SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
jij zit te klagen dat een film net zo onrealistisch en onlogisch is als star wars... wat meteen aangeeft dat je er veel verstand van hebt want star wars is nog altijd een sci-fi film en die zijn nou niet bepaalt bedoelt om realistisch te zijn, en dat onlogische wat betreft star wars mag je me ook nog eens uitleggen.. zoiezo the grudge met star wars vergelijken is nogal benoemenswaardig......quote:Op maandag 17 januari 2005 10:46 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen? Dat ze gewoon alle fouten mankementen en puur slechten niet kloppende dingen er in moeten laten zitten?
Beetje domme opmerking nietwaar?![]()
En zo te zien zal ik het orgineel ook maar laten liggen.
Weleens van interpunctie gehoord?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
jij zit te klagen dat een film net zo onrealistisch en onlogisch is als star wars... wat meteen aangeeft dat je er veel verstand van hebt want star wars is nog altijd een sci-fi film en die zijn nou niet bepaalt bedoelt om realistisch te zijn, en dat onlogische wat betreft star wars mag je me ook nog eens uitleggen.. zoiezo the grudge met star wars vergelijken is nogal benoemenswaardig......
Heb je die film wel gezien? SMG noemt het een vrouwelijk handschrift, terwijl ze enorm vertwijfelt kijkt naar de japanse tekens in het eerste deel van de film. Ze bellen aan en wanneer er niet binnen drie seconden iemand voor de deur staat bellen ze gefrustreerd nog een keer aan of gaan rond het huis kijken. Vrijwel nergens worden er lichten aan gedaan of is er ook maar enige vorm van intelligentie te bespeuren betreft het handelen van de hoofdrolspelers, let bijvoorbeeld eens op hoe iedereen de kasten en deuren open maken.quote:maar als jij voor mij nog eens wilt uitleggen wat er dan zoal niet aan klopt en welke fouten er wel allemaal niet in zitten dan maak je mij een gelukkig man. (knap trouwens dat je weet dat het een bar slechte remake is... terwijl je het origineel nog niet eens hebt gezien...)
quote:de film is bijna hetzelfde als de japanse versie met als toevoeging de amerikaanse gezinnen die er in meedoen.(dus als ik jou was zou ik hem lekker links laten liggen) en er wordt wat meer uitgelegd voor mijn gevoel
en voor de mensen die hem wel konden waarderen :de regisseur heeft ook voor de remake van deel 2 getekend.
als je een beetje door het topic had gelezen had je kunnen zien dat ik de film zeer zeker heb gezien aangezien ik een fan ben van het origineel (ik vind alle 4 de japanse delen eigenlijk wel leuk). maar ja zoals je wel aangeeft hou je niet echt van moeite doen.. op de punten waar jij the grudge op neerhaalt kan je 99% van het huidige film aan bod afdoen.. (ach gut de kast gaat niet logisch en realistisch open wat een KUT film!!quote:Op maandag 17 januari 2005 13:12 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Weleens van interpunctie gehoord?![]()
Jij zit te klagen dat als ik iets realistisch wil zien ik het nieuws maar moet gaan kijken, dat noem ik nogal benoemenswaardig. Ga je vaak naar de bios?
Maar goed, het gemeen tussen SW en the grudge is, de niet realistische inhoud. Onlogisch in star wars? Als ik dat moet toelichten moet je het nog even specifiek vermelden, dan doe ik dat wel appart, gezien het nogal eh, veel is.
En het moet sowieso zijn
[..]
Heb je die film wel gezien? SMG noemt het een vrouwelijk handschrift, terwijl ze enorm vertwijfelt kijkt naar de japanse tekens in het eerste deel van de film. Ze bellen aan en wanneer er niet binnen drie seconden iemand voor de deur staat bellen ze gefrustreerd nog een keer aan of gaan rond het huis kijken. Vrijwel nergens worden er lichten aan gedaan of is er ook maar enige vorm van intelligentie te bespeuren betreft het handelen van de hoofdrolspelers, let bijvoorbeeld eens op hoe iedereen de kasten en deuren open maken.
En ach, hoe kan je een goede remake maken wanneer het orgineel al net zo slecht is?
[..]
