quote:Goh
Op woensdag 19 november 2003 14:26 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
hij kon ook even naar mijn profiel gesurfd zijn..
quote:ja he! goh!
Op woensdag 19 november 2003 14:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Goh
quote:Ik heb het... alleen niet geinstalleerd, ga straks over naar OpenOffice, zal wel moeten met linux enzo...
Op woensdag 19 november 2003 14:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Goed werkt?!
Het hele f*cking Word gebeuren is een product dat ze alleen maar kwijt kunnen raken door de monopoliepositie van Microsoft. WordPerfect zit veel beter in elkaar en is logischer duidelijker en een stuk minder arrogant. Alleen dat raakt men aan de straatstenen nog niet kwijt!
maar word blijft wel een redelijk product, beetje buggy maar goed
quote:Word is brak, héél brak. Zeker als je er iets meer mee wilt dan het standaard tekstje wat je erin typt.
Op woensdag 19 november 2003 14:32 schreef NerdoNielso het volgende:maar word blijft wel een redelijk product, beetje buggy maar goed
quote:hoi
Op woensdag 19 november 2003 14:21 schreef LeCock het volgende:[..]
Suzanne?! Schagen??
waarom jij niet vertellen jij bent
* psst, wie kloontje zijn van jou?
quote:Het is een kloon van deze of gene, maar geen idee wat ie hier zoekt.
Op woensdag 19 november 2003 14:33 schreef SuUz2ko het volgende:
oh jah! fransmaar wie is die gast nou.. kees doe jij eens wat research
quote:misschien weer zo'n geheime aanbidder
Op woensdag 19 november 2003 14:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Het is een kloon van deze of gene, maar geen idee wat ie hier zoekt.
quote:dat is echt crap Ceesch, je moet alleen instellen dat hij het elke minuut gaat saven, dan is het best te doen
Op woensdag 19 november 2003 14:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Word is brak, héél brak. Zeker als je er iets meer mee wilt dan het standaard tekstje wat je erin typt.
ben ik nu microsoft aan het verdedigen
kees, hoe durf je
psst ikke misschien piet gaan worden
[Dit bericht is gewijzigd door NerdoNielso op 19-11-2003 14:36]
quote:misschien is dat wel... hoe heette die gast nou op die kaart?
Op woensdag 19 november 2003 14:35 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
misschien weer zo'n geheime aanbidder
quote:ja precies, Johan!
Op woensdag 19 november 2003 14:36 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
misschien is dat wel... hoe heette die gast nou op die kaart?
quote:ik ga mezelf quoten
ja precies, Johan!
quote:dat is een no no !!!!
Op woensdag 19 november 2003 14:37 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
ik ga mezelf quoten
quote:woeiiiiiiiiiii!
Op woensdag 19 november 2003 14:35 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
kees, hoe durf je
[afbeelding]
psst ikke misschien piet gaan worden
quote:i know, no no
Op woensdag 19 november 2003 14:37 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
dat is een no no !!!!
quote:De kans is uh zeer klein, ik bedoel wie wil nou...
misschien is dat wel... hoe heette die gast nou op die kaart?
dat had ik niet moeten typen
quote:- Dat stomme programma doet alles automatisch en gaat raar doen als jij het iets anders wilt dan de standaard.
Op woensdag 19 november 2003 14:35 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
dat is echt crap Ceesch, je moet alleen instellen dat hij het elke minuut gaat saven, dan is het best te doen
ben ik nu microsoft aan het verdedigenkees, hoe durf je }:(
quote:Waarom typ je het dan? Lekker lullig ben je weer.. snik. Er moet toch een gek wezen d8 ik zo..
Op woensdag 19 november 2003 14:39 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
De kans is uh zeer klein, ik bedoel wie wil nou...
dat had ik niet moeten typen
quote:Zelfquoten is narcistisch en arrogant. n0t done dus
Op woensdag 19 november 2003 14:37 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
ik ga mezelf quoten
quote:ja dat weet ik ook wel, daarom zeg ik het zelf nog een keer..
Op woensdag 19 november 2003 14:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Zelfquoten is narcistisch en arrogant. n0t done dus
quote:kees, word zit niet perfect in elkaar (licht uitgedrukt) maar veel mensen kunnen er wel mee werken. Ik ben het er ook niet mee eens dat iedereen word gebruikt en zou ook liever zien dat of StarOffice (heel brak) of WordPerfect (redelijk) of Openoffice meer gebruikt zouden worden.
Op woensdag 19 november 2003 14:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
- Dat stomme programma doet alles automatisch en gaat raar doen als jij het iets anders wilt dan de standaard.
- De omgang met opmaakcodes is ronduit belabberd. Je kan niet kijken wat voor rotzooi aan codes hij er allemaal neerzet. Bovendien laat ie ze gewoon staan. 'Onderwaterkijken' zou al heel veel helpen.
- Het printen van een simpel a5-boekje was tot voor kort erg lastig. Terwijl WordPerfect dat al van WP 5.1 perfect kon.
- Alles wordt vantevoren al ingesteld en sneaky verstopt. De help-functie heb je ook niks aan, as usual bij M$ products.
- etc. etc.
Maar goed, microsoft heeft op het moment een rechtzaakje hier een rechtzaakje daar duzzz het gaat de geode kant op
quote:nou je eisen liggen nogal hoog he
Op woensdag 19 november 2003 14:41 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Waarom typ je het dan? Lekker lullig ben je weer.. snik. Er moet toch een gek wezen d8 ik zo..
oh oh oh, wat vind ik dit toch leuk
quote:Héél licht uitgedrukt ja
Op woensdag 19 november 2003 14:44 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
kees, word zit niet perfect in elkaar (licht uitgedrukt)
quote:Dat zeg ik. Als je er heel standaard mee werkt en weinig eist kan je er op zich mee werken. Maar als je ook maar iets meer wilt. Zelfs inspringen heeft ie al grote moeite mee
maar veel mensen kunnen er wel mee werken.
quote:Alleen de monopolie/marketingpositie van Microsoft heeft tot de slechte positie geleid terwijl het kwalitatief een stuk beter programma is!
Ik ben het er ook niet mee eens dat iedereen word gebruikt en zou ook liever zien dat of StarOffice (heel brak) of WordPerfect (redelijk) (goed) of Openoffice meer gebruikt zouden worden.
quote:en die winnen ze allemaal... Nog nooit gebeurd dat Microsoft ook maar een klein bedrag aan een van de tientallen bedrijven die ze omgebracht hebben heeft moeten betalen.
Maar goed, microsoft heeft op het moment een rechtzaakje hier een rechtzaakje daar duzzz het gaat de geode kant op
quote:Als Microsoft een rechtzaak niet zou kunnen winnen, dan kopen ze óf het bedrijf op, óf schuiven ze het wat geld toe óf huren ze stiekem wat mannekes in.
Op woensdag 19 november 2003 14:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Héél licht uitgedrukt ja
[..]Dat zeg ik. Als je er heel standaard mee werkt en weinig eist kan je er op zich mee werken. Maar als je ook maar iets meer wilt. Zelfs inspringen heeft ie al grote moeite mee
[..]Alleen de monopolie/marketingpositie van Microsoft heeft tot de slechte positie geleid terwijl het kwalitatief een stuk beter programma is!
[..]en die winnen ze allemaal... Nog nooit gebeurd dat Microsoft ook maar een klein bedrag aan een van de tientallen bedrijven die ze omgebracht hebben heeft moeten betalen.
Jaja, monopoly-posities kunnen tot nare dingen leiden
Word zuigt, niets aan te doen, je zult er wel mee moeten leven. Je kunt niet met het, maar ook niet zonder het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |