggen ze waren

ja wat kan ik er nog meer over zeggen...

</BID112>
pi_14756194
wat grappig...dan zijn we mekaar gister onbewust tegengekomen....ik was er namelijk ook!

Je hebt gelijk inderdaad....het voorprogramma was leuk, maar niet erg afwisselend....ik heb meer van de gitaar genoten, dan van het geheel denk ik....

Waar zat je? Ik zat linksachterin de zaal....

Krezip was verder erg leuk....erg goed optreden, met wel de nodige afwisseling....kheb verder weinig toe te voegen aan jouw omschrijving van de avond....zo heb ik het ook ervaren!

quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:16 schreef Jerruh het volgende:
niet met search gevonden dus bij deze:

Pas geleden begon "that i'll be unplugged" in de 013, de akoestische tour van Krezip. krezip akoestisch? normaal verwacht je van krezip redelijk beukende rockmuziek afgewisseld met muzikale ballads, maar een akoestische tour door een aantal theaters en schouwburgen in nederland klinkt toch raar.

Gistere ben ik met een groep vrienden in Heerlen naar hun tweede akoestische concert gegaan.

Het begon met een voorprogramma van een bandje, waarvan de muziesmaak eentonig was en ergens tussen travis, the verve, oasis en the beatles lag. Ze waren wel goed en speelden met veel enthousiasme maar het ontbrak aan afwisseling.

dat maakte niet uit want rond een uur of negen kwamen de leden van krezip het podium op! de drie vrouwelijke groepsleden (jacqueline, annelies en anne) gingen op her randje van het podium zitten, waamee al in het begin de toon werd gezet om de intimiteit in de zaal te maken! en da is ze gelukt..

het concert was een afwisseling van oude nummers (standing in her sun, all unsaid) en gloednieuwe liedjes die op de nieuwe cd komen. Hoewel je zag dat Krezip soms moeite had om zich in te houden bij de meer rocky nummers, die voor dit concert omgetoverd waren tot zwoele jazzy tracks, hadden ze zichtbaar veel plezier bij het spelen. vooral jacqueline, toch wel het boegbeeld van de groep, slingerde tussen de numemrs, en ook tijdens de nummers, een aantal grappen de zaal in, waardoor het publiek en ook de band los kwam!

De sfeer rondom de nummers was super: de ballads klonken door de stem van Jacqueline suepr en kippenvelopwekkend en de rocky nummers deden de mensen alsnog van de stoelen opkomen, ook al was dat niet de bedoeling. Grote verrassing waren that i'll be me en all unsaid. de eerste was tot een jazznummer verworden, waarbij alle bandleden vocaal hun kleine inbreng hadden. Ook de aparte microfoon die jacqeline tot haar beschikking had, maakte het nummer helemaal top. All unsaid, normaal een flink rocknummer, werd omgetoverd in een zwoele jamsessie met hier en daar wat caribische invloeden, waarbij jacqueline het aandurfde om semisexy mee te dansen.

twee en een half uur later kwamen we de zaal uit: HET WAS TOP!

nog meer mensen die hun unplugged concert gezien hebben of nog gaan bewonderen?? en wat is daar jullie mening over?

Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een minder doel
  woensdag 19 november 2003 @ 13:52:48 #7
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14756911
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:31 schreef eXplorion het volgende:
wat grappig...dan zijn we mekaar gister onbewust tegengekomen....ik was er namelijk ook!

Je hebt gelijk inderdaad....het voorprogramma was leuk, maar niet erg afwisselend....ik heb meer van de gitaar genoten, dan van het geheel denk ik....

Waar zat je? Ik zat linksachterin de zaal....

Krezip was verder erg leuk....erg goed optreden, met wel de nodige afwisseling....kheb verder weinig toe te voegen aan jouw omschrijving van de avond....zo heb ik het ook ervaren!
[..]

ik zat ergens op rij elf, rechts voor . was jij die gillende vent? ("aaahw")
put
your
clothes
on!
pi_14758696
hahahah....nee hoor....ik heb me netjes gedragen

was je daar met Scandalous?

quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:52 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik zat ergens op rij elf, rechts voor . was jij die gillende vent? ("aaahw")

pi_14761176
Eindelijk een eigen tour topic over deze super tour van krezip!
Ik volg krezip nu al een jaar of 5, en het echte krezip gevoel was bij de vorige tour voor mij ff ver te vinden, maar nu...damn ze zijn weer helemaal terug, het echte krezip gevoel is ook weer terug bij mij, 013 is een grote zaal, maar ze kregen het voor elkaar er een geweldige rustige intieme sfeer te maken. Vond het super, leuk die oude nummers die soms weer totaaal veranderd waren, en prachtige nieuwe nummers die ik nog nooit gehoord had, mooie covers, en een van de geniet momenten was het al erg oude nummer I agree die ze eindelijk weer een keer speelde.
Jacq was in vorm en zorgde voor leuke grapjes en ging goed met het publiek om!
Na het concert kwamen ze zoals altijd weer even de zaal in, nog erg leuk gepraat met ze, en ook al zaten er veel foutjes in, ze vonden het een erg leuk, grappig, concert om te doen!
Baal nu enorm dat dit mijn enige concert was van deze tour, ga toch nog even proberen kaartje voor Amsterdam te strikken, en als ik jullie was zou ik dat ook zeker doen, of voor een van de andere concerten deze tour, want wow..wat waren ze goed!
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  woensdag 19 november 2003 @ 16:17:17 #10
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_14761666
ik heb de DVD ook gezien....en die zag er wel heel goed uit! genieten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_14761752
Goed om te lezen dat het een goed concert is, ik moet nog namelijk...

4 december in het Arsenaal in Vlissingen...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 19 november 2003 @ 17:07:35 #12
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14763317
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:44 schreef eXplorion het volgende:

[..]

haha nee ik was met me vriend en een groep andere vrienden en vriendinnen .

I agree was idd een topnummer, evenals fine (love love lovesong . ) maar all unsaid en that i'll be me blijven me echt bij, bwoahbwoah bwoah bwoahwoah .

put
your
clothes
on!
pi_14763617
jaaj....ze hebben me wat afgepabwaohed he

wat is je volgend concert je jouw agenda??

Kga volgend jaar naar Bert Visscher

Maar je kent Scandalous toch wel he of zit ik er nu helemaal naast?

quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:07 schreef Jerruh het volgende:

[..]

I agree was idd een topnummer, evenals fine (love love lovesong . ) maar all unsaid en that i'll be me blijven me echt bij, bwoahbwoah bwoah bwoahwoah .

pi_14768453
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:07 schreef Jerruh het volgende:

[..]

haha inderdaad, toen de hele band dat trompetgeluid na moest doen, geweldig gewoon!
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  donderdag 20 november 2003 @ 15:04:28 #15
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14789825
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:17 schreef eXplorion het volgende:
jaaj....ze hebben me wat afgepabwaohed he

wat is je volgend concert je jouw agenda??

Kga volgend jaar naar Bert Visscher

Maar je kent Scandalous toch wel he of zit ik er nu helemaal naast?
[..]

tuurlijk ken ik haar haha, hoezo? .

mijn volgende "concert" wordt innercity, en de enige mensen van wie ik echt nog een concert wil zien is krezip, alanis morissette, tori amos of the sugababes .

ik vond het ook heeeel tof dat thomas niet die trompet nadeed maar dat op de basgitaar deed! .

put
your
clothes
on!
pi_14789935
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:16 schreef Jerruh het volgende:
Ook geweest! Was top! Alleen dat voorprogramma had van mij niet gehoeven.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 20 november 2003 @ 15:09:08 #17
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14789960
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:08 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ook geweest! Was top! Alleen dat voorprogramma had van mij niet gehoeven.

mjwa, op zich wel lachen, dan kom je wel beetje in de sfeer alvast! alleen ze waren errug eentonig..

ben je in heerlen geweest of gisteren in deventer?

put
your
clothes
on!
pi_14789991
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:09 schreef Jerruh het volgende:
ben je in heerlen geweest of gisteren in deventer?
Heerlen.
  donderdag 20 november 2003 @ 15:17:25 #19
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14790206
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:10 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heerlen.

waar zat je ergens in de zaal trouwens? was je een van die irritante mensen in dat dooie hoekje? of die vent die de hele tijd "aaawh" schreeuwde? .
put
your
clothes
on!
pi_14790246
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:17 schreef Jerruh het volgende:
waar zat je ergens in de zaal trouwens? was je een van die irritante mensen in dat dooie hoekje? of die vent die de hele tijd "aaawh" schreeuwde? .
ik zat ergens rechtsvoor, in een van die dooie hoekjes!

Mijn vriendin is into Krezip, ik was aanhang al vond ik het wel een erg goed concert!

donderdag 20 november 2003 @ 15:20:01 #21
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14790285
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:18 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

ik zat ergens rechtsvoor, in een van die dooie hoekjes!

Mijn vriendin is into Krezip, ik was aanhang al vond ik het wel een erg goed concert!

ow ik zat daar ook ergens! ik volg ze eigenlijk al sinds hun tweede demo album! maar dit concert was anders dan ik eerst van hen had gezien! .

zat jij echt helemaal vooraan bij die giechelende peoples? .

put
your
clothes
on!
pi_14790408
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:20 schreef Jerruh het volgende:
zat jij echt helemaal vooraan bij die giechelende peoples? .
Nee, dat gelukkig niet!

Er was wel een hoog breezah-gehalte in die zaal.

donderdag 20 november 2003 @ 15:28:20 #23
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14790545
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:24 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nee, dat gelukkig niet!

Er was wel een hoog breezah-gehalte in die zaal.

ja... ach ik heb er nie op gelet, k heb gewoon mee geheadbanged op standing in her sun enzo .
put
your
clothes
on!
pi_14790581
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:28 schreef Jerruh het volgende:
ja... ach ik heb er nie op gelet, k heb gewoon mee geheadbanged op standing in her sun enzo .
Ik ben op het einde wel gaan staan!

Maar was een erg goed concert. Ik heb ze een paar jaar geleden in de Melkweg gezien en het concert in Heerlen was toch stukken beter, veel afwisselender.

Wat is die jacqueline trouwens eng dun geworden, en die zus van haar is juist wat dikker geworden.

donderdag 20 november 2003 @ 15:32:29 #25
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14790642
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:30 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ben op het einde wel gaan staan!

Maar was een erg goed concert. Ik heb ze een paar jaar geleden in de Melkweg gezien en het concert in Heerlen was toch stukken beter, veel afwisselender.

Wat is die jacqueline trouwens eng dun geworden, en die zus van haar is juist wat dikker geworden.

haha ze probeerde zelfs sexy te doen . die zus van haar, met da cleopatrakapsel, is idd wa dikker geworden .

trouwens: dat zusje van haar zong redelijk krampachtig, da zag je int begin toen ze op het randje van het podium zaten heel goed..

put
your
clothes
on!
pi_14790684
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:44 schreef eXplorion het volgende:

Eww nee Krezip bah
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_14790968
voor een vriend ga je toch wel mee of niet?
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:33 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Eww nee Krezip bah

pi_14792544
Super!
Wat heeft die meid een dijk van een stem zeg.... schitterende ballads.... heb dan ook gister twee kaartjes en de dvd cadeau gedaan aan het vrouwtje, dus ik ben er binnenkort ook bij, en als ik het verslag van de ts zo lees, wordt het een leuk avondje muziek luisteren
  vrijdag 21 november 2003 @ 00:43:21 #29
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_14805743
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:04 schreef Jerruh het volgende:
ik vond het ook heeeel tof dat thomas niet die trompet nadeed maar dat op de basgitaar deed! .
Ik denk dat Thomas gewoon op z'n Garrison speelde en toch een beetje meekrijste, Joost speelt bas (nog steeds z'n met stickers beplakte Fender, terwijl voor deze tour een Dingwall zo ontzettend mooi zou klinken.. jammer, jammer, jammer ).

Joost wil je ook echt niet horen zingen volgens mij..

Ik was dus ook in 013 en ben ook in Vredenburg te vinden binnenkort
Oh en het is That'll Be Unplugged

pi_14961508
Net terug uit Utrecht, ook het concert in Vredenburg was geweldig
pi_15165381
Het was goed....
Alleen veel te kort..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 6 december 2003 @ 18:31:45 #32
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_15203601
Sinterklaas heeft mij de DVD geschonken!!
Erg mooi ...
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')