abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24458515
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:18 schreef erkez het volgende:
Kan iemand uitleggen wat dat 'monster' nou precies wou? Dat ze vermoord was door haar gestoord man leek me duidelijk, maar wat had die professor ermee te maken? En die oude demente vrouw?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24460494
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 02:05 schreef Xebrozius het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
keb hem gisteren ook gezien en vond het wel een 'schrik' film.. jammer dat er een paar mensen voor ons zaten die niet tegen de spanning kunnen en gewoon door de film heen gaan lopen gillen.. en er vervolgens niet uitgezet worden

maar ff nog een paar vragen..
SPOILER
Dit keer zonder signature
pi_24461079
Ik vond het wel een enge goede film.

Ben me een paar keer kapot geschrokken. Maar dat kwam ook omdat er een paar achterons, zaten te schreeuwen en te gillen.

En vond sommige stukjes ook wel komisch.... heb ook wel gelachen.
pi_24461844
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 10:39 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

keb hem gisteren ook gezien en vond het wel een 'schrik' film.. jammer dat er een paar mensen voor ons zaten die niet tegen de spanning kunnen en gewoon door de film heen gaan lopen gillen.. en er vervolgens niet uitgezet worden

maar ff nog een paar vragen..
SPOILER
SPOILER
SPOILER
[/quote]
SPOILER
pi_24464541
Mwah... Veel schrikmomenten gericht op het harde geluid, voor de rest wel redelijk.
SPOILER
Overigens laat het open einde natuurlijk een deel 2 toe.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 15:07:27 #81
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24464606
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 15:03 schreef fratsman het volgende:
Mwah... Veel schrikmomenten gericht op het harde geluid, voor de rest wel redelijk.
SPOILER
SPOILER
Ik ga naar huis.
pi_24464944
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door fratsman op 08-01-2005 15:38:07 ]
  maandag 10 januari 2005 @ 16:44:53 #83
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24503377
Net ook gezien, ik vond het echt een heerlijke horrorfilm. Jammer dat er niet echt een middenstuk en plot in het verhaal zat maar ik heb me zeker vermaakt! Hele vette film
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 10 januari 2005 @ 16:52:14 #84
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24503476
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
Kheb gisteren de remake in de sneak gezien en ik vond hem wel goed. Het is echt alla the ring. Ik ben er wel positief over
ik vond em kut..
pi_24505875
Nu ik er meer over nadenk (en dat doe ik vooral 's nachts in mn bed ) vind ik de film ook zo inconsequent als wat:
SPOILER
pi_24543086
Je moet echt van die type films houden die in die stijl zijn gefilmd.

Mij weet het eerlijk gezegd niet zo te boeien. The Ring was nog wel te doen. Toen kreeg ik van iemand Dark Water en raadde me aan om die te gaan kijken. Kan nou niet zeggen dat staren naar een vochtplek op het plafond nou zo boeiend is.

Hetzelfde gevoel heb ik bij The Grudge, het neemt me op geen enkel moment mee, heb hem daarom na een uur maar uitgezet.
pi_24549402
Ik heb 'm net gezien en vond het echt niks aan.
het verhaal was soms lastig te volgen en hij was niet echt heel spannend. er hing niet zo'n eng sfeertje dat bijvoorbeeld wel in The Ring hing. ook schrok ik niet echt, de meeste schrikeffecten zag je al van tevoren aan komen. En het einde vond ik ook wel erg makkelijk gedaan, hadden ze wel iets beters voor mogen verzinnen.
pi_24553872
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 18:02 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb 'm net gezien en vond het echt niks aan.
hoe heb jij hem gezien dan... (dvd,xvid) of bios....

want volgens mij zit daar ook verschil in hoor.. ik denk dat het veel spannender in de bios is...
Dit keer zonder signature
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:45:15 #89
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_24554292
Ik vond hem redelijk..maar stukken slechter dan The Ring...
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_24554472
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 23:26 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

hoe heb jij hem gezien dan... (dvd,xvid) of bios....

want volgens mij zit daar ook verschil in hoor.. ik denk dat het veel spannender in de bios is...
ik heb 'm thuis gezien ja. natuurlijk is ie in de bioscoop veel en veel spannender maar The Ring heb ik ook thuis gekeken en daar moest ik wel van in m'n broek poepen. als een film alleen spannend is in de bioscoop dan mist er iets.
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:57:41 #91
106856 MociN
Live your own legend
pi_24554605
Ik heb hem afgelopen zaterdag gekeken! Hij was op zich wel aardig, maar ja een echt verhaal zat er niet in. The Ring is gewoon stukken beter.
pi_24573270
Net gezien. Ik sluit me aan bij vele van de bovengeschreven quotes...
Ik zal morgen meer typen.Nu samen met karoltje een slapeloze nacht tegenmoet.

Een ding wel. Ik heb hier thuis de band van Ringu 2 liggen. The ring 2 dus in het japans. IK heb alleen de eerste 10 minuten daarvan gezien....maareh....begint die film ook niet met
SPOILER
.

En zou the Ring2 hetzelfde zijn als Ringu2?
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:17:45 #93
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24573298
Best een aardige film, loopt wel een beetje door elkaar heen allemaal en het einde sucks.
pi_24581701
Het is nu 9 dagen geleden en ik ben nog steeds bang in het donker . En dat is lastig voor iemand die 's nachts meestal moet plassen .
pi_24582048
,
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 15:40 schreef karoltje het volgende:
Het is nu 9 dagen geleden en ik ben nog steeds bang in het donker . En dat is lastig voor iemand die 's nachts meestal moet plassen .
Haha, ik ga dus ook niet meer plassen 's nachts....
En dat terwijl de wc nog geen meter van de slaapkamer afligt.

Maareh.... mijn theorie en vragen
SPOILER
pi_24584073
er klopt zoveel niet.............................hoe langer ik erover na denk hoe slechter de film wordt.
pi_24608781
Wat een brakkige film. Had wel verwacht dat hij enigzins the ring zou benaderen, maar deze remake is werkelijk van ber-slechte kwaliteit. Sowieso Sarah Gellar als hoofdrolspeelster was een slechte keuze, het lijkt wel of ze nogsteeds buffy speelt.
Het verhaal wordt weer tot in den treure uitgelegd, en is gewoonweg niet in staat enige vorm van spanning vast te houden.
SPOILER
En de film is zo onlogisch en onrealistisch als star wars.
Nee, een enorme misser.

Oh, en dacht ook iedereen toen
SPOILER
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  maandag 17 januari 2005 @ 10:29:13 #98
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_24609457
quote:
Op maandag 17 januari 2005 09:28 schreef Forau_Diavolina het volgende:

onrealistisch als star wars.
anders kijk je gewoon naar het nieuws das tenminste wel realistisch......................
  maandag 17 januari 2005 @ 10:39:57 #99
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_24609583
quote:
Op maandag 17 januari 2005 09:28 schreef Forau_Diavolina het volgende:
SPOILER
Ja, 90% komt direct uit het origineel. Inclusief alle mankementen die deze (en dus ook het origineel) vertoond.
pi_24609674
quote:
Op maandag 17 januari 2005 10:29 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

anders kijk je gewoon naar het nieuws das tenminste wel realistisch......................
Wat wil je daar mee zeggen? Dat ze gewoon alle fouten mankementen en puur slechten niet kloppende dingen er in moeten laten zitten?
Beetje domme opmerking nietwaar?

En zo te zien zal ik het orgineel ook maar laten liggen.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')