Wordt er in de amerikaanse versie meer uitgelegd? Want daar word ik ziek van. Eerst die foto's, daarna nog eens drie foto's met een muziekje er achter, en daarna inzoomen op de foto's. Ik ben verdomme niet achterlijk!
kuch ik dacht dat je het origneel niet eens gezien hadquote:En ach, hoe kan je een goede remake maken wanneer het orgineel al net zo slecht is
Ik zou het er best wel op kunnenquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:29 schreef Disorder het volgende:
Ik heb een hekel aan Sarah Michelle Gellar.
jij verwacht dat de hoofdpersonen in horror films geloofwaardig overkomen?? hahaha ik ben een groot fan van horror en alles wat erbij komt kijken maar om nou te zeggen dat hier de oscar waardige acteer prestaties vandaan komen nou nee..... ik denk dat horror niet echt jou genre en denk ook niet dat je er ook maar enigsinds verstand van hebt. want zeg nou zelf een horror fan gaat niet naar een film voor de oscarnoemenswaardige acteer prestaties maar voor de schrikmomenten, het "gorefest" en in mijn geval juist de knulligheden (maar ben dan ook wel wat men noemt een b-horrorfilm liefhebber alhoewel daar bijna 90% onder valt) en ik neem aan dat je weet dat ze in horrofilms juist de foute onlogische beslissingen nemen (alleen in het donker in het bos gaan lopen etc..) en the grudge is daar geen uitzondering op (al vind ik het persoonlijk wel meevallen vergeleken bij andere "meesterwerken")quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
AntiChrist, als je naar een horrorfilm gaat, verwacht je dan dat de personen ook maar enigzins geloofwaardig overkomen? Ja, uiteraard. En wanneer je naar een horrorfilm gaat, verwacht je dan dat de personen de meest domme dingen doen waardoor ze hun eigen ondergang met open armen tegenoed lopen? In scream of dat soort films wel, maar ik had dit toch wel iets intelligenter verwacht. Ik hou juist wel van moeite doen, een beetje fatsoenlijk verhaal en karakters die doen wat iemand in het echte leven ook zou doen, of in ieder geval een benadering daar van.
Ik hou best van horror, en best van Scifi, alleen wil ik niet het gevoel hebben dat ik als domme biosbezoeker de dingen maar moet pikken zoals ze lopen. Ik kijk mijn films liever niet hersendood.
En het is niet het onrealistische aan SW dat yoda dat vliegtuig uit dat moeras trekt, het zijn de andere dingen. De volstrekt onlogische beslissingen, net zoals in the Grudge.
ik heb nog steeds slapeloze nachten van jeepers creepers eigenlijkquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dus jij gaat naar een horrorfilm om een slechte film te zien
Ik ga naar een horrorfilm om een spannend verhaal en een beklemmend gevoel, niet het idee dat ik naar the muppets aan het kijken ben.![]()
Wat betreft de B of camp horrorfilms heb je gelijk, maar die hebben ook geen reclame gemaakt waarin ze laten voorkomen daadwerkelijk eng te zijn. Maar deze film werd gebracht als een intelligente film met een beklemmend verhaal en "nu al de beste horrorfilm van 2005", dan verwacht ik ook wel enige vorm van spanning en intelligentie. Want om het "gorefest" hoef je het niet te doen.
Ik hou zekerwel van horror, alleen is het te vaak net te slecht om goed te zijn. Camp vind ik heerlijk, omdat dat totaal geen verwachtingen heeft, maar bij deze film had ik het graag anders gezien. Ik heb het idee dat een hoop 15 jarige meisjes dit eng vinden, net zoals Jeepers Creepers(voel je niet aangevallen als je deze film ook beangstigend vond) omdat de advertentie dat zegt, en niet omdat de film dat is.
Wat betreft star wars.... eh, ja dat zou kunnen ja.
Valt het jullie trouwens ook op dat er ook in deze film weer een schene zit met een "radeloze blondine die alleen en verlaten door de straten in de nacht rent"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:14 schreef -Will- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:14 schreef -Will- het volgende:
Eergisteren gezien. Ben me hélemaal kapot geschrokken van de film. De ene keer was er een lange aanloop naar het schrikmoment, de andere keer werd je eigenlijk halverwege de aanloop al naast je stoel geknald van de schrik. Of als er niks aan de hand blijkt te zijn, én dán...
En soms opeens out-of-the-blue! Als ze door die tunnel rijden in de bus...je kon me opvegen.DUDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik zou doodgaan van de schrik! Ik moet ook altijd vroeg alleen de lift in, 6 donkere verdiepingen langs
. Ik kijk nu dus steeds gewoon naar de grond en dan maar hopen dat je er snel bent
.
quote:Op maandag 10 januari 2005 19:58 schreef karoltje het volgende:
Nu ik er meer over nadenk (en dat doe ik vooral 's nachts in mn bed) vind ik de film ook zo inconsequent als wat:
Misschien dat iemand na anderhalfjaar een nieuwe gedachte over mijn vragen kan laten gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Deel 2 gezien (Orgineel japannse versie). En ik moet zeggen dat ik het toch één van de engste films vond die ik ooit gezien heb. met bezwete bilspleet heb ik die film uitgezeten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:07 schreef karoltje het volgende:
Ik heb er de laatste tijd niet meer zo'n last van (heb m al zo'n 2 jaar geleden gezien.) Maar nadat ik dit topic heb gelezen zal ik wel weer peentjes zweten vannacht
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |